• پلاس مستر

    همه سری بازی های کال آو دیوتی رو یکجا آنلاین بازی کن!

  • پلاس مستر

    امن ترین مستر سرور ایرانی به همراه اسکرین شات و آنتی چیت تضمین شده و لانچر فوق العاده کاربردی!

  • پلاس مستر

    سیستم مسابقات آنلاین، لیدربرد و اوتومچ برای کلن ها و پلیرها در سایت FindMatch.ir

  • پلاس مستر

    تنها مستر سرور ایرانی

آنلاین کردن MW2 به روش IranBax

آموزش ها کرک آنلاین

شما کدوم دسته اید؟ بازیکن های عزیز جدیدی که به مدرن 2 ایران اضافه می شوند یا بازیکن های قدیمی دوست داشتنی که میخوان وفاداریشونو به این بازی اثبات کنند؟

هردسته ای که باشید عالیه، مدرن 2 ایران امروز بیشتر از هر روز دیگه ای به کمک شما احتیاج داره، بازیکن آنلاین توی این 4 سال خدمت بی توقعش به مدرن 2، پلیرهای بسیاری رو به این بازی برگردونده. تنها مرجع مدرن 2 ایران بسیار خشنود از حضور شما در این سایت شما رو به دنبال کردن مراحل آنلاین کردن بازی دعوت میکند.

این مستر سرور (ایرانبکس) مستر سرور ساده ای هست که هرکسی به راحتی میتونه با اون بازی کنه! اما مشکلش اینجاست که اکثرا داخلش چیت میزنند و میانگین سنی مناسبی برای پلیرهایی که بازی رو از قدیم داشتند نداره. اگر شما دوست دارید از بازی امن، دارای اسکرین شات، آنتی چیت و حرفه ای استفاده کنید باید از روش پلاس مستر برید! برای استفاده از روش پلاس مستر در آنلاین کردن بازی هاتون روی این لینک کلیک کنید.

از روش پلاس مستر برای آنلاین کردن بازی های خود استفاده کنید، روش ایران بکس توصیه نمی شود

این مستر سرور خاموش شده و به مستر سرور پلاس مستر منتقل شد. از پلاس مستر استفاده کنید.

آموزش راه اندازی:

1- از منوی بالای سایت و دانلود سنتر پلاس مستر، "پیش نیاز" رو انتخاب کنید و در صفحه باز شده، donNetframework و c.plus.plus رو دانلود کنید و هر دو رو هرجایی که دوست دارید بریزید و نصب کنید.

2- اصل بازی رو نصب کنید؛ دقت کنید بازی شما نباید سانسور شده، شرکتی، داخل مقوا باشد. بلکه باید یا آنرا دانلود کنید ( کرک skidrow ) و یا نسخه رایتی آنرا بخرید. در غیر این صورت 80% کرک آنلاین کار نمی کند.

3- وارد پوشه نصب بازی خود شوید. حالا هر فایلی که مشاهده می کنید رو پاک کنید، اما کاری به فولدر ها ( پوشه ها ) نداشته باشید.

4- دو فایل iw_22 و iw_23 رو اگر ندارید و یا کامل نیست از لنیک های زیر دانلود کنید و در فولدر Main بریزید.

دانلود فایل iw_22.iwd با حجم: 145,934 کیلوبایت. تصحیح شد

دانلود فایل iw_23.iwd با حجم: 129,634 کیلوبایت. تصحیح شد

این مستر سرور خاموش شده و به مستر سرور پلاس مستر منتقل شد. از پلاس مستر استفاده کنید.

بروز مشکلات امنیتی گسترده در ایرانبکس و قطعی سرور ها (توصیه نمیشود)

5- کلاینت ( کرک ) رو دانلود کنید و توی پوشه اصلی بازیتون بریزید؛ حالا فایل .rar رو اکسترکت یا استخراج کنید. اگر احیانا نمیدونید چطور این کار رو انجام بدید، روی فایل کلیک راست کرده و Extract Here رو بزنید. رمز فایل @bravosix است. توجه داشته باشید که این کلاینت، نسخه رسمی ایران بکس نیست و کد نویسی شده بازیکن آنلاین است. نسخه اصلی ایران بکس با ویندوز های جدید سازگار نیست و باگ دارد.

کلاینت جدید: دانلود کلاینت Iran Bax با حجم: 2,96 مگابایت. (برای دانلود کلیک کنید) (رمز @bravosix - طوری وارد کنید که انگار میخواهید در تلگرام به من پیام دهید )

کلاینت قدیمی تر: دانلود کلاینت Iran Bax با حجم: ۱۰ مگابایت. (برای دانلود کلیک کنید) (استفاده از این نسخه توصیه نمی شود، اما اگر مصر هستید، بجای کلاینت قبلی این کلاینت رو بریزید)

اگر به ارور Connecting to IWnet برخورد کردید، هرکدوم از کلاینت هارو که ریختید. برای اولی iw4.ini و برای دومی ir_confis.ini رو باز کنید و بجای serv.mw2es.ir بنویسید 5.63.14.29 و ذخیره کنید.

6- برای زیباتر شدن محیط بازیتون، فایل زیر رو دانلود کنید و در پوشه Main بریزید. (ضروری نیست)

دانلود فایل IranBaxSkinV.1 با حجم 5,13 مگابایت.

تمومه! بازی شما آماده شده. برای اجرای بازی با کلاینت جدید iw4.exe و کلاینت قدیمی iw4m2p.exe را باز کنید.

برای تغییر اسم در بازی بصورت ویژوال (خارج از فایل کانفیگ) کافیست از برنامه اختصاصی زیر استفاده کنید. فرق شاخص این برنامه این است که به شما اجازه می دهد برای حالت های مختلفی مثل Match، Fun، Pub اسم ذخیره کنید و هربار بین اسم ها سوئیچ کنید همچنین اسم هایی که از اول استفاده از برنامه استفاده کرده اید نیز برای شما در آرشیو ذخیره می شود. (تنها در نسخه مخصوص ویندوز های جدید کار میکند)

دانلود برنامه NameChanger با حجم: 523 کیلوبایت. (نوشته شده توسط بازیکن آنلاین)

و اگر میخواهید اسمتون رو بصورت دستی تغییر بدید داخل کلاینت جدید با iw4.ini و کلاینت قدیمی با ir_configs.ini اینکار رو انجام بدید. مقابل nickname اسمتون رو بنویسید و ذخیره کنید.

7- برای باز کردن کلاس ها (تفنگ ها) پرک ها و غیره، فایل زیر رو دانلود کنید و در پوشه Main بریزید. سپس بازی رو باز کنید، حالا Alt+Tab رو بزنید و کنسول بازی رو باز کنید. (کنسول همان صفحه ای است که قبل از باز شدن کامل بازی باز می شود و مطالب نا مفهومی داخل آن نوشته می شود) زیر کنسول یک کادر قرار دارد که داخل آن کادر میشود کانفیگ قرار داد. داخل این کادر عبارت exec unlock.cfg رو تایپ، و اینتر کنید. حالا اگر داخل بازی بروید همه چیز باز است.

دانلود Unlock.cfg با حجم: 49,9 کیلوبایت.

این مستر سرور خاموش شده و به مستر سرور پلاس مستر منتقل شد. از پلاس مستر استفاده کنید.

از روش پلاس مستر برای آنلاین کردن بازی های خود استفاده کنید، روش ایران بکس توصیه نمی شود

نکات حائز اهمیت:
1- درصورتی که مراحل بالا رو انجام دادید و باز هم با ارور Connecting to IWnet برخورد میکنید، مشکل از طرف سرور مرکزی است. شما تنها میتونید صبر کنید تا مشکل خود به خود بر طرف شود. درحالت استثنایی که IP سرور مرکزی تغییر کرده باشد، ما همین صفحه را ویرایش می کنیم و IP جدید رو بجای 5.63.14.29 قرار میدیم.

2- درصورتی که ارور دیگه ای دارید، ابتدا نظرات این صفحه رو مطالعه کنید، اکثرا پاسخ شما توی کامنت های سایت هست، اگر نبود کامنت بذارید تا به شما پاسخ بدم، اگر موضوع رو نتونستم حل کنم یا شما حتما مایل به ارسال پیام خصوصی بودید از طریق @bravosix و 09334022617 به من پیام بدید.

3- برای اینکه تعامل بین ما بیشتر باشه، ما پاسخ ارور ها رو داخل سایت قرار نمیدیم. اسم من 3XoRC!5T هست، توی بازی گهگاهی پیدام میشه، بیاید احترام همو بیشتر نگه داریم :)

4- اگر تازه کار هستید، از بحث کردن با ادمین های سرور ها خود داری کنید، اونها به چیز خاصی ملزم نیستند و به راحتی شما رو از سرور خودشون بن میکنند. در نتیجه دیگه نمیتونید به اون سرور وارد شید. همیشه رفتار محترمانه و مؤدبانه باعث رشد میشه.

5- به خاطر داشته باشید مدرن 2 ایران تا ابد مدیون این سایت و این سایت تا ابد مدیون پلیر هاست. تیم اسپیک ما با لایسنس اوریجینال Activation License در آدرس ts.plusmaster.ir آماده خدمات رسانی به شماست.

برای خرید گیم سرور کلیک کنید

نظرات

salam
aqa bara man ro connecting to iwnet gir mikone ch konm?
3XoRC!5T / ۱۰ اسفند ۹۵، ۱۴:۴۷
پاسخ:
درود
پرس و جو کردیم ظاهرا چند روز ایران بکس مشکل داشته الآن بنظر درست شده.
شما یکبار دیگه بازیتون رو چک کنید اگر درست نشده بود،  به این لینک مراجعه کنید و فایل IranBaxUpdate یا IranBaxUpdate_For رو دانلود کنید و در پوشه اصلی بازیتون کپی کنید. اگر درست نشد مشکل از شما نیست باید صبر کنید تا سرور اصلی مشکلش برطرف بشه.

بازیکن باشید.
سلام.من mw2 رو سیستم دارم قبلا که سرورا جا به جا نشده بود بازی میوورد.الان واسه سرورای جدید  mw2 جدید لازمه + این برنامه ها ک گفتین؟یا فقط برنامه ها رو dl کنم؟
3XoRC!5T / ۲۵ اسفند ۹۵، ۱۵:۳۷
پاسخ:
درود
مهم ترین بخش این بازی دو پوشه Main و Zone هست، اگر بازی که خریدید و نصب کردید سانسور شده (‌از قبیل پرنیان و ... ) نیست، شما بازی کامل رو دارید و فقط کافیست که کلاینت داده شده رو دانلود کرده اکسترکت کنید و در پوشه اصلی بازیتون کپی کنید. منظورتون از جابه جا شدن سرور ها رو نمیفهمم.

بازیکن باشید.
یه سوال دیکه هم داشتم.الان بهترین روش واسه انلاین کردن mw2 کدومه؟ خیلی ممنون
3XoRC!5T / ۲۵ اسفند ۹۵، ۱۵:۳۹
پاسخ:
درود
روش یک: برای بازی کردن در مستر سرور ایرانی، از روش ایران بکساستفاده کنید. ( بدون آنتی چیت - همان التر قدیم ) => توصیه شده برای اتصال های ضعیف.

روش دو: میتوانید از مستر سرور خارجی v2gaming استفاده کنید. ( به همراه آنتی چیت و نوین تر  که سرور ایرانی هم دارد اما بیشتر برای مسابقات استفاده میشود و ایرانی ها در آن کم اند ) => توصیه شده برای حرفه ای ها و اتصالاتی قوی.
هر دو روش در سایت موجود است...

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام مجدد.بازی رو به صورت کپی شه دارم نه نصب شده.منظورمم از جا به جا شدن سرورا این بود که الان سرورا نشون نمیده.بازم ممنون
3XoRC!5T / ۲۵ اسفند ۹۵، ۱۹:۵۸
پاسخ:
درود و علیک سلام
برای بازی کردن MW2 به صورت آنلاین، کافیه دو پوشه Main و Zone رو داشته باشید و نیازی به نصب بازی نیست؛ یعنی میتونید کپی اون رو از کسی بگیرید و به کسی هم بدید و اصلا اخلالی ایجاد نخواهد کرد.
و این که گفتید سرور هارو نشون نمیده، از کدام روش استفاده می کنید؟

 بازیکن باشید. 🌸🌸
iw4play
3XoRC!5T / ۲۵ اسفند ۹۵، ۲۳:۲۲
پاسخ:
درود
دوست گرامی؛ لطفا سوالات مربوط به هر نسخه رو داخل همون نسخه مطرح کنید.
در جواب سوال شما باید بگم که این روش اصلا توصیه نمیشه ( خارجیه ) و کار هم به سختی میکنه سایتش هم اگر برید چیزی دست گیرتون نمیشه از همین روش Iran Bax استفاده کنید یا نهایتا از v2 gaming، روش ایران بکس ایرانی هست و تنها مستر سرور ایرانی هست که الآن شلوغه ( البته پلاس مستر هم هست که توصیه نمیشه ).
درخدمتم...

 بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام. واسه من قببل اینکه بره داخل(منوی) بازی بره eror میده یعنی بازی بالا نمیاره.این eror رو میده:                               alterIWnet                                           '
Could not find file 'main\iw-22.iwd

3XoRC!5T / ۲۷ اسفند ۹۵، ۰۰:۰۱
پاسخ:
درود
همون طور که میبینید؛ توی متن ارور نوشته شده که فایل iw-22.iwd موجود نیست. اگر آموزش راه اندازی بازی رو به دقت مطالعه کرده باشید حتما به قسمت دانلود فایل iw22 و iw23 رسیدید.
بااین حال میتونید این فایل رو از لینک زیر دانلود کرده و در پوشه Main بازیتون کپی کنید.
دانلود فایل iw-22.iwd با حجم: 142,51 مگابایت.
درخدمتیم.

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام.خیلی ممنون از راهنمایی ها تون.ببخشید الان چطور تفنگ و بقیه چیزا رو مکس کنم؟
3XoRC!5T / ۲۷ اسفند ۹۵، ۰۰:۰۵
پاسخ:
درود

 بسیار خب اگر میخواید که همچیز آنلاک شه در پوشه اصلی بازیتون یک فولدر به نام players ایجاد کنید - اگر هست که هیچی - و فایل زیر رو دانلود کنید و در همون پوشه اکسترکت کنید. بازی رو مجددا باز کنید و می بینید که همه گان ها، کلاس ها، پرک ها و غیره + لول ها باز شده است.
دانلود فایل unlockall.cfg با حجم: 00,00 کیلوبایت. ( به دنبال فایلی اختصاصی هستیم، فایل مشخصی وجود ندارد )
درضمن اگر قصد دارید خودتون در بازی برای خودتون سرور اختصاصی داشته باشید، باید سرور رو بخرید و ما این سرویس رو بصورت غیر رسمی داریم. به این پست مراجعه کنید

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام.من یه بار اسمم رو تغییر دادم ولی بعد از اون هر بار میخام اسمم رو عوض کنم نمیشه.altwer wnetهم بالا میاره تغیرش میئم ولی تو لازی سیو نمیشه
3XoRC!5T / ۶ فروردين ۹۶، ۲۱:۰۲
پاسخ:
درود
دوست عزیز، شما در کجا اسمتون رو عوض می کنید؟ توی کلاینتی که به شما داده شده، فقط یک فایل است که باید داخل آن نامتان را تغییر دهید. نام آن فایل: IR_Configs.ini است و وقتی آن را باز میکنید کاملا واضح است کجا باید نامتان را بنویسید. بعد از نوشتن نام فایل را Save کنید و ببندید. حالا مجددا بازی را باز کنید. نام شما تغییر کرده است. درضمن در صورتی که نامتان خیلی طولانی باشد قسمتی از آن در گیم پلی حذف می شود؛ پس نامی متناسب و مختصر انتخاب کنید.
( اگر باز هم نشد یا متوجه نشدید فایل زیر رو دانلود کنید و در پوشه اصلی بازیتون Replace کنید و نامتون رو داخل همون فایل IR_Configs.ini تغییر دهید )
دانلود فایل آپدیت IranBax با حجم: 833 کیلوبایت.
باز هم مشکلی بود در خدمتیم.


بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام خسته نباشید .. دو سه روزه بازی رو که باز میکنم ارور connecting to alternet رو میداد
 الان که دیگه اونم نمیاد. وقتی بازی باز میشه تصویر سیاه میمونه و توی لاگ بازی این ارور مدام نمایش داده میشه
DBPlaylist_waitXFileStage: read error !g_load.outstandingRead
ممنون میشم کسی بتونه کمکم کنه
3XoRC!5T / ۱۲ فروردين ۹۶، ۲۳:۵۶
پاسخ:
درود

در روش ایران بکس برای بازی آپدیت اومده که باید اون رو با حجم 833 کیلوبایت دانلود و در پوشه اصلی بریزید تا مشکل Connecting to IWnet حل بشه.
برای مشکلی که ارورش رو نوشتید ابتدا بگید که شما کلاینت بازیتون رو از کجا گرفتید و حجمش چقدر هست؟


بازیکن باشید. 🌸🌸
با سلام. ممنونم دوست من مشکلم حل شد. بازی رو دوباره دانلود کردم نصب کردم درست شد.
3 درخواست دارم :
-یه cfg خوب اگه میشه برام بزارید که استفاده کنم برای تنظیمات بازی
-چجور میشه اسممون رو تو بازی عوض کنیم؟ هیچ جایی تو بازی ندیدم که بشه عوض کرد اسمم همون IoA....  هستش و میخوام عوض کنم
- و یه لول هک اگه میشه بهم بدین برای باز شدن گان ها و پرک ها و کلاس ها و غیره. چون همشون توی بازی قفل هستن
ممنونم دوست من
3XoRC!5T / ۲۰ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۷
پاسخ:
درود
۱- منظورتون از cfg تنظیمات بازی چیست؟ توضیح دهید؛ اگر اسکین منوی اختصاصی میخواهید لطفا صبرکنید تا جمعه ۹۵/۱/۲۵ سرویس رو قرار بدهیم و اگر چیز دیگه توضیح بیشتر بدهید...
۲- همون طور که بار ها گفته شد برای تغییر نام بایستی از بازی خارج شوید و نام خود را در فایل IR_Configs.ini در پوشه اصلی بازی تغییر دهید.
۳- تا جمعه صبر کنید؛ فعلا به لینک زیر مراجعه کنید شاید کارتون رو راه بندازهhttp://bazikononline.com/post/36/mw2unlockall


بازیکن باشید. 🌸🌸
برای یه ارور میده میگه اطلاعات لیست بازیت قدیمی تر از سروره هست . میگه بازی رو ببند دوباره بیا یا دوباره وصل شو . عیبش چیه ؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنین 
3XoRC!5T / ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۹:۱۱
پاسخ:
درود
با عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز
باید بگم که سرور لیست شما قدیمی شده و ارور پیچیده ای نیست نگران نباشید. شما کلاینت بازیتون رو از کجا دانلود کردید؟
فایل کلاینت ایران بکس رو از این سایت دانلود کنید و در پوشه اصلی بازیتون کپی کنید انشاالله که درست میشه اگر نشد اطلاع بدید تا به دنبال نسخه جدید اون بگردیم. بعید میدونم تغییری کرده باشه ...
دانلود فایل کلاینت ایران بکس با حجم: 10 مگابایت.


