• پلاس مستر

    همه سری بازی های کال آو دیوتی رو یکجا آنلاین بازی کن!

  • پلاس مستر

    امن ترین مستر سرور ایرانی به همراه اسکرین شات و آنتی چیت تضمین شده و لانچر فوق العاده کاربردی!

  • پلاس مستر

    سیستم مسابقات آنلاین، لیدربرد و اوتومچ برای کلن ها و پلیرها در سایت FindMatch.ir

  • پلاس مستر

    تنها مستر سرور ایرانی

آنلاین کردن MW2 به روش PlusMaster

آموزش ها کرک آنلاین


پلاس مستر به عنوان یکی از قدیمی ترین مستر سرور های سری کال آو دیوتی، دوباره پس از مدتی سرویس مدرن 2 خود را ران کرده است. نسخه PlusIW4 که بعد از PlusMW2 منتشر شده است، یکی از بهینه ترین و سریع ترین نسخه های مدرن 2 است. این نسخه سنگینی نسخه های ادیت شده مثل iw4x یا iran rev را ندارد و شکل و شمایلی مثل همان Alter را دارد. این نسخه با اضافه شدن آنتی چیت و اسکرین شات بسیار امن و کنترل شده است به طوری که مدیران پلاس برای چیت زدن در آن 1 میلیون تومان جایزه در نظر گرفته اند. پلاس مستر با سایت FindMatch.Ir طبق روال خود، به طور مداوم مشغول برگزاری مسابقات لیگ و مچ هست و دوست داران حقیقی این بازی میتونند به پلاس به عنوان یک مستر سروری که همیشه درحال بروز شدن هست اعتماد کنند.

آموزش آنلاین کردن MW2 به روش پلاس مستر

برای آنلاین کردن MW2 به روش پلاس مستر آموزش زیر رو دنبال کنید.

لینک های مورد نیاز شما در بالای سایت و منو قرار دارند. با استفاده از دانلود سنتر هرچه میخواهید را دانلود کنید.

پلاس مستر را به دوستان خودتون معرفی کنید.

برخی ارور ها و مشکلات رایج بدین شرح اند:

1- اگر با ارور Wait for 30 seconds or restart your game ،Ticket verification failed در هنگام جوین دادن به سرور برخوردی داشتید، حالات زیر برای شما محتمل است:

الف) مشکل اینترنتی دارید، نت خود را ریست کنید و حدالمقدور PC را هم رس دهید، حالا از لانچر exit کنید و دوباره بازی را باز کنید. حدود 30 ثانیه در منوی بازی منتظر بمانید و وارد سرور شوید. این مشکل در 90% مواقع بدین شکل حل میشود. توجه داشته باشید که اگر مستر سرور خاموش باشد، یا سرور قطع شود و یا اینترنت شما قطع شود، شما اصلا امکان دیدن سرور لیست را ندارید و در منو با خطای steam must be signed in to play in online mode برخورد خواهید داشت. فلذا این مشکل به هیچ نحو مربوط به پلاس مستر نیست. توجه داشته باشید، درصورتی که سعی بر استفاده از کد های کنسولی غیر مجاز داشته باشید و یا اقدام به دست کاری کنید یا هر امر غیر عادی و متفاوتی بین شما و سایر پلیر ها مشاهده شود امکان ورود به بازی را نخواهید داشت. لایه های امنیتی آنتی چیت، بطور لحظه ای فعالیت شما در لانچر را بررسی میکنند و این امور توسط اپراتور های پلاس مستر کاملا در حال مانیتورینگ و مراقبت است.

ب) ممکن است مشکل از خوانده نشدن دقیق اطلاعات شما توسط PlusCI باشد. پس به مراجعه به تیم اسپیک پلاس مستر ts.plusmaster.ir، مشکل خود را با بخش فنی (developers) در میان بگذارید تا بطور مانیتور شده شما را به بازی متصل و عیب یابی کنند.

2- اگر وسط بازی اتصال اینترنت شما قطع شود. باید بازی را ببندید و مجددا وارد بازی شوید.

3- اگر مشکل FPS Drops دارید، ضمن گزارش ایراد خود به بخش فنی پلاس مستر، پوشه players خود را پاک کنید و مجددا /unlockall بزنید. مشکل شما موقتا حل خواهد شد.

4- اگر فریم کمی دریافت میکنید، در پنل کارت گرافیک خود (به عنوان مثال nVidia control panel)، فایل PlusIW4.exe را به لیست کاستوم شده خود در بخش 3D Settings اضافه کنید و اجرای فایل رو بجای پردازنده به کارت گرافیک nVidia در حالت High perdormance بسپارید.