بازیکن باشید. 🌸🌸

با سلام
اقا من هرچی رو لینک دانلود هایی که گزاشتید میزنم برای کلاینت و اپدیت باز نمیشن چرا؟
3XoRC!5T / ۹ تیر ۹۶، ۱۵:۰۶
پاسخ:
درود

با عرض پوزش فراوان، به دلیل اشکال در اتصال شما به گوگل درایو - !!! - دانلود کمی سخت بود.
برای فایل های ضروری یک لینک جدید و سریع قرار دادیم.

بازیکن باشید. 🌸🌸
دانالود نمیشه فایل ها

3XoRC!5T / ۱۰ تیر ۹۶، ۱۸:۲۹
پاسخ:
درود

با عرض پوزش فراوان، به دلیل اشکال در اتصال شما به گوگل درایو - !!! - دانلود کمی سخت بود.
برای فایل های ضروری یک لینک جدید و سریع قرار دادیم.


بازیکن باشید. 🌸🌸
slm ..chera 2 rooze to bazi nemire    vaghti mizanim ye safe siah miad 

lotfan javab bdid
3XoRC!5T / ۲۴ تیر ۹۶، ۱۵:۴۶
پاسخ:
درود

دقیقا مشخص نیست ارور شما چیست. وقتی صفحه سیاه می شود؛ ctrl+alt+delete را بگیرید و مجددا بدون بستن سیستم به دسکتاپ برگردید میتوانید ابتدا lock کنید و مجددا لاگین شوید تا دسکتاپ را ببینید. دقت کنید که چه اروری در کنسول بازی و یا در پنجره ای جدید برای شما نمایان شده است.
متن ارور را برای ما بفرستید...
این ارور گاها به دلیل مشکلات گرافیکی و یا بهم ریختن و اضافه و یا کم شدن فایل های بازی است.
منتظر شماییم...


بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام اول باید کدوم آیکون رو بزنیم؟ دوم run in safe mode? چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید
3XoRC!5T / ۲۵ تیر ۹۶، ۱۴:۵۵
پاسخ:
درود

سوال اول:
درکجا؟ سوال نامفهوم هست! آیکون بازی یک "2" هست که نارنجی هستش و اسمش iw4m2p هست.
سوال دوم:
دوست عزیز اون پیام یک خطا (ارور) نیست. شما اگر تنظیمات گرافیکی و کشن بازی خود را تنظیم کرده اید می بایستی که در هنگام مشاهده این پیام "no" را بزنید؛ اگر "yes" را بزنید تنظیمات بازی ریست می شود...
 به هنگام ورود به بازی اگر از این سری پیام ها دیدید همیشه جوابتان منفی باشد.


بازیکن باشید. 🌸🌸
slm.  alan vaghti miram to play list har serveri ro ke mizanam in pigham  miad va onja kolan nemire


fetching play listes.......
updating rank and unlocks complete.
conecting to iw net complete.

lotfan rahnamaii konid ba tashakor
3XoRC!5T / ۲۶ تیر ۹۶، ۲۰:۲۵
پاسخ:
درود

من فکر می کنم شما با انجام یکی از مراحل ذیل موفق می شوید.
1- مودم شما نمیتواند AlterIW ISP را شناسایی کند و آن پیام را مشاهده می کنید. می توانید به سایت portforward.com مراجعه کنید و mw2 را بررسی کنید؛ این امکان 50/50 است. اگر نشد مجبورید ISP خود را از اپراطور تغییر دهید.
2- Firewall سیستم شما اجازه دسترسی بازی به اینترنت را نمی دهد. اگر آنتی ویروس دارید آن را باز کنید و این اجازه را به بازیتان بدهید و اگر ویندوز اجازه نمیدهد نیز همین طور.
من احتمال قوی می دهم مشکل از مودم شماست...
مطمئن باشید بازی شما کامل است و مشکلی از بازی شما نیست.



بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام.
داداش روی این فایل های اسکین ک باید دانلود کنم هرچی میزنم ی صفحه دیگه باز میشه میگه این صفحه در وب موجود نیس چیکار کنم؟؟؟؟☺
3XoRC!5T / ۲۶ تیر ۹۶، ۲۰:۴۲
پاسخ:
درود

به نظر می آید کاربران سایت با google drive سازگار نیستند...
بزودی تمام فایل ها به Meida Fire منتقل خواهد شد.

از این که این مشکل را پیش بینی نکرده بوده ایم واقعا معذرت میخواهیم.

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام.چرا تو connecting to IWNet گیر می کنه؟
3XoRC!5T / ۲۶ تیر ۹۶، ۲۰:۲۹
پاسخ:
درود

1- بعضی اوقات این مشکل از خود مستر سرور ( ir Bax ) هستش و باید کمی صبر کرد تا خودش خود به خود بر طرف بشه.
2- ممکن هست اینترنت شما اون لحظه قطع بوده باشه!
3- ممکن هست بازی آپدیت داده باشه که این مورد اگر اتفاق بیفته ما آپدیت رو براتون قرار میدهیم فعلا آپدیتی نیست.

توجه داشته باشید باید آپدیت رو از آموزش دانلود کنید که 833 کیلوبایت هست.

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام مشکل من هم مثل سعیدking  هست مینویسه ftching play lists..

updating rank and unluck

connecting to iwnet
3XoRC!5T / ۲۶ تیر ۹۶، ۲۰:۲۹
پاسخ:
درود

من فکر می کنم شما با انجام یکی از مراحل ذیل موفق می شوید.
1- مودم شما نمیتواند AlterIW ISP را شناسایی کند و آن پیام را مشاهده می کنید. می توانید به سایت portforward.com مراجعه کنید و mw2 را بررسی کنید؛ این امکان 50/50 است. اگر نشد مجبورید ISP خود را از اپراطور تغییر دهید.
2- Firewall سیستم شما اجازه دسترسی بازی به اینترنت را نمی دهد. اگر آنتی ویروس دارید آن را باز کنید و این اجازه را به بازیتان بدهید و اگر ویندوز اجازه نمیدهد نیز همین طور.
من احتمال قوی می دهم مشکل از مودم شماست...
مطمئن باشید بازی شما کامل است و مشکلی از بازی شما نیست.

بازیکن باشید. 🌸🌸
دوباره سلام آقا اون مشکل حل شد وقتی میزنم واس اجرا تا میخواد ایران بکس بالا بیاد ارور میده میگه could not find zone'code_pre_qfx_mp.ff' یه لطفی کن بگو چیکار کنم دمت گرم فقط زود بگو
3XoRC!5T / ۲۶ تیر ۹۶، ۲۰:۴۱
پاسخ:
درود

مشخص هست که فایل code_pre_gfx_mp.ff رو ندارید!
همون طور که گفته شد باید بازی کامل را خریداری کنید نه بازی های ناقص و سانسور شده...
بازی کامل حدود 15 گیگ را دانلود/خریداری کنید و مراحل رو مجددا انجام بدید.

اگر میخواید این فایل رو بصورت تکی دانلود کنید میتونید اسمش رو جستجو کنید و دانلودش کنید ولی من فکر میکنم که مجددا به ارور برخورد خواهید کرد و فایل دیگری کم است و این نمی ارزد که تمام بازی را تک تک دانلود کنید...


بازیکن باشید. 🌸🌸
حله دستت درد نکنه
سایت عالی هم داری👍👍👍
3XoRC!5T / ۲۶ تیر ۹۶، ۲۲:۱۸
پاسخ:
قابل شما رو نداره
سلام
ببخشید من وقتی بازی رو اجرا میکنم یه صفحه سیاه باز میشه تا بازی اجرا بشه اما بعد چند ثانیه صفحه سیاه نصف صفحه رو میگیره و فورس استاپ میده و بازی رو میبنده
مشکل چی میتونه باشه؟
3XoRC!5T / ۲۸ تیر ۹۶، ۱۶:۴۹
پاسخ:
درود

احساس خوبی ندارم :)
1- بررسی کنید ببینید سیستم شما حداقل توانایی باز کردن بازی رو داره یعنی قدیمی نیست..
2- اگر نشد درایور ها رو آپدیت کنید و رزولیشن رو پایین بیارید.. انشاءالله جواب میده
و در عین حال بازم اگر نشد پیام بذارید بیشتر بررسی کنم

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام
من برام اصلا بازی باز نمیشه تا iw4m2p را باز میکنم صفحه CMD یه لحظه باز میشه بعد بسته میشه کلا.
3XoRC!5T / ۱۶ مرداد ۹۶، ۲۰:۱۰
پاسخ:
دورد

از روش Iran Revolution استفاده کنید.

رفع مشکل شما:
1- چه ویندوزی هستید؟ اگر 8 یا 10 هستید بازی شما درست نخواهد شد به ویندوز 7 باز گردید!

با عرض سلام و خسته نباشید من وقتی تو بازی play game را میزنم این ارور را میده:connecting to iwnet . من این mw2 را از گیم نت گرفتم و سیستم منم 64بیته.هر کاری کردم نشد ممنون راهنمایی کنید
3XoRC!5T / ۱۷ مرداد ۹۶، ۱۸:۰۹
پاسخ:
درود

دوست عزیز داخل فایل IR_configs.ini در مقابل نام "server" و بعد از "=" بنویسید: serv.mw2es.ir
به این صورت:
Server=serv.mw2es.ir
البته توصیه می کنم از روش Iran Revolution استفاده کنید.
وقتی وارد سرور میشم اینو میاره 
Fetching playlists 
Updating rank and unlocks complete
Connecting to IWNet Complete
3XoRC!5T / ۲۴ مرداد ۹۶، ۱۰:۲۸
پاسخ:
درود

از روش Iran Revolution استفاده کنید!
مشکل شما از Playlist شماست که باید فایل mp_playlist.ff رو دانلود کنید و به پوشه zone/english بریزید.

بازیکن باشید. 🌸🌸
یعنی الان همه این کارارو انجام بدم حل میشه؟؟؟؟
3XoRC!5T / ۲۴ مرداد ۹۶، ۱۹:۵۶
پاسخ:
عزیز این مشکل ماله همینه نشد بگید من فایلشو آپلود کنم 
سلام ببخشید .من این بازی چهار روزه زدم اول باز میکرد ولی بعد اینجوری کرد 
3XoRC!5T / ۲۵ مرداد ۹۶، ۱۱:۰۱
پاسخ:
پاسخ شما داده شد.
بایستی پلی لیست خود را آپدیت کنید.
درضمن خدمتتون عرض شد اگر نتونستید پلی لیست رو از جایی دانلود کنید بگید که ما پیج ارور رو داریم راه اندازی میکنیم؛ براتون آپلود کنیم.
+
گفتم توی Iran Revolution بازی کنید بهتره...

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام ببخشید چزا امروز سرور ها رو نمیاره. مشکل از اینترنت هم نیست؟؟

3XoRC!5T / ۲۶ مرداد ۹۶، ۱۳:۲۷
پاسخ:
درود

سرور لیست ایران بکس هک شده است
بعضی وقت ها بالا میاد و گاها هم با تاخیر بالا میاد اگر چند بار ریفرش کنید میاره احتمال زیاد.

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام 
آقا وقتی میخوام تو سروری ک موش ترمینال نمیره تو مینویسه alter IWnet has stoped working باید چیکار کنم؟ بعدش زیرش به انگلیسی نوشته مشکلتون و بگید و بفرستید و فلان... 
لطفا بگید چرا اینجوریه؟
3XoRC!5T / ۴ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۷
پاسخ:
درود

دقیقا متوجه نشدم چی گفتید.
برای باز کردن بازی روی iw4m2p.exe کلیک کنید.
ممکن هست مپ ترمینال رو نداشته باشید.
( از روش ایران روولوشن استفاده کنید )

بازیکن باشید. 🌸🌸
اشتباه تایپی شد منظورم مپ بود
3XoRC!5T / ۴ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۸
پاسخ:
درود

دقیقا متوجه نشدم چی گفتید.
برای باز کردن بازی روی iw4m2p.exe کلیک کنید.
ممکن هست مپ ترمینال رو نداشته باشید.
( از روش ایران روولوشن استفاده کنید )

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام.   من نمیتونم اسکین هارو دانلود کنم!!!!! مشکل از چیه؟؟؟ ممنون.

3XoRC!5T / ۶ شهریور ۹۶، ۱۷:۴۶
پاسخ:
درود

برای سفارش اسکین میتونید به آی دی BravoSiX@ پیام بدید.

بازیکن باشید. 🌸🌸
slm. migam link map invasion bzar dash 
3XoRC!5T / ۸ شهریور ۹۶، ۱۴:۲۵
پاسخ:
درود

فعلا قسمت دانلود مپ ها وجود ندارد برای دانلود برخی DLC ها میتوانید به این لینک مراجعه کنید.
به زودی چنین بخشی طراحی خواهد شد...

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام اقا اگر ابدیت جدید کلاینت ایران بکس اومده قرار بدین چون این میره تو بازی ولی وصل نمیشه
3XoRC!5T / ۱۰ شهریور ۹۶، ۱۶:۱۳
پاسخ:
درود

به پوشه اصلی بازی برید و فایل IR_configs.ini را باز کنید و مقابل server= بنویسید serv.mw2es.ir و ذخیره کنید و مجددا بازی را باز کنید.

اگر باز هم درست نشد مشکل از سرور است و کلاینت شما مشکلی ندارد باید صبر کنید. ترجیحا از روش IranRevolution استفاده کنید.

بازیکن باشید. 🌸🌸
داش سرور تیم اسپیک ما چرا افههههههه 3 روزه افه ts.alphateam.ir
3XoRC!5T / ۱۳ شهریور ۹۶، ۱۷:۳۶
پاسخ:
درود

دوست عزیز فکر کنم اشتباهی پیش اومده. شما از کدوم سایت خریداری کردید؟
احتمالا باید به سایت alphateam.ir مراجعه کنید.
درصورتی که میخواهید از سرویس تیم اسپیک ما استفاده کنید بایستی در چنل @BaziKonONLINE عضو شوید و با ادمین صحبت کنید یا از طریق سایت سفارش بدید.

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام دوست عریز من start game رو میزنم رو کانکتینگ میمونه /:
3XoRC!5T / ۲۰ شهریور ۹۶، ۱۲:۵۱
پاسخ:
درود

فایل IR_configs.ini رو باز کنید، مقابل server= بنویسید serv.mw2es.ir و ذخیره کنید و مجددا بازی رو باز کنید.


بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام خسته نباشید این روش با پینگ بالا مثل مخابرات راحت اجرا میشه یا گیر میکنه؟
3XoRC!5T / ۲۸ شهریور ۹۶، ۲۰:۲۹
پاسخ:
درود

عزیز به علت وجود حجم گسترده مخالفت ها و اعتراض ها به ایران بکس، این مستر سرور هر روز اتک های زیادی می خوره و لگ میشه و گاها اصلا سروری نشون نمیده یا داون میشه.
اما در حالت عادی با مخابرت میشه پلی داد مشکلی نداره. چطوره از روش Iran Revolution استفاده کنید.

بازیکن باشید 🌸🌸
الانم میتونم دانلود کنم ابدیتو اینا نمی خواد؟                                                                            بعد لنشم برام توضیح بدید لطفا؟
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۳۷
پاسخ:
سلام
ببخشید دیر آنلاین شدیم
ایران بکس هیچ وقت آپدیت نمیخواد خیالتون راحت :)
سلام
خسته نباشید
من بازیو اجرا میکنم ولی روی کانکتینگ میمونه فایلIR-configs.ini رو پیدا نمیکنم که جلوش serv.mw2es.ir رو بنویسم اگه امکانش هست راهنمایی کنید خیلی ممنون

3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۳۸
پاسخ:
سلام
فایل
ir_configs.ini توی کلاینت بازی هست
بازش کنید و جلوی server= بنویسید serv.mw2es.ir
اقا ببخشید فایل دانلودی IranBaxSkinV.1و IranBaxSkinV.2فکر کنم مشکل داره
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۰
پاسخ:
سلام اون فایل ها ضروری نیستند و اسکین هستند لازم نیست حتما دانلود شه ولی بله چشم اصلاح میکنیم.
سلام
وقتی میخوام بازیو اجرا کنم این ارور میاد disk read error
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۰
پاسخ:
فایل های بازیتون خراب شده سینگل میتونید بازی کنید؟
سلام. از اموزشتون ممنون. من میتونم بازی کنم. ولی بعد چند دقیقه از بازی میاد بیرون و ارور STOP WORKING  میده. چکار کنم؟ توی فایلی که دانلود کردم از شما یک فایلی به اسم CRSAH SENDER هست اون برای همینه؟
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۲
پاسخ:
نه اونا کار نمیکنه ایران بکس کلا فیکه همچیزش :) از روش ایران روولوشن استفاده کنید بهتره.
توی ویندوز 8.1 و 10 این ارور ها مشاهده میشه و کاریش نمیشه کرد.
سلام. چرا کسی در سرور ها وجود نداره؟
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۲
پاسخ:
دمت گرم شما پای ثابت سایت هستی ببین دوست عزیز توی ایران بکس سرور لیست داره منفجر میشه و پره پلیره !!!
نمیاره چرا روی وقتی رو play game میزنم مینویسه connecting to iwnet.. اماهیچی نمیاره

3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۴
پاسخ:
سلام
فایل ir_configs.ini رو باز کنید و جلوی server= بنیوسید serv.mw2es.ir و ذخیره کنید و مجددا باز کنید باز رو.
سلام
مال من ارور این فایل رو میده در لحظه انتخاب یک سرور mp_favela.ff
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۴
پاسخ:
مپ favela رو ندارید گفته شد که بازی ناقص نصب نکنید !
سلام خسته نباشید خیلی خوب بود فقط منم مثل این دوستمون تو connectin iwnet گیر کردم رو لینکی ک فرستادینم زدم ولی سایت بالا نیومد لطفا راهنمایی کنید 

3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۵
پاسخ:
سلام
فایل ir_configs.ini رو باز کنید و جلوی server= بنیوسید serv.mw2es.ir و ذخیره کنید و مجددا باز کنید باز رو.
اقا مال من تو بازی میره ولی وقتی میخوام پلی کنم ارور استیم میده. وارد هم نمیشه 
چی کار کنم

3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۶
پاسخ:
سلام :|
عکس بگیرید به ID بنده بفرستید بررسی کنم :)
سلام من الان میخواستم بازی کنم کسی و پیدا نکردم؟این سرور فعاله هنوز؟
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۶
پاسخ:
ایران بکس کاملا سالم هست ولی همیشه در حال اتک خوردن هست بخاطر همین سرور لیست بعضی وقتا چیزی نمیاره ولی در کل سالمه.
سلام من همه کارا رو کردم لیست سرور ها که میاد رو هر سرور میزنم مینویسه هر چی هم منتظر موندم نمیاد حالا چیکار کنم؟
fetching playlist
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۴
پاسخ:
سلام کاربر محترم

درود باید خدمتتون عرض کنم که شما بایستی فایل playlist.ff رو دانلود کنید و در پوشه zone/english بریزید.
سلام ترو خدا کمکم کنید اقا به ولاه من هیچ مشکلی ندارم فقط هیچ سروری بالا نمیاد تا من وصل شم. چیکار کنم؟ فقط یک سرورم باشه خوبه تا بازی کنم.
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۵
پاسخ:
سلام انشا الله حل میشه
شما میتونید سرور لیست رو ببینید یا اصلا سرور لیست باز نمیشه ؟
سلام کلاینت رو که میریزم بعد بازش میکنم استاپ ورکینگ میده برا چیه؟
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۶
پاسخ:
سلام و درود

اگر ویندوز 10 - 8.1 استفاده میکنید ممکن هست که با این مشکل مواجه بشید و راه حلی هم نداره..
اگر پشت ارور میبینید که بازی باز میشه ارور رو بکشید کنار و بازی رو باز کنید و اگر اصلا چیزی از بازی نشون داده نمیشه کاریش نمیشه کرد.
سلام من وقتی میخام بازیرو بیارم در قسمت fetching playlist میماند و تغییری نمیبینم مشکل کجاست ؟

3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۶
پاسخ:
سلام دوست عزیز

باید فایل playlist.ff رو دانلود کنید و در مسیر zone/english بریزید.
سلام من میخوام سلاح خودمو درست کنم میگه باید به لول 4 برسی
کلی هم بازی کردم و اول شدم ولی لولم بالا نمیره باید چی کار کنم؟

3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۸
پاسخ:
سلام کاربر محترم

لول آپ غیر فعاله یعنی بلد نیستن درستش کنند مسئولین بی کفایت بازی توی ایران.
برای لول آپ شدن باید فایل لول هک رو داشته باشید. میتونید از روش ایران روولوشن استفاده کنید که از توی بازی میشه لول آپ زد.
باسلام ببخشید من چطوری  مستقیما دانلود کنم،همه فایلهای کالاف انلاین شش رو دارم ولی ایرانبکسو ندرم چجوری بزنمش؟؟؟
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۲۰
پاسخ:
سلام
متوجه نمیشم قرار دادیم دیگه.
سلام خسته نباشید جدیدا ادرس سرور عوض شده؟
چون سرور همون serv.mw2es.ir توی کانفیگ هست ولی وقتی بازی رو استارت میکنم conect to alter میاره
3XoRC!5T / ۶ فروردين ۹۷، ۲۲:۵۹
پاسخ:
سلام خیر حتما اینترنت شما مشکل داشته یا مستر سرور آفلاین بوده.
باسلام درورد :خسته نباشید طفا امکان است راهنماییمون کنین:من دانلود کردم همشو ولی نه ارم ایرانبکس میاد نه خوده برنامه اصن موندم میشه از اول راهنمایی خلاصه کنین
3XoRC!5T / ۶ فروردين ۹۷، ۲۲:۵۹
پاسخ:
سلام
ارور شما چیه و ویندوز شما چیه

سلام چند روزی که نمی تونم وارد سروراتون بشم  تو conneting ti iwnet server lمیمونه راهنماییم کنید
 ممنون
3XoRC!5T / ۶ فروردين ۹۷، ۲۳:۰۱
پاسخ:
سلام
قبلا به این سوال پاسخ داده شده.

سلام خسنه نباشین


اقا من همه رو دان کردم بجز دو فایل اخر ک دانلود نمیشه

 IranBaxSkinV.2  و اولیش اینا دان نمیشه لینکا رو بیزحمت تضحیح کنید


مشکل اصلی من الان اینه ک اصلا وارد بازی نمیشه و کنار موس علامت صبر کردن میاد ولی میره و بدون واکنشی اجرا نمیشه بازی

مشکل از کجاس


حجم بازی . دانلود کردم11.6 گیگ هستش

3XoRC!5T / ۱۳ فروردين ۹۷، ۲۲:۱۹
پاسخ:
درود

دوست عزیز اون دو فایل نیازی بهشون ندارید اگر خواستید بگید براتون اسکین گیم mw2 به شکلی که خودتون دوست دارید با تصاویر و موسیقی مورد نظر شما برای منوی بازیتون درست میکنیم.
در ادامه باید خدمتتون عرض کنم که حجم بازی باید 14GB باشه‎‌، پوشه بازی رو باز کنید و وارد فایل IR_configs.ini رو باز کنید و جلوی server= بنویسید serv.mw2es.ir و save کنید و بازی رو مجددا باز کنید تا با ارور connecting iwnet مواجح نشید.
اون سیاه موندن صفحه دلایل مختلفی مثل ارور کامل نبودن بازی/ضعیف بودن کارت گرافیک/و مشکل ویندوز رو میتونه داشته باشه. وقتی با اون صحنه برخورد کردید alt+shift بزنید ببینید ارورش چیه و نسخه ویندوزتون رو برامون بفرستید همچنین لینک صفحه ای که بازی رو دانلود کردید تا بریم ببینیم فایل هاش به چه صورت بوده. اگر بازی بعد مدتی خودش میاد بیرون و شما از ویندوز 10 یا 8/8.1 استفاده میکنید پیگیر ماجرا نشید درست شدنی نیست.

بازیکن باشید.
سلام داش
واسه من این اروور میاد 

fastfile for zone 'patch alter mp' is newer than client executable (version 277 , expecting 276)

میشه توضیح بدین چکار کنم ؟!
3XoRC!5T / ۱ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۳۵
پاسخ:
سلام‌دوست عزیز.

نسخه ایمیج های بازی شما از نسخه کلاینت ایران بکس جدید تر است. میتوانید نام این فایل را سرچ کنید و آنرا دانلود کرده و‌در zone بریزید.

بازی‌کن‌باشید.
سلام خسته نباشی من بازی رو کامل و بدون مشکل نصب کردم و کاراشو هم انجام دادم اما هنگام ورود به بازی که یه صفحه سیاه میاد برا ورود اما یه اروری میده که برنامه رو میبنده و مینویسه stop working و دو گزینه داره بایینش یکی close proggrame و دیگری debug هست لطفا بهم بگین ممنون
3XoRC!5T / ۱ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۳۶
پاسخ:
سلام متشکرم؛

ویندوژ شما چیست؟ حجم بازی شما چند گیگ است؟ بازی شما رایتی است یا شرکتی؟!


سلام و خسته نباشید.برای من error=couldn't load imag shadow بازیم کامله کلاینت رو هم چندبن لار ریختم ولی فایده نداشته ممنون میشم اگر راه حلی بلدید بگید
3XoRC!5T / ۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۳۹
پاسخ:
سلام

مشکل از پوشه main شما هست‏، کارت گرافیک رو آپدیت کنید و فایل های بازی رو مجددا کپی کنید ( بیس بازی‌)
سلام 
ببخشید من قبلا تمام تفنگارو داشتم حالا ک جز سه تا ک خوده بازی بم داده نمیتونم تفنگای دیگری داشته باشم یا بسازم لطف کنین کمکم کنید ممنون..

3XoRC!5T / ۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۳۸
پاسخ:
سلام

احتمالا پوشه players شما ریست شده و کانفیگ آنلاک آل شما پاک شده. اگر اشتباه نکنم فقط میتونید از کاستوم کلس استفاده کنید؟!
آنلاک آل بازی توی گروه های مختلف گیمینگ هست میتونید دانلود کنید و استفاده کنید.
سلام این روش الانم کار میکنه؟
3XoRC!5T / ۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۵۹
پاسخ:
سلام

بله این روش کار میکنه و مشکلی نداره

بازیکن باشید.
سلام وقتتون بخیر
من واسه گیم نتم نسخه لن کال آف 6 رو میخوام
راه های مختلفی که تو نت هست رو تست کردم جواب نگرفتم ممنون میشم راهنمایی کنین
یه راه راحت و بی دردسر واسه شبکه بازی کردن تو گیم نت
3XoRC!5T / ۲۶ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۰۷
پاسخ:
سلام متشکرم؛

روش هایی مثل روش Easy LAN یا AlterIWnet هستند که استفاده میشن و اگر بخواید آموزشش رو براتون قرار میدیم (توی کانال تلگرامی قرار داده شده بود و هنوز توی سایت قرار داده نشده) اما اگر شما از استفاده کننده های ZeroOne (سیستم عامل محبوب گیم نت ها) هستید میتونید به همون شخصی که ازش خریدید ZeroOne Client رو بگید تا براتون COD MW2 رو اوکی کنه... ما بزودی آموزش خرید ZeroOne و لن کردن MW2 رو قرار میدیم اگر ZeroOne ندارید حتما بخرید، مثل ویندوز هست و کاملا برای مدیریت بازی ها و گیم نت هاست و رو دست نداره! برای خریدش اگر راهنمایی خواستید بگید در خدمتیم.

بازیکن باشید.
سلام من وقتی میخوام iw4m2pرو باز کنم این ارور را مینویسد system.Io.file niy found Exception:could not find file zone/english/patch_mp.ff
3XoRC!5T / ۲۶ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۱۸
پاسخ:
سلام

بار ها عرض کردیم که بازی کامل رو خرید و یا دانلود کنید و تحت هیچ شرایطی بازی کرکی شرکتی مثل پرنیان و ... رو نخرید. بازیتون باید 14 گیگ باشه حدودا و اگر اینطور نباشه بازی شما ناقصه و جزو بازی نسخه های سانسور شده هست... شما فایل patch_mp.ff رو ندارید و ما میتونیم این فایل رو برای شما بارگذاری کنیم اما خب فایده ای نداره چون بعد این که این فایل رو بریزید با ارور نبود فایل بعدی و ... مواجه خواهید شد.

بازیکن باشید.
سلام وقتی بازی رو باز میکنن صفحه سیاه میشه و وقتی مه ctrl+alt+deleteرو زدم اومد بیرون بعد یه ارور اومده بود و اینو نوشته بود could not find zone "localized_code_post_gfx_mp.ff'لطفا سریع پاسخ بدهید با تشکر
3XoRC!5T / ۲۶ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۱۹
پاسخ:
سلام

بار ها عرض کردیم که بازی کامل رو خرید و یا دانلود کنید و تحت هیچ شرایطی بازی کرکی شرکتی مثل پرنیان و ... رو نخرید. بازیتون باید 14 گیگ باشه حدودا و اگر اینطور نباشه بازی شما ناقصه و جزو بازی نسخه های سانسور شده هست... شما فایل localized_code_post_gfx_mp.ff رو ندارید و ما میتونیم این فایل رو برای شما بارگذاری کنیم اما خب فایده ای نداره چون بعد این که این فایل رو بریزید با ارور نبود فایل بعدی و ... مواجه خواهید شد.

بازیکن باشید.
سلام وقتی بازی رو باز میکنن صفحه سیاه میشه و وقتی که ctrl+alt+deleteرو زدم اومد بیرون بعد یه ارور اومده بود و اینو نوشت
Couldn't load image 
'gamefonts_pc 
3XoRC!5T / ۲۶ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۳۱
پاسخ:
سلام

بار ها عرض کردیم که بازی کامل رو خرید و یا دانلود کنید و تحت هیچ شرایطی بازی کرکی شرکتی مثل پرنیان و ... رو نخرید. بازیتون باید 14 گیگ باشه حدودا و اگر اینطور نباشه بازی شما ناقصه و جزو بازی نسخه های سانسور شده هست...

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید من همون تور که گفتین جلوی سرور serv.mw2es.irرا نوشتم تولش اومد و بازی کردم بعد یه فایلی دانلود کردم که برای لول اپ کردن بود و ریختم پوشه playerرفتم بتزی بازم connecting to iwnetرا میاره ir.configرو هم چک کردم سرور شماست چیکارکتم 
3XoRC!5T / ۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۳۸
پاسخ:
سلام متشکرم

فایل های اصلی بازی رو نگهدارید مراحل کرک و نسخه ایران بکس رو مجددا انجام بدید. فایل های iw_22/23 لازم نیست مجددا دانلود بشن.
چک کنید که فایروال برنامه رو بلاک نکرده باشه ( آنتی ویروس و ... )
دربعضی مواقع هم خود مستر سرور داون هست.

بازیکن باشید.
سلام من بازییم تو یافتن سرور ها مشکل داره نمیدونم چرا الان هیچ سروریو پیدا نمی کنه قبلا اینجوری نبود.
لطفا کمکم کنید با تشکر..


3XoRC!5T / ۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۱۶
پاسخ:
سلام

آخرین تغییراتی که توی فایل های بازیتون به وجود آوردید چی بوده؟ فیلترشکن جدید نصب کردید؟ فایروال بازیتون رو بلاک نکرده؟ اینترنت مشکل نداره؟
همه این موارد رو بررسی کنید و در نهایت فایل های اصلی بازی رو نگه دارید و مراحل کرک و آنلاین کردن IrBax رو مجددا انجام بدید. فایل های iw_22/23 رو لازم نیست مجددا دانلود کنید.


بازیکن باشید.
فیلتر شکن که ن و فایروال و نمی دونم اصن چی هست.
اینترنتم که هیچ مشکلی نداره ولی مراحل کرک چیست وچگونه باید انجامش داد؟
ممنون

3XoRC!5T / ۲۸ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۰۸
پاسخ:
دوست عزیز، فایروال یک سیستمی هست که اجازه نمیده برنامه های شما به اینترنت متصل بشه از نظر محافظت از دیتای شما مفیده و شما باید اگر آنتی ویروس دارید از طریق آنتی ویروس به برنامه iw4m2p.exe دسترسی به اینترنت بدید تا کار کنه. البته خود ویندوز هم یک فایروال داره.

مراحل کرک هم همین مراحلی هست که توی پست ذکر شد؛ غیر از فایل های iw22/23 بقیه فایل هارو مجددا بریزید.
درضمن مطمئن باشید که مستر سرور کار میکنه و مشکل از سرور مرکزی نیست. میتونید از دوستی که بازی رو داره بپرسید.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید سرور فعال میباشد؟
3XoRC!5T / ۲۸ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۰۹
پاسخ:
سلام سلامت باشید

تا تاریخ بروزرسانی پست فعال بوده.
الان هم باید فعال باشه.

بازیکن باشید.
سلام.
من تا دیروز این بازی رو به صورت آنلاین از iranbax بازی می کردم ولی از دیروز دیگه وقتی وارد بازی می شم و وقتی play game رو میزنم می نویسه :conecting to iwnet
و هرچی صبر می کنم وصل نمی شه.این مشکل رو تنها من ندارم و بقیه ی دوستام هم این مشکل رو دارن.لطفا زود جواب بدید.آخه ما تا دیروز این مشکل رو نداشتیم وبازی بدون مشکل اجرا می شد.
3XoRC!5T / ۲۸ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۱۱
پاسخ:
سلام

عرض کردیم خدمت بقیه عزیزان مشکل میتونه بخاطر
1- فایروال
2- تغییر IP مسترسرور
3- آنتی ویروس
4- جابه جا شدن فایل های بازی
5- داون شدن خود مستر سرور؛ باشه.

از اونجا که خیلی ها این مشکل رو به تازگی پیدا کردن احتمال داره که این مشکل از موارد 2 یا 5 باشه.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشین من همه کاری رو ک گفتین انجام دادم..
ولی داخل ک میره ارور میده ک فایل
dlc1_ui_mp
تو همین مایه ها رو ندارم
لطفا راهنماییم کنین با تشکر..
3XoRC!5T / ۲۸ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۲۲
پاسخ:
سلام سلامت باشید

از https://tradownload.ws/results/mw2-zone-dlc1-ui-mp-ff.html میتونید فایل رو دانلود کنید و در پوشه zone بریزید.
برنامه winrar خودتون رو به آخرین نسخه آپدیت کنید.

بازیکن باشید.
سلام
چطور بفهمم ک فایروال بازیو بلاک کرده یا نه و بعدا من آنتی ویروس ک بهش اشاره کردینو کلا حذف کردم و آنتی ویروسمم ک از اول هم سایفون بود کار میکرد بازی الانم سایفونه ولی کار نمی کنه
ممنون میشم کمک کنین
3XoRC!5T / ۲۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۰۱
پاسخ:
سلام

اونی که میفرمایید سایفون، آنتی ویروس نیست فیلترشکن هست که خب البته ذکر کردید! برای اینکه بفهمید فایروال چکار میکنه توی استارت میتونید سرچ کنید Firewall و وارد تنظیمات فایروال بشید.
خاموش کردن فایروال از زبان گوگل: yon.ir/dcSNM

بازیکن باشید.
منظورم از آنتی ویروس دومی فیلتر شکن بود اشتباه تایپی بود ببخشید
ضمنا من این بازیو از یکی از دوستام گرفتم 
اگه IP مستر سرور تغییر کرده باشه , از کجا میشه IP  جدید رو به دست آورد؟
3XoRC!5T / ۲۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۰۳
پاسخ:
سلام

شما هم همین مشکل رو دارید؟ ما فعلا اطلاعی راجع به IP نداریم و اصلا تأیید نمیکنیم که IP تغییر کرده باشه اما اگر تغییر کرده باشه حتما اینجا قرار داده میشه و خب شما هم میتونید توی گپ های گیمینگی که هست توی تلگرام و همین طور تیم اسپیک ها IP های جدید رو پیدا کنید.

بازیکن باشید.
IPجدیدmw2چنده ؟مال iran bax
3XoRC!5T / ۲۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۰۴
پاسخ:
سلام

شما هم همین مشکل رو دارید؟ ما فعلا اطلاعی راجع به IP نداریم و اصلا تأیید نمیکنیم که IP تغییر کرده باشه اما اگر تغییر کرده باشه حتما اینجا قرار داده میشه و خب شما هم میتونید توی گپ های گیمینگی که هست توی تلگرام و همین طور تیم اسپیک ها IP های جدید رو پیدا کنید.

بازیکن باشید.
KHARAB SHODE KOLAN IRAN BAX
3XoRC!5T / ۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۱۳
پاسخ:
سلام

توی پاسخ های قبلی ذکر شد.

بازیکن باشید.
سلام
اگه میشه فایل های dedicated server رو بزارید
3XoRC!5T / ۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۱۴
پاسخ:
سلام

درحال حاضر بنظر میرسه که ایران بکس کار نمیکنه حالا اگر کار بکنه : فایل سرور رو باید روی vps اجرا کنید. دارید vps ؟؟
اگر دارید بگید فایل رو براتون پیدا کنم.

بازیکن باشید.
سلام
باز امروز امتحان کردم کار کرد وسرور هارو آورد الان ک از ساعت10تا الان یازی نکردم باش همین چن لحظه پیش رفتم بازی کنم ولی باز سرورارو نمیاره

3XoRC!5T / ۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۱۴
پاسخ:
سلام

چی بگم ..


اغا این دیگ چیه اخه یه روز سرور رو داونه یه روز سرور هارو نمیاره دیگ ایران بکس خراب شده لطفا درستش کنید از دیشب تا الان هی میزنم ولی سرور هارو نمیاره اخه هیچ سروری نیست
3XoRC!5T / ۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۱۵
پاسخ:
سلام

بله خب تقصیر ما نیست ما مسئولیتی درباره مستر سرور ها نداریم مخصوصا ایران بکس که کلا ساپورت نمیشه اینجا چون به عبارتی ایران چیت شده و مرکز چیتر هاست. درکل ما دسترسی به چیزی نداریم میتونید از ایران روو استفاده کنید.

بازیکن باشید.
man raftam roo bazi serveraro nemiare

3XoRC!5T / ۱ خرداد ۹۷، ۱۹:۴۰
پاسخ:
سلام

دوستان گرامی عرض کردیم که مشکل از چیه .. این مشکل از طرف ما نیست و بما مربوط نیست که حلش کنیم مشکل خود مستر سرور هست.

بازیکن باشید.
سلام.
من مراحل رو انجام دادم فقط یه مشکل دارم.
وقتی داخل سرورها میرم بعداز 4-5 دقیقه کلا بازی بسته میشه و میپره بیرون :|
بعضی از مپ ها هم خطا میده مثل مپ mp_crash
3XoRC!5T / ۱ خرداد ۹۷، ۱۹:۴۱
پاسخ:
سلام

بازی شما کار میکنه ؟!!!
حتما سعی کنید بفهمید با چه اروری بازی بسته میشه. میتونید وقتی وارد بازی شدید alt+tab بزنید و بیرون بازی 5 دقیقه همیشگی رو صبر کنید تا ببینید چی میشه که بازی کرش میکنه.
برای اون خطای mp هم علت این هستش که شما DLC های بازی رو ندارید که میتونید دانلود کنید...
مطمئن بشید که بازی کامل رو ریختید.