5- اگر بعد از log-out کردن لانچر، هنگام log-in مجدد، نمیتوانستید نام کاربری و پسورد وارد کنید و لانچر به شما پیام اشتباه بودن آنها را میداد و خودکار لاگین میکرد، به Control panel، Windows Credentials بروید و Plusmaster را Remove کنید. اکنون مجددا لانچر را باز کنید.

کد های Bind در MW2

پلاس مستر کنسولی «محدود» شده دارد. بدین معنی که شما نمیتوانید هر کدی را در آن وارد کنید. برخی کد های مجاز که میشود آنها را وارد کرد و سیستم قبول میکند این کد ها هستند: (درکنسول داخل بازی با / و در خارج بازی فقط کپی کنید).

الف) باز کردن فریم تا 250:

com_maxfps 250

ب) نشان دادن میزان فریم:

cg_drawfps 1

ج) بایند W که شامل Field of view، Forwarding، Maxrate، MaxPackets، Waypointiconheight/width است:

bind W "+forward; cg_fov 90; sv_maxRate 25000; Cl_MaxPackets 100; waypointiconheight 15; waypointiconwidth 15"

د) بایند دابل سوییچ ساده:

bind 3 "weapnext;wait 3 ;weapnext"

استفاده از هرگونه بایندی که به ای نحو، بسته شده نباشد ولی غیرمجاز باشد (که هر بایندی غیر از موارد فوق غیرمجازی است) در لاگ ثبت میشود و قابل پیگیری است.

همچنین به نکات ذیل نیز توجه بفرمایید:

با توجه به اینکه بازی های مختلفی در این پلتفرم درحال سرویس دهی میباشد و اینکه بصورت ماهانه شاهد مسابقات گسترده و حرفه ای هستیم؛ از شما دعوت میشود تا به عنوان یک پلیر مهارت خود را در بازی جدید به رخ سایر بکشید. پلاس مستر با ایده های جدیدی که در بازی های خود پیاده سازی کرده است، بازی را به سبک بازی های 2019 جدید تر کرده و از 2010 خارج ساخته است. با توجه به پایان کار ایرانبکس و اتحاد ایرانبکس با پلاس مستر جهت ادامه فعالیت در پلاس مستر، امید هست که با حمایت پلیرهای عزیز نسخه جدیدی از MW2 رو در ایران شاهد باشیم که به طور کامل چیزی متفاوت از نسخه های پیشین است.

کاربران پلاس مستر دارای حقوق کاربری اند، توهین در هر فضایی تحت کنترل پلاس مستر با ارائه سند و مدرک و لاگ گیری منجر به جریمه و بن شدن پلیرخاطی میشود. (به عنوان مثال توهین به پلیرها در سرور بازی درصورت اثبات و پیگیری توسط متشاکی منجر به 3 روز بن شدن از بازی مذکور میشود). این مورد «حق» عمومی منظور شده است و در آن مستثنایی قائل نیستند.

نظرات

سلام.من بازی رو  با روش iran bax میارم.اگه بخام با این روش بیارم باید چیکار کنم؟
بعد تو کدوم روش سرور pro zombi هست؟ خیلی ممنون
 
3XoRC!5T / ۱۳ فروردين ۹۶، ۱۳:۲۰
پاسخ:
درود

منظورتون این هست که بازی رو با دو روش بازی کنید؟
در ابتدا این آموزش نوشته شده که این روش فعلا غیر فعال است ولی به طور کلی وقتی قصد دارید بازی رو با دو روش مختلف بازی کنید، باید دوتا بازی داشته باشید؛ کافیه که از پوشه Main و Zone بازیتون کپی بگیرید و در جایی غیر از اون پوشه ای که بازیتون توش هست در فولدری مثلا بنام MW2 کپی کنید؛ سپس آپدیتر یا کلاینت آن مستر رو به داخل پوشه اصلی - جدید که ساختید - بریزید و مثل ایران بکس یا آپدیتر رو ران کنید یا اگر کلاینت دارید بازی رو اجرا کنید. فقط موضوع این هست که با یک بازی در یک فولدر نمیشه دو روش مختلف رو هم زمان اجرا کرد.

برای سوال دوم شما که می خواهید سرور ران کنید، ران کردن سرور روی سیستم خودتون خیلی کار ناشیانه ای هست چون وقتی سیستم شما خاموش بشه سرور هم خاموش میشه و خیلی هم دردسر داره.
شما باید یک سرور گیم مجازی خریداری کنید و از سرویس دهنده بخواید که براتون مد "Mode" مورد علاقتون رو ران کنه حالا هر مدی که میخواید مثلا Pro Zombie. سرویس دهنده های گیم سرور خیلی زیاد هستند و یکی شون هم خود ما هستیم میتونید به لینک زیر مراجعه کنید و بررسی کنید قیمت ها رو:
خرید سرور گیم MW2.


بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام
من بازی و از پلاس مستر دانلود کردم بدون هیچ مشکلی
تمام نرم افزار های پیش نیاز هم به طور کامل نصب کردم
لانچر رو دانلود کردم و زمانی که لاگین میشه متاستفانه لانچر کرش میکنه
خود به خود میپره بیرون
C++ و netframework همه نصب هستند
ویندوزمم آخرین نسخه 1809 هست
3XoRC!5T / ۶ بهمن ۹۷، ۱۷:۳۸
پاسخ:
سلام

این مشکل توی پلاس مستر هست و فعلا راه حلی براش پیدا نکردن ادمین ها. ولی توی آپدیت های آتی مشکل برطرف میشه. من خودم این مشکل رو دارم و از ضعف طراحی لانچر بوده.
ویرایش: مشکل حل شد.

بازیکن باشید.
سلام
کارایی که توی ویدیو توضیح دادین رو انجام دادم و وارد بازی شدم ولی دربخش server list تعدادی سرور وجود دارن که همشون خالین. چی کار کنم؟
3XoRC!5T / ۱۸ تیر ۹۸، ۱۳:۵۲
پاسخ:
سلام

دوست عزیز ابتدا داخل کانال پلاس مستر عضو بشید و سپس وارد گروه PM MW2 بشید. بازی چون تازه ران شده پلیرهای پابلیک زیادی نداره اما با ورود به گروه و تیم اسپیک، میتونید با بچه هایی که میرن تو بازی هماهنگ کنید.
مثلا هر روز علاوه بر تعدادی که پابلیک هستن، 20 نفری هستن که مچ میرن و ساعت خاصی با هم هماهنگ میشن و میان.
البته اگر خودتون هم بتونید با دوستاتون بیاید خیلی بهتر هست. ما هم از نظر سرور ساپورت رایگان میکنیم شمارو.

بازیکن باشید.
سلام داداش من تموم این روش هارو برای باز کردنمودرن وارفار 2 رو به صورت پلاس رفتم و بازی رو باز کرم و سوال من این است که ما چطور میتوانیم در مودرن پلاس اسم عوز کنیم من الان میخوام اسممو چنج بدو از کجا باید چنج بدم ؟ :(
و اینکه وقتی لانچر باز کردم برای اولین بار یوسر نیم و پسورد ایمیلمو زدم و تیک پسوردمو به یاد داشته باشو زدم و الان وقتی لانچر باز میکنم دیگه یوسر و پسورد نمیخواد اینارو چطور برگردونم به حالت قبل :)
3XoRC!5T / ۱۸ تیر ۹۸، ۱۶:۳۷
پاسخ:
سلام

دوست عزیز برای تغییر اسم، به انجمن پلاس مستر برید و نامتون رو از تنظیمات پروفایل عوض کنید: plusmaster.pro/forum
برای لاگین کردن مجدد، روی آیکون کوچیک لانچر در کنار ساعت کلیک راست کنید و Delete login catch and exit رو بزنید. حالا دوباره لانچر رو باز کنید نیاز به لاگین کردن دارید!
درضمن دوستانی که به مدرن 2 پلاس اضافه بشند و بیشتر از 5 نفر (تیم) باشند میتونند سرور یک ماهه رایگان بگیرند و از خدمات اسکرین شات سرور هم استفاده کنند.

بازیکن باشید.
سلام داداش من همه هم کلنی هامو میارم و در یک ویدیو اموزش ران کردن پلاسو بهشون یاد میدم خودت هم انشالله اونارو تو بازی خواهی دید :()
3XoRC!5T / ۱۸ تیر ۹۸، ۱۷:۴۲
پاسخ:
سلام

اوکیه میتونید این موارد رو پی وی بگید @bravosix

بازیکن باشید.
خیلی ممنون بابت اموزش عالی بود. فقظ پچ باز شدن اسلحه هارو هم بزارید ممنون
3XoRC!5T / ۲۰ تیر ۹۸، ۱۷:۵۶
پاسخ:
سلام

توی کنسول بازی تایپ کنید
/exec unlock.cfg
کاراکتر / رو قبل از دستور بزنید.

بازیکن باشید.
اقا لانچر پلاس مستر ارور 404 میده و لینک های ایران بکس هم حذف شده خبری از زمان انلاین شدن یا درست شدن لینک ندارین؟ ممنون میشم خبر بدید
3XoRC!5T / ۲۹ تیر ۹۸، ۱۷:۱۱
پاسخ:
سلام

لینک بروز شد.

بازیکن باشید.
چجوری قفل صدا خفه کن یا رنگ های تفنگها رو باز کنم همشون قفلن.چالش هاش رو هم هرچی میگه انجام میدم ولی بازم باز نمیشه؟؟؟
3XoRC!5T / ۳۰ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۹
پاسخ:
سلام

توی کنسول بیرون بازی بزنید unlockall
یا اگر از داخل بازی استفاده میکنید قبلش / بذارید.