بازیکن باشید.
سلام
بله vps دارم / واقعا ممنون میشم اگه فایل رو برام پیدا کنید :)

3XoRC!5T / ۲ خرداد ۹۷، ۲۲:۰۵
پاسخ:
سلام

میتونید از سایتشون دانلود کنید
mw2esport.ir یا mw2es.ir دقیق یادم نیست فقط دقت کنید که مدیر ایران بکس اصلا صلاحیت روانی نداره و کلا مورد تأیید ما نیست و ممکن هست سرور بزنید و اگر طبق خواسته اونا سرور نزنید و با قیمت و قوانین اونا کار نکنید IP VPS شما رو بن کنن. همین مشکلی که ماهم داشتیم و ما تحریم کردیم کلا mw2 رو و اصلا کار نمیکنیم با ایران بکس. بهرحال مواظب باشید.

بازیکن باشید :\
سلام من iw22 و iw23 رو کپی کردم کرک iranbax هم کپی کردم ولی وقتی playgame رو میزنم همینجور connecting میده باید چیکار کنم؟
3XoRC!5T / ۴ خرداد ۹۷، ۱۹:۰۴
پاسخ:
سلام

طبق آخرین اطلاعات و بروزرسانی مذکور:
فایل IR_configs.ini رو از داخل پوشه بازی باز کنید. (موجود داخل کلاینت)
جلوی server= بجای m.codirbax.ir بنویسید serv.mw2es.ir
ذخیره کنید و بازی رو مجددا باز کنید.

بازیکن باشید.
سلام انجام دادم ولی باز فایده ای نداشت
3XoRC!5T / ۵ خرداد ۹۷، ۱۷:۱۷
پاسخ:
سلام

پس مشکل شما همون مشکل همه هست.
عرض کردیم توی پاسخ های قبلی
یا مستر کلا بسته شده
یا آپدیت داده و IP اون تغییر کرده
یا شما بن شدی که احتمالش کمه
یا مثلا رنج IP بن کردن
یا اتک دادن به سرور هاشون خلاصه ازین دست علت ها هستن که هیچ کدومش به ما مربوط نیست و اگر خبری بشه ما پست ایران بکسو ویرایش میکنیم فعلا خبری به دست ما نرسیده.

بازیکن باشید.
سلام مشکل حل شد ولی وقتی اسم رو عوض میکنم باز نمیشه
3XoRC!5T / ۵ خرداد ۹۷، ۱۷:۱۸
پاسخ:
خب الحمدلله اسمتون رو که میخواید عوض کنید باید برید توی پوشه بازی و همون فایل قبلی رو باز کنید و جلوی nickname= اسمتون رو بنویسید و ذخیره کنید.
کار خاص دیگه ای انجام ندید که تنظیماتش بهم نریزه.

بازیکن باشید.
من میحوام سرور بسازم باید چیکار کنم؟
3XoRC!5T / ۵ خرداد ۹۷، ۱۷:۳۱
پاسخ:
میتونید سرور مجازی یا VPS بخرید و به هر تعداد که میخواید سرور ران کنید
یا گیم سرور بخرید.

هر دو سرویس رو ما ارائه میدیم و برای تازه کار ها سرور گیم بهتر هست چون سرور مجازی رو ما تحویل میدیم اما شما خودتون باید گیم سرور روش ران کنید.
اگر تیم یا کلن خاصی هستید و نیاز به مدیریت کامل روی سرور دارید و میخواید چند تا سرور ران کنید بهتره VPS بگیرید اما اگر شخصی هست و بطور عادی و با مدیریت محدود میخواید میتونید گیم سرور بگیرید.

بازیکن باشید زیاد.
خسته نباشید و دستتون درد نکنه فقط نمی دونم تفنگ هارو چطوری زودتر باز کنم اگه بلدین بهم بگید ....ممنون میشم
3XoRC!5T / ۶ خرداد ۹۷، ۱۸:۴۱
پاسخ:
سلام سلامت باشید

میتونید پوشه players یکی دیگر از دوستانتون که بازی میکنن رو بگیرید و توی پوشه اصلی بازیتون بریزید.
لطفا ابتدا از طریق barracks کلس جدید ایجاد کنید.

بازیکن باشید.
میگم چه جوری پس زمینه ی بازیو عوض کنم (اگه بلدین بگین ) :))
3XoRC!5T / ۶ خرداد ۹۷، ۱۸:۳۸
پاسخ:
سلام

پست مربوط به تغییر پست زمینه بازی در سایت موجود هست.
به این لینک مراجعه فرمایید.

البته تغییر کانفیگ بازی و تغییر پس زمینه و طراحی و اسکین و ... بازی بطور تخصصی و با کیفیت بالا انجام میشه که اگر خواستید میتونید سفارش بدید.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید
من میخواستم به صورت افلاین و لن با دوستام mw2 بازی و ربات اضافه کنم ولی متاسفانه نتونستم هر کرک و فایلی مثل Easylan MW2 Lan Launcher یا LanLauncher رو تست کردم ولی وقتی یه کامپیوتر هاست میشه بقیه کامپیوترها نمیتونن هاست رو پیدا کنن هرچقدر هم دستور مربوط به کانکت به ای پی هاست رو میزنم وصل نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
3XoRC!5T / ۸ خرداد ۹۷، ۱۳:۲۹
پاسخ:
سلام متشکرم.

اینکار زمانی ممکن میشه که سرور شما روی یک سرور مجازی اجرا شده باشه نه روی یک سیستم خانگی؛ همون طور که میدونید مودم و IP و سیستم شما نمیتونه پشتیبان سیستم های دیگه باشه بر روی بستر اینترنت. البته میتونه اما اینکار مثل این هست که توی کمبود آب هیدروژن و اکسیژن ترکیب کنیم و آب بسازیم یعنی عملی نیست.

شما باید با کابل LAN این کار رو انجام بدید و سیستم هارو شبکه کنید مثل گیم نت ها؛ و یا روی سرور مجازی اینکار رو انجام بدید که همه روی بستر اینترنت بتونن به شما وصل بشن.

بازیکن باشید.
درسته منظورتون رو گرفتم ولی تو اینترنت که سرچ میکردم خیلی ها تونستن اینکار رو بکنن یعنی یه کامپیوتر هاست بشه و بقیه به اون وصل بشن حتی ربات هم اضافه کردن من فکر کنم مشکل از نسخه ای هستش که دانلود کردم...
چطوری میشه یه گیم سرور راه انداخت من سرور با مشخصات بالا دارم اینطوری بقیه هم میتونن استفاده کنن
3XoRC!5T / ۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۲۱
پاسخ:
ببینید هاست شدن یه سیستم شدنی هست همونطور که خودتون هم میشید اما اینکه میگید بقیه نمیتونن وصل بشن بخاطر این هست که شما IP باز و قطعا اینترنت قوی ای ندارید که بتونید سیستم خودتون رو تبدیل به سرور مجازی کنید و سیستم های دیگه رو هم پشتیبانی کنید. اگر اینطور نبود که همه سیستم خودشون رو سرور میکردن!

ربات راه انداختن چیز پیچیده ای نیست و شما میتونید با ربات بازی کنید اما فقط خودتون! اگر بخواید بقیه هم به اتاق بازی شخصی شما اضافه بشن باید سرور مجازی بزنید. اگر سرور مجازی دارید همین سروری که توی PC اجرا میکنید رو توی VPS اجرا کنید.

راه دیگه ای هم داره و اون اینکه شما گیم سرور رو بخرید یعنی یچیزی جدا از خرید VPS و این چیزا ها. یک سرور گیم به شما میدن که میرید توش ادمین میشید.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید من تو بازی بعضی از مپ هارو نمیاره مثلا مپ کراش هر سروری  داشته باشه رو سرور که کلیک میکنم یه صفحه شطرنجی میاره .
اگه مشکل از نداشتن مپه لطفا لینک دانلود و اموزش اضافه کردنشم بزارید.

بعد بیشتر اسلحه ها برای من قفل هستن این مشکل هم را حلی داره؟؟؟

3XoRC!5T / ۱۰ خرداد ۹۷، ۱۱:۱۳
پاسخ:
سلام تشکر

اگر عکس لود بازی رو نمیاره ولی مپ باز میشه فایل لود بازی رو ندارید. یعنی فایل مثلا mp_crash.ff رو دارید ولی mp_crash_load.ff رو ندارید حالا اسم دقیقش یادم نیست.
در هر حال این مپ ها DLC هستند و از بازی های دیگه یا نسخه های قبلی همین بازی هستند و میشه دانلود بشن: yon.ir/d93dW

برای باز کردن گان ها: yon.ir/zKPTA

بازیکن باشید.
خسته نباشید توی بازی وقتی سرورهایی رو که مپ کالاف 4 دارن مثل vacant, crash رو انتخاب میکنی صفحه بازی شطرنجی میشه و نمیاد 
3XoRC!5T / ۱۳ خرداد ۹۷، ۰۲:۴۴
پاسخ:
سلام تشکر

اگر عکس لود بازی رو نمیاره ولی مپ باز میشه فایل لود بازی رو ندارید. یعنی فایل مثلا mp_crash.ff رو دارید ولی mp_crash_load.ff رو ندارید حالا اسم دقیقش یادم نیست.
در هر حال این مپ ها DLC هستند و از بازی های دیگه یا نسخه های قبلی همین بازی هستند و میشه دانلود بشن: yon.ir/d93dW

برای باز کردن گان ها: yon.ir/zKPTA

بازیکن باشید.
داداش میگم mw2 من قبلا درست بود الان میره داخل بازی موس بازیم نیست بعد 5 دیقه ویاد بده هرچی تکون میدم موس رو عمل نمیکنه مال روستم درسته بازی میکنه مال من خرابه :( 
3XoRC!5T / ۱۳ خرداد ۹۷، ۰۲:۴۵
پاسخ:
سلام

پوشه players یه کپی ازش داشته باشید و خودش رو پاک کنید. تنظیمات بازی رو ریست کنید.

بازیکن باشید.
من وقتی میخوام عکس بدم ok که میزنم میگه Cant find Steam path,sorry چی کار کنم؟
لطفاا جواب بدین
! 
سلام این روش روی ویندوز xp کار میکنه؟
3XoRC!5T / ۱۳ خرداد ۹۷، ۰۲:۴۶
پاسخ:
سلام

بله کار میکنه

بازیکن باشید.
سلام برا من ارور میده مینویسه
could nod find zone code_pre_gfx_mp.ff
3XoRC!5T / ۱۳ خرداد ۹۷، ۰۲:۴۷
پاسخ:
سلام

بازی کامل رو تهیه کنید.
فایل code_pre_gfx_mp.ff رو ندارید؛ شاید بازی کرکی شرکت های داخلی رو گرفتید نظیر پرنیان و ...
بازی 14  گیگ و کامل رو دانلود و یا بصورت رایتی خریداری کنید.
این فایل قابل آپلود هست که بریزیدش ولی بعد این ارور با ارور فایل بعدی مواجه میشید و راهش راح بالاست.

بازیکن باشید.
سلام.
من وقتی میرم تو بازی این ارور میاد
"could not find zone"mp_crash.ff
3XoRC!5T / ۱۹ خرداد ۹۷، ۲۱:۲۷
پاسخ:
سلام

در نظرات پیشین عرض شد. مشکل از نداشتن فایل های DLC بازی هست. البته توجه داشته باشید که حجم بازی شما 14 گیگ باشد.
دانلود DLC ها و چیستی مپ های DLC: yon.ir/d93dW

بازیکن باشید.
موقعی بازی در حال شروع شدن هست ارور

"could not find zone"mp_favela.ff


3XoRC!5T / ۱۹ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۱
پاسخ:
سلام

توجه داشته باشید که بازی کامل 14 گیگ رو دارید سپس اقدام به آنلاین کردن بازی کنید. فاولا "Favela" یکی از مپ های mw2 هست که بنابر خواسته بازیکنان مسلمان به علت بی احترامی به آیات قرآن کریم از بازی حذف شده است اما در نسخه های کرکی قابل دسترسی میباشد.

بیشتر: yon.ir/pVb5h


بازیکن باشید.
سلام میخاستم بدونم این روش هنوزم موجوده اخه این پست شما مال دو سال پیشه
3XoRC!5T / ۱۹ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۲
پاسخ:
سلام

دوست عزیز؛ همیشه به تاریخ بروزرسانی پست ها دقت کنید و نه تاریخ نوشته شدن مطلب. مطالبی که منقضی بشند جلوی تاریخ بروزرسانی و بررسی پست نوشته میشه که کسی اشتباه نکنه.

بازیکن باشید.
سلام ببخشید بازی من تو کانکت گیر میکنه

3XoRC!5T / ۱۹ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۳
پاسخ:
سلام

فولدر لوکیشن بازی رو باز کنید و در فایل IR_configs.ini مقابل server= بنویسید: serv.mw2es.ir و save کنید.
اکنون مجددا بازی رو باز کنید.

بازیکن باشید.
سلام.
ببخشید میشه شرایط باز کردن سرور در ایران بکس رو بگید.
لطفا زود جواب بدید.
3XoRC!5T / ۱۹ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۷
پاسخ:
سلام

دوست عزیز سرور زدن در مستر سرور های رایگان، رایگان هست. ایران بکس هم از این قاعده مستثنا نیست. لذا جهت سرور زدن و آوردن سرور شخصی روی سرور لیست بازی کافیه که یک سرور مجازی VPS داشته باشید + فایل های سرور ایران بکس که حجم کلش 1.98 گیگابایت هست. درکل خدمت شما عرض کنم که سعی کنید از ایران بکس حمایت نکنید واقعا ارزش پلیر های ایرانی و هم بازی های ما بیشتر از ایران بکس هست و این مستر سرور هردنبیلی دور از شأن پلیر ایرانی رفتار میکنه و واقعا دیدی سودگرایانه و خودخواهانه و صد البته بی در و پیکرانه به بازیکنان داره و طبق گفته خودشون پلیر های این مستر سرور رو غیر از تعدادی بلا نسبت دور از جون حیوون چیزی نمیبینن! سعی کنید توی مستر سرور هایی بازی کنید که از حداقل امکانات شکایت و مدیریت برخوردار باشند نه مستر سرور هایی با این شرایط. بهرحال برای سرور زدن غیر از خرید VPS میتونید خود گیم سرور رو هم سفارش بدید که برای کسانی که حوصله سرور راه انداختن و مدیریت فایل هارو ندارند این بهتر هست و فقط توی سرور ادمین میشند و به فایل های سرور دسترسی ندارند و برای تغییرات در مود ها مثلا باید به فروشنده درخواست بدند. تمامی سرویس های بالا توسط بازیکن آنلاین ارائه میشود.

شما همون عزیزی هستی که دنبال چیت میگشتی! خدایی سرور زدی انصاف رو رعایت کن ... :)

بازیکن باشید.
سلام ببخشد که دوباره مزاحم می شم و ممنون از پاسختون.بله حرفتون رو قبول میکنم ولی توی مستر سرور های دیگه برای مثال ایران روو کسی برای بازی کردن باهش نیست من هر وقت رفتم به ایران روو فقط یک یا دو نفر بود و چاره ای نیست به جز این مستر سرور که همیشه حداقل 30 نفر هست.
من الان vps باز کردم میشه بگید فایل های سرور رو باید از کجا دان کنم.
اگه بشه لینکش رو به ایمیلم بفرستید خیلی ممنون
3XoRC!5T / ۲۳ خرداد ۹۷، ۲۲:۱۱
پاسخ:
سلام

البته مزاحم نیستید و ما وظیفمون رسیدگی به سوالات شماست. درسته کالای ایرانی حمایت نمیشه و باید خودمون از خودمون شروع کنیم وگرنه همیشه همینطور خواهد بود وضعیت!
شما VPS رو خریدید یا کرکی استفاده میکنید؟!

لینک هارو همینجا قرار میدیم تا بقیه هم بتونن استفاده بکنن. بزودی هم آموزش های اختصاصی سرور زدن رو قرار خواهیم داد.
لینک mpgh نسخه التر: yon.ir/PHwmU
لینک irrev (فقط فولدر هارو نگهدارید): yon.ir/ygRph

بازیکن باشید.
سلام علت این ارور چیه میشه کمک کنید

couldnt find image: shadow
3XoRC!5T / ۲۶ خرداد ۹۷، ۱۶:۵۰
پاسخ:
سلام

مربوط به پوشه main  هست. شاید فایل های main بازی رو کامل نداشته باشید و یا فایلی رو به درستی انتقال نداده باشید. از یک منبع کامل و تکمیل مجددا فایل هارو کپی کنید.

بازیکن باشید.
درود بر شما
من تمام مراحل رو انجام دادم ولی وقتی وارد میشم فقط یک صفحه سیاهی را میبینم که وقتی از صفحه بازی خارج میشوم ارور  couldnt find image 3_cursor3 رو میده 
الان چی کار کنم!!
حالا ارورش تغییر کرده شده couldnt load image vioce_off
'
3XoRC!5T / ۲۷ خرداد ۹۷، ۱۰:۳۵
پاسخ:
سلام درود متقابل؛
برای حل این ارور به شما هم باید نکته های قبلی کامل نبودن پوشه main  رو بگم. بازیتون 14 گیگ هست یا نه ؟ ارور قبلی شما حرفش اینه که عکس کورسور موس رو توی منوی بازی ندارید :) بعدی هم توی همین ارور هاست. ارور های image مربوط به پوشه main هست که یعنی پوشه main شما کامل نیست.

بازیکن باشید.
سلام من دو تا سوال در مورد ساخت سرور گیم داشتم
اول اینکه باید VPS رو بخریم یا اینکه این VPS های رایگان می تونه کارمون رو راه بندازه؟
دوم اینکه وقتی ما این VPS رو جور کردم باید فایل های بازی رو به داخل این VPS بندازیم؟
لطفا زود جواب بدید اخه سایتی نیست که درست حسابی ساخت سرور و آموزش بده.ممنون
3XoRC!5T / ۳۱ خرداد ۹۷، ۱۲:۳۶
پاسخ:
سلام
دوست عزیز از این که سوالاتتون رو توی بازیکن آنلاین مطرح میکنید سپاس گزاریم.
در پاسخ به شما باید ابتدا این مژده رو بدیم که بزودی پست مرتبط با ساخت سرور در مستر سرور ها منتشر خواهد شد.
پاسخ سوال اول شما: میتونید VPS بخرید یا از VPS های کرکی و رایگان استفاده کنید؛ فرقی نداره همشون VPS هست. اما امنیت و اطمینانی که به VPS خریداری شده دارید با بقیه فرق داره و اینطور بگم که مثل بازی کرک شده نیست که اگر کرک شده رو بخرید ماله خودتون بشه نه بعدا ممکن هست صاحب اصلی وارد VPS بشه و شما نتونید دیگه وصل شید. کلا استفاده از VPS غیر از VPS خریداری شده امن و عاقلانه نیست و دلایل مختلفی داره. شما میتونید VPS داخلی با پینگ بسیار پایین و سخت افزار مناسب برای گیم و ترافیک نامحدود از بازیکن آنلاین خریداری کنید و ما هم فایل ها و کانفیگ های مرتبط با سرور IrBax MW2 رو داخل اون انجام میدیم بصورت رایگان.
سوال دوم شما هم پاسخش خیر هست. شما برای اجرای سرور بر روی سرور مجازی نیاز به نهایتا 1.98 گیگابایت فضا برای هر سرور دارید و نیازی نیست تمامی فایل های بازی رو منتقل کنید. از طرفی، فایل هایی که توی سیستم شخصی شما هست بسیار حجیم تر از فایل های مورد نیاز گیم سرور هست مثلا اگر فرض کنیم فایل iw_20 در سیستم شما 100 مگ باشه، نسخه گیم سرور همین فایل 50 مگ هست.