بازیکن باشید.
Salam, Mw2 Taghriban Khali az Playere, nemikhayin ye tahavoli bedid playera bargardan? Masaln ye Mod jadid bezanid ya ye gametype jadid besazid, shoma age be fekr mw2ee ye gametype bezan, man khodam mw2 dashtam iran bax play midadam , vali sd tdm va dm dige bara mw2 ghadimie , behtar nis ye gametype besazid ? Fekr konam shoma tavanesho ham darid , mrc
3XoRC!5T / ۳۰ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۰
پاسخ:
سلام

مود های زامبی و اینا ران شدن. بازی مودی هست تیم اسپیک پیشنهاد بدید انجام میشه.

در مسابقات تیم بدید

بازیکن باشید.
Salam , Man Modati Hast ro MoD nevisi to in BAZI (MW2) tamarkoz kardam, va taghriban mitunam ye game jadid sar ham konam, shoma be GSC nevis niaz nadarin bara Plus?
3XoRC!5T / ۹ شهریور ۹۸، ۱۷:۰۱
پاسخ:
سلام

تیم اسپیک صحبت میکنیم
ts.plusmaster.ir

بازیکن باشید.
مشکل
an item with the same key has already been added
در mw2plusmaster

3XoRC!5T / ۵ مهر ۹۸، ۲۱:۵۲
پاسخ:
سلام

ببخشید پیام بدید متوجه نشدم
@bravosix

بازیکن باشید.
با سلام و خسته نباشید.
ممنون از توضیحاتتون من بازی و نصب کردم mw2 و لیست سرورها هم نمایش داده میشه اما هیچ پلیری نیست که بازی کنیم. الان ساعت 12 ظهره... چند تا سوال دارم ممنون میشم راهنمایی کنین
1- ایا اصلا کسی در روز mw2 بازی میکنه مثلا پابلیک ؟ که بیایم بازی کنیم
2-چجوری باید عضو شیم توی گروه ها که مثلا تو سرورهایی که پسورد دارن بتونیم جوین شیم اونم اگه کسی بیاد! :)
3-شلوغ ترن بازی call of duty توی پلاس مستر کدومه (که اونو نصب کنیم)
من iw4x داشتم بازیکن زیاده پینگم خیلی بالا بود حذف کردم
در ضمن من سالها cod mw یا همون کال اف 4 رو گیم رنجر بازی میکنم پابلیک خیلیم خوبه اما خوب میخواستم جدیدترا رو هم امتحان کنم :) ... اما دیدم سرورا خالیه یکم ناامید شدم. irrev هم که دیگه نیست...
لطفا کمی راهنمایممون کنین ممنون . با تشکر
3XoRC!5T / ۱۹ مهر ۹۸، ۱۸:۰۵
پاسخ:
سلام

ببینید توی کانال @plusmasterchannel لینک گروها هست. تیم اسپیک هم که ts.plusmaster.ir هست. همیشه برای مچ 4 تا تیم هست.
بعد از الحاق ایرانبکس با پلاس انشاالله بزودی همه میان. توی گروها باشید که بتونید میکس شید.

بازیکن باشید.
سلام..تو پالس مستر عضو شدم..ولی وقتی تو لانچر وارد می کنم یوزر پسو نمیاره کلن....مشکل چیه؟؟؟ولی تو خود سایت میتونم وارد شم.
3XoRC!5T / ۲۰ مهر ۹۸، ۱۹:۰۵
پاسخ:
سلام

یوزرنیمتون رو دقیق برای من بفرستید.
ویرایش: یوزرنیم mamali07 پاک شد و یوزرنیم دومی که دادید فعال شد. رمزش خودشه.

بازیکن باشید.
سلام مشکلcan not find zone codeچیه؟
3XoRC!5T / ۵ دی ۹۸، ۱۷:۱۶
پاسخ:
سلام
بیشتر توضیح بدید
بازیکن باشید.
سلام من یه مشکلی دارم وقتی که پلاس مسترو پلی می کنم میره تو بازی ولی بعدش میپره بیرون و ارور:Error:0x7e
\File Should be at E:\Call of duty 6\ExtGameRT.dllمیده.البته من کلاینت و دی ال سی مربوط به mw2رو گرفتم و verifyکردم و کرکاشم ریختم ولی واقعا نمی دونم مشکل کار کجاست چون برای خودم ریختم و کاملا درسته ولی تو سیستم دوستم ریختم اصلا نمی دونم مشکل چیه که این ارورو میده قبل نصب هم اینترنت قطع بود و هم فایروال و انتی ویروس .خواهشا راهنماییم کنید ممنون میشم.
3XoRC!5T / ۵ دی ۹۸، ۱۷:۱۷
پاسخ:
سلام
فایل رو از حالت read only خارج کنید

بازیکن باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پست های خاص