بازیکن باشید.
سلام من وقتی روی iw4 کلیک میکنم این ارور رو میده eror could not find zone code_pre_gfx_mp.ff
3XoRC!5T / ۴ تیر ۹۷، ۱۰:۲۴
پاسخ:
سلام

مشکل از پچ های فولدر zone شما هست. به احتمال زیاد بازی 14GBG و کامل رو ندارید و بازی کرک شده یا سانسور شده شرکتی رو خریدید نه بازی سالم رایتی.

بازیکن باشید.
سلام داداش رمز فایلش چیه؟

3XoRC!5T / ۱۴ تیر ۹۷، ۱۰:۳۴
پاسخ:
سلام
عزیزم رمز کدوم فایل چیه ؟
salam man vaghti file iw4m2p ro baz mikonam baz mishe bad sari baste mishe moshkel chie??
3XoRC!5T / ۱۴ تیر ۹۷، ۱۶:۲۹
پاسخ:
سلام

ویندوز شما 10 یا 8 یا 8.1 هست درسته ؟


سلام . وقتی میخام جوین شم تو قسمت online status 
fetching playlist گیر میکنه. مشکل چیه؟؟
3XoRC!5T / ۲۱ تیر ۹۷، ۱۴:۱۵
پاسخ:
سلام
پاسخ شما در نظرات بالاتر داده شده است.

بازیکن باشید.
سلام خدمات شما 
وقتی من باز می کنیم کال اف رو همورقم کی گفتین کردم وقتی باز می کنم این ایرور را میدهد
ERROR: Could not find zone'code_pre_gfx_mp.ff'
لطفا کمک و ها میشه آموزش آنلاین بازی کردن کال آف 4 مودرن وار فار را هم بزارین ممنون 

3XoRC!5T / ۲۲ تیر ۹۷، ۱۹:۴۵
پاسخ:
سلام
عزیز این مورد هزار با گفته شده که بازی شما نافص هست نباید بازی ناقص رو نصب میکردید بازی باید 14 گیگ حجم داشته باشه و رایتی باشه و نسخه اوریجینال باشه نه پرنیان و این چیزا.. اون فایل رو میتونیم براتون بفرسیم ولی فایده ای نداره بعدش به فایل دیگه رو میخواد...
آموزش کد4 هم گذاشته شده خیلی وقته میتونید برید از توی قسمت آموزش ببینید.

بازیکن باشید.
من دو نوع کال آف 6 دارم یک اش نصب میشه کی حجم آن 4 گیگ استیش
و دیگیری نصب شده است کی سرور بازی می کنیم با دوستان خود آفلاین
کی حجم آن 14 گیگ است حالا از کدام اش استفاده کنم به ای دی تلگرام ام جواب را بفریستید ممنون
@Mohammadalilone344
یا هم زود جواب بدهید ممنون
3XoRC!5T / ۲۴ تیر ۹۷، ۰۰:۰۱
پاسخ:
سلام

عرض کردم بازی 14 گیگ باید باشه. روش ایران بکس میتونید استفاده کنید که شلوغ هست و روش ایران روولوشن هم هست که آنتی چیت هست ولی خلوت هست روش پلاس مستر هم آنتی چیت هست و خلوت هست یک روش خارجی هم هست به نام iw4x که شلوغ و آنتی چیت هست. لینک همش هم توی سایت هست.

بازیکن باشید.
عرض سلام و روز بخیر
سوالی داشتم از محضرتون خیلی ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
سرور رو که انتخاب میکنم یک صفحه شطرنجی میاد بعد اون خط load اصن تکون نمیخوره و هیچ حرکتی نداره که به انتها برسه و بازی اجرا بشه؟
ممنون میشم اگر کمکم کنید. باتشکر
3XoRC!5T / ۲۷ تیر ۹۷، ۱۵:۱۹
پاسخ:
سلام متشکرم

این مورد مربوط به نداشتن مپ های بازی و لود مپ های بازی میشه. شما اگر بازیتون بازی کرکی هست و نسخه اویریجنال رایتی نیست باید بازی اویریجنال رایتی رو بخرید با حجم 14 گیگ و اگر اینطور نیست و بازیتون رایتی هست میتونید از لینک های داخل سایت DLC های بای رو دانلود کنید و توی بازی بریزید. DLC مربوط به اون دسته از مپ های بازی میشه که خیلی معروف هستند ولی برای این نسخه بازی نیستند و از نسخه های قبلی یا بعدی CoD به نسخه MW2 تبدیل شدند.

بازیکن باشید.
من یدونه از اون فیل ها رو دانلود کردم و الان برای اکسرت کردنش رمز میخواد چی بزنم
3XoRC!5T / ۲۷ تیر ۹۷، ۱۵:۱۹
پاسخ:
سلام

متوجه منظورتون نمیشم
سلام و روز بخیر مجدد
DLC های داخل سایت فکرکنم مشکل داره و دانلود نمیشه.لطف میکنید لینک بزارید
باسپاس
3XoRC!5T / ۲۸ تیر ۹۷، ۲۰:۱۲
پاسخ:
سلام

خیر لینک ها مشکلی ندارن و به طور مستقیم به سایت مستر سرور وصل شدند.
بدون پراکسی باز کنید و صبر کنید تا لود بشه سایت iw4x منبع DLC ها هست و یکم سایتش کند هست.

بازیکن باشید.
سلام.
بعضی موقع ها سیستم خیلی لگ میگیره و تیک میزنه میخواستم بدونم میشه کاری کرد.ممنون
core i5
ram 6
vram 2
3XoRC!5T / ۲۹ تیر ۹۷، ۱۹:۴۷
پاسخ:
سلام

اون چیزی که تحت عنوان لگ معروف هست مربوط به سیستم نیست و به اینترنت بستگی داره. و این اون پینگ هستش که مهم هست. پینگ یک درخواست هست که بین کلاینت و سرور میره و میاد و سرعتش توی بازی نشون داده میشه مثلا وقتی tab بزنید اون ته لیست نوشته شده 50 یا 100 یا هر عدد دیگه ای توی سرور لیست هم این هستش.
سیستم شما ظاهرا مشکلی نداره اگر لگتون بعضی وقت ها میاد یعنی مشکل از یا سرور یا اینترنت شما هست. و اگر همیشه هست (حتی توی سینگل پلیر کمپین ) باید گرافیک بازی رو کاهش بدید. برای مشکل اینترنت میتونید از سرویس های کاهش پینگ استفاده کنید و یا سرعت اینترنت خودتون رو افزایش بدید. اگر هم مشکل از سرور باشه بخاطر اتک های پیاپی به سرور ایران بکس هست و از شما کاری ساخته نیست، اون لگ برای همه هم هست.

بازیکن باشید.
سلام. خسته نباشین
من وقتی کالاف رو اجرا میکنم سریع بسته میشه. یعنی نهایتش تا پیام welcome میتونم برم. این مشکل بعد از زدن بیلد جدید ویندوز ۱۰ برام اومده. ویندوزم win10 build 1803
تو بیلد قبلی خوب کار میکرد بعد اپدیت اینجوری شده. iranrev کار میکنه!
3XoRC!5T / ۵ مرداد ۹۷، ۱۹:۱۵
پاسخ:
سلام

درسته خوب متوجه شدید توی آموزش هم گفته شده بود، بازی از یه نسخه ویندوز به بعد دیگه کار نمیکنه، مشکلش هم حل شدنی نیست مگر اینکه برید به داخل تنظیمات سیستم و نسخه قبلی ویندوزتون رو بازیابی کنید و از قسمت اینترنت سیستم گزینه metered connection رو فعال کنید (یعنی شما اینترنت کمی دارید و نمیتوانید دانلود داشته باشید) تا ویندوز دیگه آپدیت نشه.

بازیکن باشید.
سلام کسی فایل مرحله ترمینال رو داره

سلام . دو روزه بازی توی connecting to iwnet گیر میکنه!
3XoRC!5T / ۱۳ مرداد ۹۷، ۱۴:۵۳
پاسخ:
سلام

مشاهده شده، مشکل از شما نیست خودش رفع میشه.

بازیکن باشید.
سلام من تمام کار هارو انجام دادم اما داخل بازی که میرم موس گیر میکنه یعنی هر 10 ثانیه یه بار فقط یه تکون میخوره اصلا نمیشه روی play game  کلیک کرد بازی رو با کلاینت های دیگه بازی کردم مشکلی نداشت
3XoRC!5T / ۱۴ مرداد ۹۷، ۱۸:۲۸
پاسخ:
سلام؛

لطفا مشخصات سیستمتون رو بفرستید.

بازیکن باشید.
مشکل از سیستم نیستRam 8 Graphic 2 CPU i3
3XoRC!5T / ۱۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۰۵
پاسخ:
سلام مجدد؛

yon.ir/pEpq7 این لینک رو بررسی کنید موفق نشدید اطلاع بدید بیشتر بررسی کنیم.

بازیکن باشید.
سلام و خسته نباشید سایت خییلی عالیی دارین ماله من ارور patch cod gfx ff رو میده چیکار بازی هم از شرکت پرنیان هست کامل هست دیگه لطفا کمکم کنید با تشکر
3XoRC!5T / ۲۲ مرداد ۹۷، ۲۱:۳۵
پاسخ:
سلام

عزیز توی آموزش دقیقا ذکر شده که از نسخه های شرکتی استفاده نکنید، خوب هست خودتون هم میدونید :/
نسخه رایتی و کامل رو تهیه کنید. نسخه های شرکتی که بسته بندی دارند قابل آنلاین شدن نیستند.

بازیکن آنلاین نسخه های آماره (پرتیبل) و آنلاین تمامی بازی ها را با پست پیشتاز به سراسر ایران ارسال میکند.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ارور
alterIwent has stopped working چیه که میده؟
کاراشو همچیو انجام دادم و تا اخرین لحظه میخواد بره تو بازی این ارور رو میده
لطفا جواب بدید و کمکم کنید.♥️
3XoRC!5T / ۲۵ مرداد ۹۷، ۰۱:۰۵
پاسخ:
سلام

ویندوز شما چیه؟
سابق بازی اجرا میشده؟
بازی ای که نصب کردید چطوری بوده؟

بازیکن باشید.
سلام قبل از اینکه وارد بازی بشه این خطا رو میاره error:could not find zone cod post gfx mp ff
3XoRC!5T / ۲۷ مرداد ۹۷، ۰۴:۳۰
پاسخ:
سلام،

هزاران بار خدمتتون عرض کردیم! بازی شما ناقص هست و باید بازی رایتی اصل رو تهیه کنید با حجم حدودی 14 گیگابایت.
بازیکن آنلاین بازی پستی ویژه به همراه تمامی DLC و کرک هارو با پست پیشتاز براتون ارسال میکنه. اگر میخواید پیام بدید

بازیکن باشید.
سلام مال من هیچ مشکلی نداره وارد بازی میشم خیلی علیه ممنون ولی یه مشکل کوچک دارم وقتی وارد مب میشم بعضی از مب ها میاد بیرون ولی یه مب میاره میشه سریع جواب بدین چیکار کنم 
3XoRC!5T / ۲۸ مرداد ۹۷، ۱۲:۱۸
پاسخ:
سلام

حواهش میکنم توی پیام های قبل هم بود. شما باید DLC های بازی رو دانلود کنید.

بازیکن باشید.
سلام.من حر وقت می زنم رو play game می نویسه connecting to iwnet بعد هم هیچ اتفاقی نمی افته تاحالا کلی هم صبر کردم.چیکار کنم؟با تشکر از سایت خوبتون
3XoRC!5T / ۲۸ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۹
پاسخ:
سلام

مشتکرم، فایل IR_configs.ini رو باز کنید و مقابل server= بجای مقدار قبلی بنویسید:
serv.mw2es.ir
ذخیر کنید.

بازیکن باشید.
درست شد کسانی که مشکل لگ موس یا وصل نشدن به سرور رو دارن این کلاینت رو دانلود کنن و مثل قبلی نصب کنن.لینک دانلود : yon.ir/PVnFi
با عرض سلام خسته نباشید 
من همه کارارو انجام دادم اما ارور
.(the application was unable to start correctly(0xc0000142
توروخدا بگید چجوری میشه درستش کنم

3XoRC!5T / ۱۱ شهریور ۹۷، ۱۱:۴۳
پاسخ:
سلام

قبلا ذکر شده بود. با نسخه های جدید ویندوز 10 و 8.1 کار نمیکنه

بازیکن باشید. (ایران بکس بزودی آپدیت میشه با کلاینت جدیدش که ما منتشر میکنیم همینجا میتونید بازی کنید نگران نباشید. تهش همین هفته )
با سلام و تشکر 
یعنی این آپدیت مشکل بنده رو حل میکنه؟
کی میادش؟
ما باید آپدیت رو دانلود کنیم یا کلا کرک جدید
ممنون بخاطر اطلاع رسانیتون
3XoRC!5T / ۱۲ شهریور ۹۷، ۱۸:۵۷
پاسخ:
سلام

ببینید حواستون به سایت باشه، وقتی منتشر شد اولین جایی که منتشر میکنه ما و IWNet.ir خواهیم بود. بعد از ایران روولوشن دومین پروژه مشترک بازیکن آنلاین و مستر سرورهاست ...

الان همه چیز آماده شده منتها میخوایم منو هارو ادیت کنیم که روی اون هستیم فعلا.

بازیکن باشیم همگی
باسلام خسته نباشید
ببخشید بنده چجوری میتونم داخل بخش اسپشل اپس(Spesial ops) دو نفره بازی کنم؟
با تشکر
3XoRC!5T / ۱۲ شهریور ۹۷، ۱۸:۵۸
پاسخ:
سلام

بررسی میکنیم در پست جداگانه منتشر میکنیم. هنگام انتشار در این نظر لینکش رو قرار میدیم.

همه چیز باشید.
سلام خسته نباشید
همه این مراحل انجام دادم ولی کانکت نمیشه روی connecting to iwnet میمونه چکار کنم؟
3XoRC!5T / ۱۳ شهریور ۹۷، ۱۹:۴۹
پاسخ:
سلام

فایل ir_configs.ini را در پوشه بازی باز کنید، مقابل سرور بنویسید serv.mw2es.ir و ذخیره کنید.

بازیکن باشید.
سلام من تونستم انلاین بازی کنم ولی نمیتونم وارد مپ های vacnt و crash بشم
3XoRC!5T / ۱۷ شهریور ۹۷، ۲۱:۵۴
پاسخ:
سلام

DLC های بازی رو دانلود کنید از همین سایت

بازیکن باشید.
با عرض سلام و خسته نباشید 
ببخشید این آپدیت مخصوص بازی روی ویندوز10 مگه قرار نبود تا آخر هفته بیاد؟
لطفا تاریخ دقیق بدید.
با تشکر
.
3XoRC!5T / ۱۷ شهریور ۹۷، ۲۱:۵۲
پاسخ:
سلام

تاریخ دقیق مشخص نیست، ولی روی همه ویندوزی اجرا میشه. ی سری امکانات اضافه داریم قرار میدیم واسه این طول کشیده.

بازیکن باشید.
رمز فایل چیه ؟
3XoRC!5T / ۱۷ شهریور ۹۷، ۲۱:۵۳
پاسخ:
سلام

:|

بازیکن باشید.

کدوم فایل؟

سلام

وقتی بازی رو اجرا میکنم ارور میده میگه iw4mp.dat has stopped working 


لطفا بگین چی کار کنم


3XoRC!5T / ۱۷ شهریور ۹۷، ۲۱:۵۳
پاسخ:
سلام

ارور رو بکشید کنار به بازی ادامه بدید.

بازیکن باشید.
وقتی به بازی ادامه میدم همون اول بازی ارور alterwnet
3XoRC!5T / ۱۹ شهریور ۹۷، ۱۷:۳۹
پاسخ:
عزیز، اون ارور اصلا مهم نیست
alt + tab بزن برو تو بازی کن
ارورش همیشه هست نمیشه کاریش کرد.
 واسه ویندوز 10 هست

3XoRC!5T / ۱۹ شهریور ۹۷، ۱۷:۳۹
پاسخ:
یا سریع کرش میکنه هیچی نشون نمیده
یا با ارور اجرا میشه
حالت سومی نداره مگر خراب بودن فایل ها
سلام بازی الان سالمه یا روی کانکت گیر میکنه؟

3XoRC!5T / ۱۹ شهریور ۹۷، ۱۷:۴۱
پاسخ:
سلام

مشکلی نداره

بازیکن باشید.
سلام ببخشید من وقتی که وارد بازی میشم وارد بازی انلاین نمیشه _ مینویسه 
connecting to IWnet ...
3XoRC!5T / ۲۱ شهریور ۹۷، ۱۸:۴۹
پاسخ:
سلام

داخل پوشه بازی فایل iR_configs.ini رو باز کنید و جلوی server= هرچی هست رو پاک کنید.
بجاش بنویسید
serv.mw2es.ir و ذخیره کنید.

بازیکن باشید.
سلام
خسته نباشید
میخاستم بگم چرا کانکت نمیشه
پس کی درست میشه؟
یه کانال چیزی بدید تا باخبر بشیم
3XoRC!5T / ۲۱ شهریور ۹۷، ۱۸:۴۹
پاسخ:
سلام

داخل پوشه بازی فایل iR_configs.ini رو باز کنید و جلوی server= هرچی هست رو پاک کنید.
بجاش بنویسید
serv.mw2es.ir و ذخیره کنید.

بازیکن باشید.
سلام من همه کارای لازم رو کدم ولی وقتی وارد بای می شوم هیچ سروری برا بازی کردن نمیاره 

3XoRC!5T / ۲۴ شهریور ۹۷، ۰۱:۲۰
پاسخ:
سلام

مشکل از دیتا سنتر بود و الان حل شده.

بازیکن باشید.
سلام 
ببخشید ولی بازم هیچ سروری برای بازیکردن نمیاره 
refresh sever هم میزنم ولی هیچی نمیاره 
اینترنت هم وصله.لطفا بگید مشکلش چیه ؟

3XoRC!5T / ۲۵ شهریور ۹۷، ۲۲:۴۰
پاسخ:
سلام

اگر از قسمت کانکتینگ رد شدید و همچنان موفق به مشاهده سرور ها نیستید علت اون میتونه قطعی خود مستر سرور باشه. یعنی اینکه مشکل از شما نیست و باید صبر کنید دیتاسنتر سرور اصلی (مستر سرور) دوباره اوکی شه.
در این حالت فقط با IP میتونید وارد بازی بشید و آی پی سرور های بازیکن آنلاین توی کانال ما موجود هست.
Connect IP در کنسول

بازیکن باشید.
سلام

چرا واسه من این ارور رو میده

.(the application was unable to start correctly(0xc0000142



3XoRC!5T / ۲۷ شهریور ۹۷، ۰۱:۰۱
پاسخ:
سلام

اگر از ویندوز 8.1 یا 10 جدیدی استفاده می کنید که تقریبا آپدیت هست در هیچ حالتی نمیتونید این بازی رو در این مستر سرور آنلاین بازی کنید.
مگر اینکه منتظر انتشار نسخه 2 مستر سرور باشید.

بازیکن باشید.
سلام

نسخه دو مستر سرور کی میاد؟
3XoRC!5T / ۲۹ شهریور ۹۷، ۲۳:۵۵
پاسخ:
سلام

بزودی
بزودی :/

3XoRC!5T / ۳۰ شهریور ۹۷، ۲۲:۲۷
پاسخ:
عزیز آلوزرد نیست بذاریم رو پشت بوم برگه شه که
سلام دوستان
ب‌کمکتون نیاز دارم 
میخاستم بگم که ،ویندوزم ده هستش و چند روزی داشتم بازی میکردم البته با ارور.
یعنی ارور میداد کاریش نداشتم و میرفتم بازی میکردم.و الان...
یه انتی ویروس دان کرده بودم 360 اسمش بود.زدم اسکن کنه و بعد از اتمام .بازیم اصلا بالا نیومد ،یعنی دوکلیک ک میکردم ،هچی نمیمد بالا، حتی کنسول هم نمیاد بالا
و اینکه انتی ویروس حذف کردم و بازم‌نشد 😓
میدونیین مشکلش چییه؟
3XoRC!5T / ۳ مهر ۹۷، ۱۳:۵۹
پاسخ:
سلام

احتمالا ویندوز شما آپدیت شده.
این مورد برای همه مشترک هست و باید بهتون بگم که هیچ کاریش نمیتونید بکنید مگراینکه برگردید به بیلد های قدیمی تر ویندوز و اتصال اینترنت خودتون رو روی "متر کانکشن" بذارید که ویندوز آپدیت نشه.

بازیکن باشید.
اره. دقیقا وقتی اپدیت میشه این‌مشکل پیش میاد
و میخاسنم‌یه سوال بپرسم
نسخه دو‌ مستر سرور چیه؟
ک میگین ب زودی میاد 
3XoRC!5T / ۴ مهر ۹۷، ۱۵:۴۵
پاسخ:
سلام مجدد

ببینید اون نسخه مثل نسخه های جدید MW2 هست و سیستمش شبیه این مستر هایی هست که خارجی هستن مثل iw4x.
مپ ها و امکانات جدید داره خلاصه یچیزی تو مایه های همون V2 Gaming. اسکرین شات هم داره. این مستر که بیاد روی هر ویندوز قابل اجرا هست. البته همینی که الان هست رو هم اگر همت کنن میتونن کاری کنن اجرا بشه رو وین 10 اما خب یکم گشادیشون گرفته.
قطعا چیزی که تعیین کننده هست اینه که نیاز به پول هست و همونطور که میدونید بازیکن آنلاین اسپانسری این مستر سرور هارو میکنه و نیاز به کمک داره (جدا از کمک های شخصیش) و اگر شما نمیخوای مفتی کمک کنی با خرید از ما میتونی کمک کنی اعم از گیم سرور، بازی و ... یا حتی مشتری جذب کردن که با این کار ما به شما هم درصد میدیم...

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید . کجا میتونم مپ کامل این بازی گیر بیارم ؟ مثل SUBBASE یا KARACHI و ... فقط کراش و اسکی دراو دارم :(
3XoRC!5T / ۴ مهر ۹۷، ۱۵:۴۵
پاسخ:
سلام سلامت باشید.

دوست عزیز داخل همین سایت هست میتونید دان کنید.

بازیکن باشید.
سلام . چرا رو conecting گیر میکنه؟
چند روز پیش خوب بود
3XoRC!5T / ۵ مهر ۹۷، ۱۳:۴۵
پاسخ:
سلام

بخاطر تغیر دیتا سنتر هست خود به خود درست میشه

بازیکن باشید.
سلام و خسته نباشید
من وقتی روی IW4m2p کلیک میکنم
یه پنجره باز میشه بعدش صفحه سیاه میشه بعدش بسته میشه
3XoRC!5T / ۹ مهر ۹۷، ۲۱:۱۹
پاسخ:
سلام

پچ جدید رو استفاده کنید.

بازیکن باشید.
salam mn barname  mw3m2p ro baz mikoni error stop working mide pc chikar bayad bknm jenab ???
3XoRC!5T / ۱۱ مهر ۹۷، ۱۸:۴۴
پاسخ:
سلام

پچ جدید رو نصب کنید.

بازیکن باشید.
سلام . پچ جدید رو دانلود کردم ولی بازم روی connecting to iwnet گیر میکنه .
3XoRC!5T / ۱۱ مهر ۹۷، ۱۸:۴۴
پاسخ:
سلام

الان خود مستر سرور قطع شده منتظر باشید.

بازیکن باشید.
من از پچ جدید استفاده میکنم
3XoRC!5T / ۱۲ مهر ۹۷، ۱۶:۵۵
پاسخ:
آفرین به شما
سلام و خسته نباشید
من چن روزی بود با استفاده از پچ جدید بازی رو از طریق فایل IW4 باز میکردم و بازی میکردم اما امروز میخام به هر سروری وصل بشم میگه:
...Fetching playlists
.Updating rank and unlocks complete
.connecting to IWNet complete
مشکل از کجاست
باید چه کاری انجام بدم

با تشکر.
3XoRC!5T / ۱۶ مهر ۹۷، ۱۸:۱۰
پاسخ:
سلام سلامت باشید

فایل playlist.ff رو از پوشه zone کلاینت قبلی به پوشه zone این کلاینت منتقل کنید و یا دوباره playlist.ff رو از داخل کلاینت بریزید.

بازیکن باشید.
سلام ببخشید من بازی رو با تمام جزعیات انجام دادم ببخشید وارد باری میشم اروز میده STEAM MUST BE RUNNING TO PLAYTHIS GAME
3XoRC!5T / ۲۱ مهر ۹۷، ۱۷:۲۸
پاسخ:
سلام

مراحل کرک رو به درستی انجام ندادید یا نسخه بازیتون نسخه درست نیست. این ارور مال زمانی هست که بازی رو از طریق استیم اجرا کنید و یا برنامه صحیح رو باز نکرده باشید. نمیتونید از طریق iw4sp به mp وارد بشید.

بازیکن باشید.
سلام ممنون میشم اگر جوابم را بدید
3XoRC!5T / ۲۱ مهر ۹۷، ۱۷:۲۸
پاسخ:
سلام

مراحل کرک رو به درستی انجام ندادید یا نسخه بازیتون نسخه درست نیست. این ارور مال زمانی هست که بازی رو از طریق استیم اجرا کنید و یا برنامه صحیح رو باز نکرده باشید. نمیتونید از طریق iw4sp به mp وارد بشید.

بازیکن باشید.
سلام لطفا زود تر جواب بدین ارور من این هست وقتی وارد میشم صفه باز میشه چند دقیقه طول میکشه بعد این ارور میاد 


steam must be running to play this game

لطفا زود جواب بدین خیلی دوست دارم بازی کنم
3XoRC!5T / ۲۱ مهر ۹۷، ۱۷:۲۸
پاسخ:
سلام

مراحل کرک رو به درستی انجام ندادید یا نسخه بازیتون نسخه درست نیست. این ارور مال زمانی هست که بازی رو از طریق استیم اجرا کنید و یا برنامه صحیح رو باز نکرده باشید. نمیتونید از طریق iw4sp به mp وارد بشید.

بازیکن باشید.
با سلام
لطفا مپ Crash و Vacant و bailout  رو قرار بدید
با تشکر
3XoRC!5T / ۲۳ مهر ۹۷، ۱۵:۰۵
پاسخ:
سلام

داخل سایت لینک دانلود DLC ها موجود هست.

بازیکن باشید.
سلام ارور could't load image 'specialty_new' l چیه؟ از کجا فایلشو دان کنم؟ بریزم کجا؟
3XoRC!5T / ۲۴ مهر ۹۷، ۱۶:۲۹
پاسخ:
سلام

این ارور ناشی از قاطی کردن چند روش مختلف هست. مشکل یا از dlc ها (غیر از مپ ها) یا از main هست که احتمالا به main مربوط میشه. از بکاپ بازی استفاده کنید و یا اگر ندارید تمامی فایل های اضافی غیر از فایل های اصلی main و zone رو نگهدارید و مجددا امتحان کنید. ارور عجیبی نیست نگران نباشید.

بازیکن باشید.
سلام دوست عزیز من کالاف انلاین رو دارم سیستم خانگی  بازی میکنم تو سرچ میرم منو کیک میکنن و یکی میگه تو رو بن کردن چطوری از بن در بیارم خودمو خاهشن بگین
با تشکر محمد
3XoRC!5T / ۲۶ مهر ۹۷، ۱۴:۰۳
پاسخ:
سلام

توی سروری برید که بن نیستید! حتما از همه سرور ها بن نشدید... بن شدن یه امریه که مربوط به ادمین سرور هاست و آنبن کردن و این جور مسائل درست نیست . وقتی نمیخوان شما بری داخل نمیشه بزور بگی میخوام برم.
و اینکه بن میکنن بخاطر استفاده از چیت و یا کلکل با ادمین هستش. شما اگر میخواید خودتون ادمین باشید و مدیریت کنید سرورتون رو باید یک سرور برای خودتون تهیه کنید که اینطوری نشه.
خرید سرور @bravosix

بازیکن باشید.
عرض سلام خسته نباشید

امکان داشتن همزمان سرور های iran bax و سرور های خارجی در یک بازی هست یا نه؟!
اگر امکانش هست راهنماییم کنید که چجوری همزمان از سرور های ایرانی استفاده کنم هم خارجی! 
3XoRC!5T / ۲۷ مهر ۹۷، ۱۴:۴۸
پاسخ:
سلام

خیر امکانش نیست. مگر اینکه از بازی یک کپی بگیرید و هر دو تا رو باهم نصب کنید. مثلا یه کپی بگیرید روش ایران بکس بریزید. با یه کپی دیگه از بازی iw4x نصب کنید. بعضی ها هم اینارو با هم یکی میکنن اما خب خیلی وقتا درست کار نمیکنه و ارور میده.

بازیکن باشید.
سلام،
سرور بازی تغییر کرده؟ آدرس IP سرور چی هست الان؟
3XoRC!5T / ۲۷ مهر ۹۷، ۱۸:۴۰
پاسخ:
سلام

5.63.14.29 استفاده کنید.

بازیکن باشید.
سلام
چرا این مستر سرور سایتی برا خودش نداره مثل پلاس مستر یا ایران روو
خیلی هم ممنون چون که سایت دیگه ای درمورد ایران بکس چیزی نمیگه
من خیلی وقت بود این بازی رو کنار گذاشته بودم ولی الان که نگا میکنم میبینم از بازی های آنلاین دیگه مثل زولا هزار برابر بهتره
حیف که بازی کن کمی داره
نمیدونم مردم برا چی از این بازی خسته شدن
من که خیلی حال میکنم با این بازی
خیلی ممنون
3XoRC!5T / ۲۸ مهر ۹۷، ۱۳:۲۵
پاسخ:
سلام

نمیشه این حقیقت رو نادیده گرفت که mw2 تا ابد توی ذهن گیمر ها باقی خواهد موند و هر وقت مستری ازون نابود شه مستر جدیدی اجرا میشه. هرچند خیلی ها (ک حتی موقع دویدن دست رو از روی شیفت بر نمیدارند) میگن این بازی عمرش تموم شده اما حقیقت اینه که عمر اونا داخل این بازی تموم شده. تا ما هستیم و تا گیمر واقعی هست، این بازی هم هست. این هم که شما میفرمایید بازی خلوت شده حقیقت نداره. مستر سرور iw4x تعداد سرور هاش 3 رقمی هست! حالا مستر سرور ایران بکس و دیگر مستر سرور های ایرانی یکم شلوغ هستن بخاطر این هست که مستر ها یکی نیستن و هرکس برای خودش سرویس میده و با دوستاش بازی میکنه (تقریبا همه مسترا غیر ایران بکس 10 نفر توش پلیر هست که اوناهم کادر مستر هستن). کمکی که شما و بقیه به رشد این بازی میتونید بکنید جذب کردن دوستانتون به این بازی و همچنین شلوغ کردن سرور ها هست. تا میتونید سرور بزنید و پلیر جذب کنید. ما در همین جهت به دوستانی که برای ما مشتری جذب میکنند سرور رایگان هدیه میدیم.

بازیکن باشید.
@bravosix
ممکنه خودشون منو از بن در بیارن بعد یک مدت بازی نکنم مدیر  مثلا فیفورال میرم یا سرچ های دیگه کیک نمیشم فقط تیم شیراز و یک تیم دیگه هست اسمش رو بلد نیسنم که کیک میشم بقیه سرچ ها کیک نمیشم میشه یک مدت بازی نکنم تا منو از بن در بیارن با تشکر
3XoRC!5T / ۲۸ مهر ۹۷، ۱۳:۲۷
پاسخ:
سلام

اسمتون داخل بازی رو کامل و دقیق بفرستید به ادمین شیراز اطلاع میدیم. البته خیلی به این کار امیدوار نیستم. گفتم که خودتون سرور تهیه کنید.

بازیکن باشید.
سلام اگه به ادمین شیراز بگی یک دنیا ممنوند میشم خاهشن بهش بگو منو از بن در بیاره بازم تشکر میکنم بهش بگو اسم من تو بازی @mohammad
سلام و خسته نباشید
دو تا مسئله
اول من چن روزیه که میخام بازی کنم توی conecting to IWNet گیر میکنه

دوم من میخام DLC دانلود کنم از کجا باید بفمم که اون مپ هایی که میخام توی کدوم پک هستش

با تشکر از سایت خوبتون
3XoRC!5T / ۳ آبان ۹۷، ۲۲:۱۳
پاسخ:
سلام

عزیز عضو کانال به نشانی @bazikononline بشید.اونجا نوشته شده باید آی پی بزنید بجای دامین.


dlc هم توی سایت هست.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید
خیلی ممنون از سایت خوبتون
یه سوال
چطور میشه تو کناره های سرور جمله نوشت
سرور مال خودمه
3XoRC!5T / ۵ آبان ۹۷، ۱۴:۲۷
پاسخ:
سلام

اینکار نیاز به برخی فایل ها و پلاگین ها داره. شما سرورتون رو از کجا تهیه کردید ؟ پیام بدید تا راحت تر گفتگو کنیم. @bravosix

بازیکن باشید.
سلام . چطور میشه آیکون تارگت رو کوچیک کرد؟
3XoRC!5T / ۷ آبان ۹۷، ۱۸:۴۹
پاسخ:
سلام

این بایند رو امتحان کنید:

bind n "waypointiconheight 8"

بازیکن باشید.
با سلام . آیا ip سرور تغییر کرده ؟
بازی روی connecting to iwnet ... گیر میکنه!
3XoRC!5T / ۵ آبان ۹۷، ۱۴:۲۸
پاسخ:
سلام

آیپی جدید و فعلی مستر سرور 5.63.14.29 هست. قطعی الان مستر سرور علتش معلوم نیست... اما اگر چیزی تغییر کنه داخل کانال اطلاع رسانی میشه @bazikononline

بازیکن باشید.
من ip رو تغییر دادم5.63.14.29
ولی هنوز روی connecting to iwnet گیر میکنه
لطفا راهنمایی کنید
3XoRC!5T / ۵ آبان ۹۷، ۱۴:۲۸
پاسخ:
سلام

آیپی جدید و فعلی مستر سرور 5.63.14.29 هست. قطعی الان مستر سرور علتش معلوم نیست... اما اگر چیزی تغییر کنه داخل کانال اطلاع رسانی میشه @bazikononline

بازیکن باشید.
سلام.چرا کنسول بالا نمیاد .کرک جدید رو ریختم یا اگر هم بیاد ط.ول میکشه و اگر هم اومد کانکت نمیشه :\
3XoRC!5T / ۵ آبان ۹۷، ۱۸:۴۰
پاسخ:
سلام

و اگر کلا سوال رو نفهمیده باشم چی ؟

بازیکن باشید.
سلام
ایران بکس سایتی نداره؟

3XoRC!5T / ۱۳ آبان ۹۷، ۲۲:۱۸
پاسخ:
سلام

خیر تنها مرکز رسمی اطلاع رسانی از طرف مستر سرور تیم بازیکن آنلاین هست.

بازیکن باشید.
یه سوال دیگه
چطور میشه مثلا از iw4x به ایران بکس وصل شد؟
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
3XoRC!5T / ۱۳ آبان ۹۷، ۲۲:۱۸
پاسخ:
سلام

از iw4x نمیشه به ایران بکس وصل شد اما میشه هر دو بازی رو جداگونه روی یک سیستم داشت. کافیه از بازی قبلی کپی بگیرید و هر کپی بازی رو با یک روش نصب کنید.

بازیکن باشید.
خسته نباشید

ایپی رو کجا باید تغییر بدیم؟
3XoRC!5T / ۱۸ آبان ۹۷، ۱۱:۴۰
پاسخ:
سلام

نسخه جدید: iw4.ini
نسخه قدیمی: ir_configs.ini

بازیکن باشید.
سرورهایی ک فعالیت میکنن خیلی کمه 
چکارش کنیم
3XoRC!5T / ۱۸ آبان ۹۷، ۱۶:۱۴
پاسخ:
سلام

منظورتون چیه ؟ سرور لیست که پر هستش. اگر سرور با مپ یا مود دلخواه میخواید خودتون باید تهیه کنید از فروشگاهمون..

مشاوره: @bravosix

بازیکن باشید.
فقط دو سه تا سرور کاربر توشه برای بازی بقیه ک خالین
3XoRC!5T / ۲۰ آبان ۹۷، ۱۲:۵۰
پاسخ:
سلام

عزیز خب سرور ها بعضیاش مال تیم ها هست. بعضی هاش هم متقاضی خاص خودش رو داره. اینطور نیست که کسی لابی درست بعد ول کنه بره ... سرور رو ران میکنن و یک ماه ران میمونه هروقت بخوان میرن داخلش. شما هم میتونی همیکارو کنی اگر خواستی پیام بده.

بازیکن باشید.
سلام
خسته نباشید
و خیلی ممنون به خاطر آموزش
میشه آموزش آنلاین بازی csgo رو هم بزارید
درسته که به mw2 نمیرسه ولی بازیه خوبیه
3XoRC!5T / ۲۲ آبان ۹۷، ۲۰:۱۱
پاسخ:
سلام

فکر نمیکنم غیر از استیم راه بهتری وجود داشته باشه اما جسته گریخته جستجویی توی گوگل کردم و این سایت رو پیدا کردم : yon.ir/1evku
انشاالله بیشتر تحقیق می کنیم و در صورت وجود راه، پستش رو قرار میدیم.

بازیکن باشید.
سلام بعزی وقتا بازی رو یک بار سیستم رو ریست میکنم میاد بعزی وقتا  سیستم ریست میکنم بازی رو بالا نمیاره چرا اینجوریه از سروره یا از نت ماست
3XoRC!5T / ۲۶ آبان ۹۷، ۲۲:۳۷
پاسخ:
سلام

بازی بالا نمیاد. یا بازی کانکت نمیشه. یا سرور لیست نمیاد. دقیقا چی نمیاد؟ شما کلاینت آخر توی سایت رو بریزید اضافه هارو پاک کنید مشکلی نیست.

بازیکن باشید.
سلام . چرا از ۱۰ بار که میرم تو بازی ۸ بار Conecting to iwnet میاد و ۲ بار میره تو بازی
3XoRC!5T / ۱۲ آذر ۹۷، ۱۸:۲۵
پاسخ:
سلام

ایراد خود مستر سرور هست.

بازیکن باشید.
سلام
برای من ارور connecting to iwnet میزنه
چی کار کنم !! از همین کلاینت استفاده کردم
هر چی آپدیت جدید میریزم درست نمیشه

3XoRC!5T / ۱۲ آذر ۹۷، ۲۲:۱۷
پاسخ:
سلام

مشکل از مستر سرور هست. صبر کنید خودش درست میشه.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید
من مپ subbase میخوام میشه برام بزارید
3XoRC!5T / ۱۸ آذر ۹۷، ۱۵:۳۳
پاسخ:
سلام

حجم بالاست. داخل گوگل سرچ کنید میاد. اگر پیدا نکردید بگید آدرس بدیم.

بازیکن باشید.
مپ subbase 
سلام مجدد 
یک هفتس دنبالشم نیست که نیست . بی زحمت برام لینک بزارید ممنون
3XoRC!5T / ۱۸ آذر ۹۷، ۲۱:۳۰
پاسخ:
سلام

پیدا شد همین پاسخ رو ویرایش میکنیم لینک رو قرار میدیم.

بازیکن باشید.
داداش رمز کلاینت اصلاح شده چیه؟؟

میگه پسوورد اشتباهه

3XoRC!5T / ۲ دی ۹۷، ۲۰:۴۳
پاسخ:
سلام

رمز @BravoSiX هست داخل کانال هم هست @Bazikononline.

بازیکن باشید.
با عرض سلام و خسته نباشید به شما و دست درکاران مجموعه بازی کن انلاین امیدوارم روز به روز موفق و سر بلند باشید....من طبق گفته شما مو به مو اموزش هایی که برای آنلاین کردن MW2 باید انجام داد..انجام دادم اما وقتی بر روی سرور های موجود کلیک می کنم تا برم داخلشه نمی ره میگه شما باید لول آپ کنید و قسمت ها رو از لاک در بیارید همون آن لوکه خودمون ...در صورتی که قبل از کلیک کردن بر روی سرور های موجود تا وارد سرور شم بازی کنم تمام این کارها رو انجام دادم نمیدونم مشکل از کجاس لطفا راهنماییم کنید عکس هم گرفتن لینکشو براتون همراه با این پیامم میذارم تا ببینید لطفا کمکم کنید ممنون
http://s9.picofile.com/file/8348779742/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B1%DB%B1%DB%B3_%DB%B1%DB%B4%DB%B4%DB%B2%DB%B3%DB%B8.jpg


http://s9.picofile.com/file/8348779592/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B1%DB%B1%DB%B3_%DB%B1%DB%B4%DB%B4%DB%B2%DB%B5%DB%B0.jpg


http://s8.picofile.com/file/8348778992/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B1%DB%B1%DB%B3_%DB%B1%DB%B4%DB%B4%DB%B9%DB%B0%DB%B8.jpg

http://s8.picofile.com/file/8348780726/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B1%DB%B1%DB%B3_%DB%B1%DB%B5%DB%B0%DB%B0%DB%B2%DB%B5_0_.jpg


http://s8.picofile.com/file/8348780426/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B1%DB%B1%DB%B3_%DB%B1%DB%B5%DB%B0%DB%B0%DB%B3%DB%B7.jpg


http://s8.picofile.com/file/8348781168/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B1%DB%B1%DB%B3_%DB%B1%DB%B5%DB%B0%DB%B4%DB%B0%DB%B9.jpg




ممنون میشم زود اینجا جوابمو بدین یا به ایمیل هایی که میذارم جوابشو ارسال کنید

amir.terrorists@yahoo.com


amir-irani@vatanmail.ir

در ضمن خواستم عضو انجمن شما بشم ایمیل هم ثبت کردم اما لینک فعال سازی برام نیومد...
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۷، ۱۴:۴۵
پاسخ:
سلام

انجمن نداریم عزیز ولی داخل تیم اسپیک در خدمت هستیم: TS32.ir
درضمن. میتونید توی تلگرام هم باشید @BaziKononline

فایل خواستی رو لازم داره که پی وی میدم بهتون: @BravoSiX


بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید چنتا سوال ؟؟؟
1 ایران بکس از 2 بامداد سروراش مختل میشه با با نت آسیاتک مشکل داره؟؟؟ چون با نت شاتل قبل 2 وصلم میام با نت اسیاتک که وصل بشم 2 به بعد وصل نمیشه و ارور کانکتین میده
2بهترین روش آنلاین بازی کردن کدومه ؟؟؟
3کدوم روش بازیکن آنلاین 2 بامداد ب بعد داره؟؟؟
مرسی که هستید.
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۷، ۱۴:۴۶
پاسخ:
سلام

1- واقعا اطلاعاتی ندارم ولی فکر نکنم مشکلی داشته باشه.
2- ایران بکس / iw4x
3- همشون دارن عزیز مشکل از طرف شماست.

بازیکن باشید.
سلام مرسی
3 فرمودید مشکل از بنده هست خوب باید چیکار کنم که همه سرور هارو ببینم تو روش ایران بکس نهایت 10تا شاید یخورده بیشتر ولی 2 بامداد تقریبا همه خالی هستن
iw4x هم اجرا میکنم 2 یا چنتا بالا میاد مابقی (تقریبا 10 تا 15 سرور) پینگ هاش بالاست
اپدیت کلایینت سرور ایران بکس هم ریختم...
help me
3XoRC!5T / ۲۷ دی ۹۷، ۱۴:۵۳
پاسخ:
سلام

آها ببینید اینکه سرور ها خالی هستن دیگه مشکل هیچ کس نیست خب ملت میرن میخوابن. توی iw4x هم سرور ها خارجی هستن که پینگ بالاست و اونایی هم که ایرانی هستند عمومی نیستند برای مسابقه هستند و رمز دارند و پینگشون خوبه.

بازیکن باشید.
سلام
چرا به کالاف وصل نمیشه؟
3XoRC!5T / ۴ بهمن ۹۷، ۱۲:۴۹
پاسخ:
سلام

فایل iw4.ini رو باز کنید و بجای serv.mw2es.ir بنویسید 5.63.14.29 و ذخیره کنید و بازی رو مجددا باز کنید.

بازیکن باشید.
سلام

وقتی ایران بکس رو بازی میکنی
می نویسه enjoy
وقتی ok رو زدی
بازی زمان زیادی میبره بازشه
بعدش وقتی میخدای play رو بزنی
مینویسه
connecting to IWNet ....

3XoRC!5T / ۴ بهمن ۹۷، ۱۲:۴۹
پاسخ:
سلام

کلاینت جدید رو بریزید و با iw4.exe باز کنید.
فایل iw4.ini رو باز کنید و بجای serv.mw2es.ir بنویسید 5.63.14.29 و ذخیره کنید و بازی رو مجددا باز کنید.

بازیکن باشید.
سلام ب همه 
دوستانی که مثل من مشکل کانکتینگ دارن کافیه فایل کلایینت ایران بکس رو از سایت دانلود کنند و قبل بازی بریزید محل نصب بازی بعد اینکه سرور لیست بالا اومد میتونید اسمتون رو عوض کنید درصورت بالا نیومدن بعد از کپی سیستم رو یک با رستارت کنید
حالا یک سوال از اساتید پسر خالم کوچیکه متن انگلیسی رو نمیتونیت بخونه بدون توجه به دستورات ادمین بازی کرده و کیک شده میشه کاری کرد از کیک در بیاد و بازهم تو اون سرور بازی کنه؟؟؟؟
ممنون از سایت خوبتون
3XoRC!5T / ۴ بهمن ۹۷، ۱۲:۵۱
پاسخ:
سلام

بله میشه با استفاده از برنامه XUID Changer میتونید از بن در بیاید. اما این راه حل مشکل نیست باید خودتون سرور و لابی خودتون رو بزنید چون بالاخره بازم بن میشه.

بازیکن باشید.
با سلام
از روش های زیر کدام بهترین روش برای بازی کردن mw2 است ؟
Iran bax 
Iran rev
Iriw4

ویژگی های هر کدوم رو بگید.
مممنون.

3XoRC!5T / ۴ بهمن ۹۷، ۱۲:۵۱
پاسخ:
سلام

iw4x و Iranbax پیشنهاد میشه.
بقیه داون هستند. این دو هم اولی که خارجیه و دومی ایرانی.

بازیکن باشید.

سلام

آی پی من در iran bax بن شده.

چطوری از بن ip بیرون بیام؟


ممنون از پشتیبانی سایت.

3XoRC!5T / ۶ بهمن ۹۷، ۱۷:۳۶
پاسخ:
سلام

از برنامه XUID چنجر باید استفاده کنید که چون تقلب محسوب میشه نمیتونیم منتشر کنیم. بن شدن شما عادیه و ادمین سرور خودشه! میتونید خودتون سرور شخصی ران کنید
@bravosix

بازیکن باشید.
خسته نباشید من چن دفعه ی اول درست وارد بازی میشدم الان میزنه connecting to iwnet چیکار باید بکنم؟ 
3XoRC!5T / ۶ بهمن ۹۷، ۱۷:۳۶
پاسخ:
سلام

فایل iw4.ini رو باز کنید و همه دامین هارو به 5.63.14.29 تغییر بدید.

بازیکن باشید.
با سلام
MW2 به چند روش خارجی و داخلی قابل بازی کردن به صورت آنلاین است؟
لطفا در صورت امکان تمامی روش ها را از قدیم به جدید توضیح دهید.
3XoRC!5T / ۶ بهمن ۹۷، ۱۷:۳۷
پاسخ:
سلام

ایران بکس- iw4x - پلاس مستر - ایران روولوشن - استیم :)
همه توی سایت هست.

بازیکن باشید.
سلام
Iran bax رو وقتی اجرا میکنی اررور 
The main\iw_22.used file is incorrect......
رو میده
با اینکه من دو فایل iw22 و ۲۳ رو از اینجا dl کردم و تو پوشه main انداختم
مشکل از چی میتونه باشه
لطفا زود جواب بدید.
ممنون  
3XoRC!5T / ۶ بهمن ۹۷، ۱۷:۳۷
پاسخ:
سلام

بازی شما اوریجینال رایتی نیست.

بازیکن باشید.
سلام من ایران رولوشن رو دارم چه طور تبدیل به ایران بکس کنم؟

خود کرک ایرام بکس رو بریزم اوکی میشه‌؟؟؟
3XoRC!5T / ۶ بهمن ۹۷، ۱۷:۳۹
پاسخ:
سلام

خیر کافی نیست، اول اینکه تمامی فایل هارو غیر از فولدر های main zone players miles پاک کنید. داخل فولدر main هم برید و DLC هارو پاک کنید. داخل پوشه zone هم یک فایلی هست که نسخش از نسخه ایران بکس جدید تره، وقتی بازی رو ران کردید میگه اسمش چیه. برید اونو پاک کنید. بعد هم کلاینت رو بریزید ماله ایران بکسو و آیپی رو تغییر بدید و وارد بازی بشید.

بازیکن باشید.
مرسی از پاسخ . چه ایپی رو باید تو کانفیگ وارد کنم تا ارور conecting نده ؟؟
3XoRC!5T / ۸ بهمن ۹۷، ۱۵:۴۰
پاسخ:
سلام

5.63.14.29

بازیکن باشید.
این ارور برا چیه تو خود منو بازی میاد the beta for modern warfar now has ended
3XoRC!5T / ۸ بهمن ۹۷، ۱۵:۴۰
پاسخ:
سلام

بازی شما رایتی نسخه 12 گیگ نیست یا کرک رو به درستی نریختید.

بازیکن باشید.
سلام یه مشکل دارم ویندزم ۱۰ هست و بعد کرک مخصوصش رو ریختم و بازی هم کار میکنه سرور ها هم میاد. ولی مشکلم لول هک هست حتی سیو رو میرزم پوشه player باز کار نمیکنه
3XoRC!5T / ۸ بهمن ۹۷، ۱۵:۴۱
پاسخ:
سلام

یک فایل هست، به تلگرام بنده مراجعه کنید فایل رو بدم @bravosix

بازیکن باشید.
سلام
آقا این فایل پچ ویندوز 10 میزنه خرابه. کلا باز نمیکنه:
the archieve is damaged
3XoRC!5T / ۱۰ بهمن ۹۷، ۱۲:۲۱
پاسخ:
سلام

وینرار خودتون رو آپدیت کنید.

بازیکن باشید.
این ارور چیه 

could not find zone 'code-post-gfx-mp.ff' 

3XoRC!5T / ۱۰ بهمن ۹۷، ۱۲:۲۳
پاسخ:
سلام

اون فایل رو میگه نمیتونه پیدا کنه. فایل های اضافی نا مربوط به التر رو پاک کنید. با نت مطمئن و قوی متصل بشید بعد چند وقت این ارور خودش حل میشه. بهتون قول میدم این فایل رو دارید.

بازیکن باشید.
سلام
ایا  mw2 به روش iriw4 بازی میشود؟
3XoRC!5T / ۱۳ بهمن ۹۷، ۱۵:۵۱
پاسخ:
سلام

خیلی وقته خیر. 

بازیکن باشید.
سلام
فایل اورجینال بازی mw2 رو از کجا dl کنیم?
به روش bax
3XoRC!5T / ۱۳ بهمن ۹۷، ۱۵:۵۱
پاسخ:
سلام

از لانچر پلاس مستر، یاس دانلود، شاتلند و سراسر فروشگاه های سراسر کشور. نسخه اسکیدرو

بازیکن باشید.
سلام
با تشکر از سایت خوب شما
من درخواست چیت aimbot برای iran bax را دارم لطفا معرفی کنید
ممنون
3XoRC!5T / ۱۳ بهمن ۹۷، ۱۵:۵۲
پاسخ:
سلام

از انتشار چیت معذوریم اما اگر نیاز شدید دارید یا اصطلاحا چتید میتونید از این گروه کمک بگیرید چیت و از این چیزا میزنند... @mahdikh98

بازیکن باشید.
با سلام و خسته نباشیو  خدمت شما 
آیدی تلگرام رو که دادی رفتم کلا فش داد خودتون بودید یا اون کی بود؟
خیلی توپ پر بود؟
لطفا هک ها را معرفی کنید
ممنون
3XoRC!5T / ۱۵ بهمن ۹۷، ۱۳:۱۹
پاسخ:
سلام

دوست عزیز والا چی بگم بچه های مستر سرور ایران روولوشن هستند که چیت میزنند، مهدی خاموشی ، نام پدر پرویز ، شماره تماس فحش دهنده: 09390609760  شماره تماس ولی محترم : 09141762832 میتونید ازشون شکایت کنید... این هم آیدی بنده جهت پیگیری: @bravosix
میتونید بما پیام بدید تصاویر توهین رو بفرستید پیگیری کنیم :))

بازیکن باشید چیتر هم باشید.


سلام

لطفا روش کامل ایجاد سرور در مستر IRAN BAX را به طور کامل از اول تا آخر

و فایل های مورد نیاز و هزینه را شرح دهید.

ممنون

سلام

چرا بازیکن های  IRAN REV چیت میزنند؟

آیا برای REV چیت وجود دارد؟

برای UNBAN شدن در REV بدون درخواست از REV چه کنیم؟


بازیکن باشیم. چیتر REV هم باشیم؟!!

سلام

IRIW4 از کی از کار افناده؟
3XoRC!5T / ۱۹ بهمن ۹۷، ۱۱:۴۲
پاسخ:
سلام

خیلی وقته عزیز 3/4 سال فکر کنم. کلا راه نیفتاد به اون صورت که بخواد از کار هم بیفته.

بازیکن باشید.
سلام پدر درومد موقعی می رم تو سرور این طور میشه

http://s8.picofile.com/file/8351711368/bandicam_2019_02_08_20_56_19_196.mp4.html
3XoRC!5T / ۲۰ بهمن ۹۷، ۱۶:۰۱
پاسخ:
سلام

حقیقتا متوجه نمیشم خطای چی هست! فایل هارو یکبار دیگه بررسی کنید و فایل اضافه قرار ندید. مطمئن بشید که کارت گرافیک مشکلی نداره. یک روز غیر از شهادت امتحان کنید.

بازیکن باشید.

سلام

چرا جواب نمیدید؟

3XoRC!5T / ۲۰ بهمن ۹۷، ۲۲:۱۲
پاسخ:
سلام

ببخشید پیامتون کجاست!

با دقت باشید.
سلام 
mw2 به روش rezp را چطور بازی کنیم
آیا هنوز کار میکند؟

سوال دیگه اینکه چه کسانی bax رو برنامه نویسی اسپورت و سرویس دهی می کنن؟
3XoRC!5T / ۲۰ بهمن ۹۷، ۲۲:۱۴
پاسخ:
سلام

رپز نیست.
شخص خاصی نیست. توضیحات بیشتر هم در اینجا ممکن نیست. میتونید پیام تلگرامی ارسال کنید @bravosix

بازیکن باشید.
اقا ارور خاصی نمیاد مشکل اینه فقط چند تا کد تو کنسول هست هی تکرار میشه !
3XoRC!5T / ۲۰ بهمن ۹۷، ۲۲:۱۵
پاسخ:
سلام

عرض کردم مواردی که گفتم رو بررسی کنید.به تلگرام هم پیام بدید معرفی کنیم. @bravosix

بازیکن باشید.
سلام
آیا mw2 به روش alter دوباره به راه افتاده
3XoRC!5T / ۲۰ بهمن ۹۷، ۲۲:۱۶
پاسخ:
سلام

از ایران بکس استفاده کنید همون روش هست دوست عزیز. شلوغ هم هست و پر از چیتر (نسخه آخر آلتر آنتی چیت نیست) همین طور نسخه های دیگه ای از بازی مثل روو، پلاس یا iw4x و استیم :| هم هست. همشونم پلیر دارن غیر روو. پلاس مستر هم اولشه حمایت کنید چیز خوبیه. بهرحال ما ایران بکسو توصیه میکنیم اول و آخر.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید ببخشید من این کلاینت 2.96 مگی رو برای ویندوز 10 ریختم برای لول هم باید چکار کنم؟
3XoRC!5T / ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۸:۰۲
پاسخ:
سلام

پیام بدید @bravosix

بازیکن باشید.
چرا آدرس سایت تغییر کرده؟
3XoRC!5T / ۲۶ بهمن ۹۷، ۲۲:۵۴
پاسخ:
سلام

ممنون از توجهی که نشون دادید. دامین دیر تمدید شده بود بخاطر این بود . درست شد.

بازیکن باشید.

سلام خسته نباشید

من روش iran bax رو امتحان کردم ولی وقتی فایل IW4 رو اجرا میکنم این ارور رو میده

could not load image 'shadow'.if this image name starts with 'preview_mp_'you might be missing iw_22.iw_23

ولی من هر دو فیلو دارم واز چند جای مختلف هم دانلود کردم دیگه نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمک کنید

3XoRC!5T / ۲۶ بهمن ۹۷، ۲۲:۵۵
پاسخ:
سلام

تلگرام گفت گو کردیم

بازیکن باشید.
سلام ببخشید چطوری میتونیم سرور ایجاد کنیم؟
3XoRC!5T / ۲۷ بهمن ۹۷، ۱۳:۱۲
پاسخ:
سلام

خریداری میکنید پیام بدید @bravosix

بازیکن باشید.
با سلام
از تمامی دوستان خود دعوت به عمل میآید تا در پروژه ساخت چیت و دانلود چیت برای Iran rev و اشتراک گذاری آن با دیگران و از کار انداختن مستر rev مشارکت داشته باشد.
ممنون از همه تون.
لطفا منتشر کنید.

3XoRC!5T / ۲۷ بهمن ۹۷، ۱۳:۱۳
پاسخ:
سلام

دوست عزیز اینجا انجمن در اختیار قرار دادن چیت و غیره نیست. اما از اونجایی که حرکت جهادی هست پیام بدید @bravosix

بازیکن باشید.
سلام
ببخشید شما چند نفرید که سایت رو اداره میکنید؟
دوم شما طرفدار و اسپانسر کدام روش هستید؟
BAX vs REV
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۷، ۲۳:۲۳
پاسخ:
سلام

مدیر پروژه بنده هستم. دوستان دیگه ای هم هستند که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند. بستگی داره...
ما طرفدار جایی نیستیم طرفدار بازی هستیم. اما ایران بکس محبوب تر هست.

بازیکن باشید.
سلام
چرا سرور ها رو در IRAN BAX وقتی Refresh List رو میزنی نمیاره؟
مشکل از طرف کیه؟
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۷، ۲۳:۲۳
پاسخ:
سلام

زیاد ریفرش کنید سرور فکر میکنه دارید اسپم میکنید. کلا هیچ وقت نمیاد؟

بازیکن باشید.

سلام

چرا بازیکن های  IRAN REV چیت میزنند؟

آیا برای REV چیت وجود دارد؟

برای UNBAN شدن در REV بدون درخواست از REV چه کنیم؟



3XoRC!5T / ۵ اسفند ۹۷، ۱۱:۲۳
پاسخ:
سلام

دوست عزیز من کسی رو ندیدم داخل ایران روو چیت بزنه
هرچیتی بزنید جوابه
ولی ما چیت پخش نمیکنیم

بازیکن باشید.
رمز کلاینتو مینویسه اشتباهه میشه دوباره بنویسیش بی زحمت
3XoRC!5T / ۱۱ اسفند ۹۷، ۱۴:۳۰
پاسخ:
سلام

@bravosix

بازیکن باشید.
سبام وقت بهیر خسته نباشید
من تونستم با روش شما و البته نسخه‌ی پک شده‌ی گردو مولتیشو را بندازم ولی دوست دارم یه سریم به کمپینش بزنم برام نوستالژیه ولی گردو (نمیدونم چه ناسزایی برازندشه) تمام فیلمای اول لولارو حذف کرده میخواستم ببینم میتونم از تو اینترنت فیلماشو دانلود کنم و به صورت دستی به فایا بازی اضافه کنم؟
ضمن اینکه برای اینکه تو مولتی تنپع اسلحه داشته باشم باید دی ال سی خاصی به بازی اضافه کنم یا بر اساس امتیاز و لول اسحله‌هاش باز میشه
در آخر هم از پشتیبانی عالی و مطالب مفید ساییتون متشکرم
3XoRC!5T / ۱۵ اسفند ۹۷، ۱۶:۲۱
پاسخ:
سلام

فیلم هارو نمیشه اضافه کرد بازی ادیت شدست.
برای آنلاک آل تلگرام پیام بدید.

بازیکن باشید.
سلام وقت بخیر خسته نباشید
متاسفانه ایکس پی و تعداد کیل های من تو بازی سیو نمیشه باید چیکار کنم که سیو بشن؟
3XoRC!5T / ۱۶ اسفند ۹۷، ۱۲:۱۰
پاسخ:
سلام

تلگرام پیام بدید. باید فایل اضافه کنید.

بازیکن باشید.
سلام من ایران باکس را باز میکن و روی سرور کلیک میکنم با داخل که میخواد بره به داخل  نمیره و ارور mp_ یعنی مپ رومیده
3XoRC!5T / ۵ فروردين ۹۸، ۱۴:۵۹
پاسخ:
سلام

مپ مورد نظر رو ندارید.

بازیکن باشید.
سلام
لطفا اگه میشه افرادی رو‌ که در برنامه نویسی mw2 پرو هستن رو معرفی کنید
darkY
.Baghali
Hosin Pourziaee 
و...
را id شان را معرفی کنید
ممنون
3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۰۴:۰۲
پاسخ:
سلام

دوست عزیز MW2 برنامه نویسی نداره، آقای حسین آقا توی زبان هایی مثل php مهارت دارند و d a r k Y و هادی باقالی هم توی چیزی به اسم GSC که نوعی کد نویسی خاص mw2 هست فعالیت میکنند که در حقیقت فقط کانفیگ هست و زبان نیست.
در پاسخ به شما در این مورد محدودیتی وجود ندارد، اما ما از پخش کردن اطلاعات تماس برنامه نویسانمان احساس خوبی پیدا نمی کنیم. به ما پیام دهید تا با شما آشنا شویم، آن موقع می توانیم بیشتر کمکتان کنیم.
تماس با من: @bravosix

بازیکن باشید.
با سلام و عرض خسته نباشید
یکی هست که ادعا میکنه
Iran Rev رو هک کرده
و + همچنین
توی Iran Bax سرور رو هک میکنه و ادمین ۱۰۰ میشه تو سرور دیگران
به نظر شما راست میگه؟
آیدیشم بهم داده
3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۰۴:۰۵
پاسخ:
سلام

همونطور که داخل پی وی خدمت شما عرض کردم، هک کردن این جور برنامه ها که خودشون هک برنامه دیگه ای هستند آنچنان سخت نیست. البته که هک شده است. اما از ما انتظار انتشار این محتوا را نداشته باشید، ما برای بهبودشان تلاش می کنیم نه برای تضعیفشان.
ایران روولوشن مشکلی از بابت هک و چیت از نظر ما در حال حاضر ندارد. چرا که از طریق اسکرین شات ( که تا 70% مطمئن هست ) کنترل می شود. و داخل ایران بکس هم دوستانی هستند که سیستم مدیریت سرور رو هک می کنند و این مختص ایران بکس نیست بلکه باگ B3 هست و همه جا جواب میدهد. و چون B3 ها آپدیت نمی شوند، این باگ هم حل شدنی نیست مگر اینکه شخصی بنشیند زحمتش را بکشد. توصیه ای که بنده به شما دارم این هست که با اسم خودتون پیام ارسال کنید، آی پی ها و VPN ها چک می شوند. این ارتباط به سادگی قابل پیگیری است.
دنبال هک نباشید برای این بازی عمر خیلی از ما ها صرف شده که سالم بماند. دنبالش نباشید.

بازیکن باشید.
سلام 
آیا واقعا هک کردی؟
لطفا آیدیت رو به من بده
Cheat ها رو هم پخش می کنم برای از بین بردن مستر Rev
کارت عالیه
ممنون
3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۵
پاسخ:
سلام

کاربر عزیز شما درحال حاضر مشغول مکالمه خصوصی با ما هستید، @bravosix آیدی من است.

بازیکن باشید.

سلام
اسکرین شاتش هم میگه هک شده
LOL
3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۶
پاسخ:
سلام

کاربر عزیز شما درحال حاضر مشغول مکالمه خصوصی با ما هستید، @bravosix آیدی من است.

بازیکن باشید.
سلام
از دوستانی که در برنامه نویسی و هک و چیت چیزایی برا گفتن دارن برا mw2 
به این آی دی در تلگرام پیام بدن.!!
یا حتی در خواست چیت دارن!!
prans99@
متشکرم


این مطلب از سایت: www.BaziKonOnline.com کپی شده است!
3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۷
پاسخ:
سلام

لطفا ظرفیت آزادی ارسال پیام را داشته باشید. انتشار هک ممنوع است.

بازیکن باشید.
سلام
چطوری میتونیم تو لیگ REV شرکت داشته باشیم؟
Aq MMD / ۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۰۱
پاسخ:
سلام

دوست عزیز لیگ نوروزی به پایان رسید اما به زودی قرار است لیگ تابستانه راه اندازی بشه برای اطلاعات لیگ در کانال تلگرامی Iran rev به آدرس "https://t.me/IW4IR" عضو شوید

بازیکن باشید.
اقا سلام من دا خل یازی میشم وقتی که میخام سرورای بازی رو انتخاب کنم وداخلش برم تصویر سیاه میشه وهیچ چیزی اتفاق نمیوفته لطفا راهنمایی کنید
3XoRC!5T / ۲۵ فروردين ۹۸، ۱۷:۳۴
پاسخ:
سلام

دوست عزیز وقتی این مشکل پیش اومد alt tab کنید و از ارور تصویری برای ما ارسال کنید.

بازیکن باشید.
سایتتون رو درست کنید چه وضعشه میپره صفحه بالا میره پایین میاد خود به خود !!!!!
3XoRC!5T / ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۱:۵۸
پاسخ:
سلام

وقت نمیکنیم اگر شما وقت داری بیا انجام بده.

بازیکن باشید.
سلام ممنون از سایت خوبتون چند تا سوال داشتم و ممنون میشم پاسخ بدین یا حتی اگر نتونستید بهم بگید سوالم رو کجا مطرح کنم.
1) برای این که در LOBY سرور های بیشتر داشته باشیم چه کار هایی انجام دهیم.
2) آیا میتوان در LOBY سرور خصوصی ایجاد کرد؟ چگونه؟
3) در WINDOWS10 بازی MW2 رو چطور میتوان LAN کرد؟
بیشتر میخوام بدونم در ویندوز 10 با آلتر قدیمی iran baxکه توش لانچر alterIWNET luncher 2.1 میشه افلاین بازی کرد؟
چون من وقتی client قدیمی به اسم IranBax Full Client نسخه 30 مگ رو اجرا میکنم در ویندوز 10 لانچر alter فایل iw4mp.exe رو نمیشناسه البته لازمه بگم من این کلاینت رو روی ویندوز دیگه امتحان نکردم  ولی روی این ویندوز نمیشه و دوحالت داره یا فایل کلاینت من مشکل داره یا این نسخه با ویندوز 10 مچ نیست البته نظر شما مهم تره. و در اخر این نوشته ها از یادتون نبره که اگر نسخه قدیمی امکان لن رو نمیده در حال حاظر چیکار کنیم؟
در آخر من همکنون برای بازی آنلاین از نسخه سایت شما استفاده میکنم.
همه اینا رو گفتم شاید در پاسخ دادن کمی کمک کرده باشم.
با تشکر فراوان.
Tlegram ID: @lv13lv
3XoRC!5T / ۳ خرداد ۹۸، ۱۲:۰۰
پاسخ:
سلام

1- منظورتون سرور لیست هست؟ تمام سرور های موجود اونجا نمایش داده میشند.
2- سروری که بخواهید خودتون بازی کنید و با IP بتون کانکت بشوند بله، مثل گیم نت PV match بسازید و با IP به هم متصل شوید و اگر میخواهید در سرور لیست هم بیاید باید سرور مجازی تهیه کنید و سرور ران کنید یا اینکه سرورگیم مخصوص را بخرید.
3- به همان روشی که در ویندوز های قبلی میشد.
4- نسخه قدیمی روی ویندوز 10 آپدیت شده بالا نمیاد. فقط نسخه آپلود شده بالا میاد که عرض کردم با همون روش قدیمی میشه لنش کرد ولی لانچر قدیمی بعید میدونم بالا بیاد. شما همینطور سیستم هارو بهم لن کنید کارش انجام میشه. اگر گیم نت هستید با فروشنده زرو وان صحبت کنید راهنماییتون میکنند.

بازیکن باشید.
سلام میشه بگید که باید این بازی رو بدون سانسورش رو باید از کجا دانلود کنم میشه خودتون لینک شو بزارید
آخه من این بازی رو سانسور شده خریدم و از شرکت پرنیان هستش که هنوز نصب شده روی سیستمم هست
 ممنون از سایت خوبتون
با تشکر
3XoRC!5T / ۵ خرداد ۹۸، ۲۱:۴۵
پاسخ:
سلام

پرنیان بدردنمیخوره
لینک از داخل سرزمین دانلود بردارید. نمیتونیم لینک بذاریم.

بازیکن باشید.
سلام وقتی بازی باز میشه یه صفحه سیاه میاد و ارورو Disc read error میده میشه راهنمایی کنید 
3XoRC!5T / ۶ خرداد ۹۸، ۱۹:۲۳
پاسخ:
سلام

این ارور معمولا موقع نصب وقتی دیسک مشکل داره نشون داده میشه. اگر موقع باز کردن بازی باش برخورد میکنید ممکن هست بخاطر کامل نبودن یا کامل نصل نشده بودن بازی باشه. بازی رو مجددا نصب کنید یا نسخه رایتی رو از اینترنت یا فروشگاه بخرید.

بازیکن باشید.
سلام                                   couldnt find                   code_pre_gfx_mp ff       میاد
3XoRC!5T / ۲۴ خرداد ۹۸، ۱۸:۵۷
پاسخ:
سلام

فایلش رو ندارید
یا کلاینت رو نصب نکردید، یا بازی رو نصب نکردید یا کلا کلاینت رو روی بازی نریختید.
در بدترین حالت بازی ای که نصب کردید بازی اوریجینال رایتی نیست و شرکتیه که آنلاین نمیشه.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید. ابتدا تشکر میکنم ازتون بابت زحمات و سایته خوبتون 
مشکله من اینه که بازی همیشه اجرا نمیشه و معمولا ارور میده که یک فایلی رو پیدا نمیکنه (فایل موجوده ولی بازی این ارور رو میده و فقط یک فایل نیست ، بعضی وقت فایل های دیگر رو پیدا نمیکنه _ could not find localization برای مثال) بعضی وقتا هم که بازی اجرا میشه و بالا میاد ، بعد از اینکه بازی انلاین تموم میشه ، صفحه سیاه میشه و هنگ میکنه و اصلا لول اپ نمیشم (سرع نتم مشکل نداره و پینگم حدودا ۵۰) 
خداییش دیگه خسته شدم از بس کالاف رو پاک کردم و از اول دان کردم و حتی ویندوز رو هم عوض کردم .(همه نرم افزارها مثل دایرکت رو هم نصب کردم) تورو خدا اگر میتونین کمکم کنین که حسابی عاصی شدم 
3XoRC!5T / ۲۹ خرداد ۹۸، ۲۳:۵۴
پاسخ:
سلام
دقیقا ببینید چه فایلی رو پیدا نمیکنید. فایل های اضافه رو هم پاک کنید. ابدا کلاینت های مختلف رو ترکیب نکنید.  فقط از کلاینت نسخه آخری که توی سایت هست استفاده کنید. بازی با iw4.exe باز میشه. فایلی مثل localization.txt قطعا موجود هست داخل کلاینت. مشکل لول آپ نشدن مرحله بعدیه که باید حل بشه و چیز خاصی نیست.

بازیکن باشید.
لطفا توجه کنید که فایل ها موجوده ولی بازی این ارور رو میده (نسخه کامل بازی رو دانلود کردم)
3XoRC!5T / ۲۹ خرداد ۹۸، ۲۳:۵۵
پاسخ:
سلام

باید ارور دیده بشه و فایل های بازی بررسی بشه.

بازیکن باشید.
ممنونم ... پس مشکل لول اپ نشدن رو چیکارش کنم؟
3XoRC!5T / ۳۰ خرداد ۹۸، ۲۰:۳۰
پاسخ:
سلام

مشکل قبلی حل شد ؟ اگر اون حل شد فایل لول آپ کردن رو از داخل همین صفحه ایران بکس یا صفحه لول هک سایت دانلود کنید و یا تلگرام پیام بدید بتون بدم.

بازیکن باشید.
slam pasword teoon eshtebahe

3XoRC!5T / ۳۰ خرداد ۹۸، ۲۰:۳۱
پاسخ:
سلام


پسوورد bravosix هست + علامت @، فرض کنید میخواید آیدی من رو بنویسید و روش کلیک کنید که بمن پیام بدید چجوری مینویسید؟ @bravosix


بازیکن باشید.
سلام داداش موقعی که کلاینت رو اجرا می کنم اروره could not find zone cod gfx mp رو میده باید چیکار کنم
3XoRC!5T / ۳۰ خرداد ۹۸، ۲۰:۳۱
پاسخ:
سلام

بیاید تلگرام و آیدی انی دسک بدید تا آنلاین بررسی کنم. به احتمال زیاد مشکل از فایل های بیس بازی شماست.

بازیکن باشید.
سلام یه سوال داشتم وقتی وارد سرور لیست میشوم وارد یک سرور میشم بعد از بازی در میاد
3XoRC!5T / ۲۲ تیر ۹۸، ۱۶:۴۵
پاسخ:
سلام

ایران بکس مشکل امنیتی داره و توصیه می شود از روش پلاس مستر یا روش های دیگر برای آنلاین کردن بازیتون استفاده کنید. طبق آخرین اخبار ما، هیچ امکانی برای افزایش امنیت ایران بکس وجود ندارد و خودمونیش اینه که همینه که هست!

بازیکن باشید.
سلام واسه من بعضی از مپ هارو نمیاره مثل vacant چکار کنم.یه چیز دیگه.چطور میتونم لول رو برسونم به 70 تا همه چیز باز بشه؟؟؟؟//////
3XoRC!5T / ۲۸ مرداد ۹۸، ۲۲:۱۵
پاسخ:
سلام

از روش پلاس مستر استفاده کنید. با دانلود لانچر پلاس از منوی بالای سایت میتونید از این روش استفاده کنید و لول هک و این چیزا داخلش هست.

بازیکن باشید.
سلام میگم توی پلاس مستر که دیگه چیت عمل نمیکنه درسته؟
3XoRC!5T / ۱۵ شهریور ۹۸، ۱۹:۳۶
پاسخ:
سلام

میگن نمیکنه! خوبی پلاس مستر به چیزای دیگه ایه. مثلا سرور فری !

بازیکن باشید.
چرا هیچ سروری پیدا نمیکنه موقعی که میزنم رفریش گیر میکنه ؟
3XoRC!5T / ۱۹ مهر ۹۸، ۱۸:۰۳
پاسخ:
سلام

دوست عزیز داخل پست بیان شده که این روش تعطیل و با روش پلاس مستر یکی شده. برید اونجا

بازیکن باشید.
سلام کلاینت رو از کجا دانلود کنم؟
3XoRC!5T / ۲۰ مهر ۹۸، ۱۹:۰۵
پاسخ:
سلام

هرجای سایت نگاه بفرمایید کلاینت پلاس هست

بازیکن باشید.
یه جای مطمئمن برای دانلود بازی بگید
3XoRC!5T / ۲۲ مهر ۹۸، ۲۱:۲۱
پاسخ:
سلام

پلاس مستر.

بازیکن باشید.
سلام 3xcors!5t عزیز
من با سرور ultramod که پلی میدم همیشه لگ هستم و داخل بازی هم موقع کلاس عوض کردم موسم بسیار کند حرکت میکنه ولی این مشکل رو با پلاس مستر ندارم یه راهنماییم کن چیکارش کنم؟؟ :((((
3XoRC!5T / ۹ آبان ۹۸، ۱۵:۴۹
پاسخ:
سلام

با پلاس مستر بازی کن. الترامد دقیقا نمیدونم چجوری مشکلش حل میشه (البته اگر اصلا شلوشنی وجود داشته باشه).

بازیکن باشید.
آخه تو پلاس که اصلا پلیر نداره :((
3XoRC!5T / ۱۰ آبان ۹۸، ۱۵:۰۴
پاسخ:
سلام

پلاس جای مچ و پلیرهای ریِل هست. پلیرهای پلاس توی تیم اسپیک پلاس مچ ست میکنند. پلیرهست یانیست بالاخره واقعیت بازی اینه. جاهای دیگه هم تفاوت خاصی نداره.

بازیکن باشید.
اقا من واسم ی سری سرور های خاص رو ارور میده KEYCODE IN USE...
اما بقیشونو باز میکنه
این سرور واسم مهمه خیلی کی کد هم اکتحان کردم نشد راهنماااایی کنید ممنون
3XoRC!5T / ۵ دی ۹۸، ۱۷:۱۷
پاسخ:
سلام
بازی رو با پلاس مستر انلاین کنید اون روش خاموشه

بازیکن باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پست های خاص