• پلاس مستر

    همه سری بازی های کال آو دیوتی رو یکجا آنلاین بازی کن!

  • پلاس مستر

    امن ترین مستر سرور ایرانی به همراه اسکرین شات و آنتی چیت تضمین شده و لانچر فوق العاده کاربردی!

  • پلاس مستر

    سیستم مسابقات آنلاین، لیدربرد و اوتومچ برای کلن ها و پلیرها در سایت FindMatch.ir

  • پلاس مستر

    تنها مستر سرور ایرانی

آموزش ساخت گیم سرور Iran Bax

پلاگین ها آموزش ها

برای این کار، شما به مقدمات زیر نیاز مندید:

1- توجه کنید سرور زدن در گذشته یک امر عمومی نبوده و در انحصار چند نفر خاص بوده است که این روش را از سایت های خارجی پیدا کرده اند. کار آنها کار شاقی نبوده است اما در آن زمان شاید کسی وقت وبگردی آنان را نداشته است. وقتی سرور شما ران شد، شما جنبه دیگری در بازی ها خواهید داشت. رفتار خود را تغییر دهید و سعی کنید عفت کلام و رفتار انسانی در بازی داشته باشید. بدرفتاری و قلدر محور بودن حالت ادمینی شما باعث میشود کسی به سرور اضافه نشود. همیشه بی صاحب بودن سرور دلیل خوبی برای شلوغ بودن آن است نمونه اش ایران بکس! همیشه در سرور آنلاین باشید که سرور ادمین داشته باشد اما خیلی اقدام خاصی نکنید. سعی کنید با کسانی که قدیمی هستند بحث نکنید و خود نمایی جاه طلبانه و بی معنی را کنار بگذارید. کسانی هستند که سروری که شما رایگان میزنید را 60 هزارتومان میفروختند و از اواخر سال 2009 در این بازی فعال اند، حال اگر شما بخواهید روی دست آنان دست به بد دستی بزنید به مشکل خواهید خورد.

2- شما نیاز به یک سرور مجازی دارید، نام فنی آن VPS است به معنی Virtual Private Server. این سرور را میتوانید از بازیکن آنلاین تهیه کنید ( در این پست پیغام بگذارید ).  VPS یک نوع رایانه مجازی است که CPU و RAM و HARD و ... دارد. شما با خرید یک سرور مجازی با RAM 1 میتوانید 1 سرور یا نهایتا 2 سرور با کمی لگ اجرا کنید. با RAM 4 میتوانید 5 سرور یا بیشتر اجرا کنید به شرط آنکه تمامی سرور ها پر نباشد. هزینه سرور رم 1 چیزی نزدیک به 30 هزار تومان ماهانه است.

3- نیاز به فایل های MW2 Dedicated Server دارید. این فایل ها با حجم نزدیک 2 گیگابایت در این سایت برای اولین بار برای شما محیا شده است. به اصرار کاربران تصمیم گرفتیم برای اولین بار آموزشی دقیق برای گیم سرور ایران بکس را منتشر کنیم.

آموزش:

1- وارد سرور مجازی خود شوید یا اگر میخواید فقط خودتان به سرور متصل شوید و دیگران هم همین طور ( از طریق IP ) میتوانید آموزش داخل فایل هارو بخونید.

2- فایل زیر رو دانلود کنید و در محلی غیر از پوشه بازی بریزید

3- داخل پوشه main، فایل server.cfg محل مشخصات سرور شماست. اون رو باز کنید و اطلاعاتی مثل map rotation - server name و ... رو وارد کنید.

4- آموزش داخل بسته رو بخونید و اگر مشکلی بود اطلاع بدید تا پاسخ بدیم.

برای دانلود فایل سرور خصوصی ایران بکس با حجم: 14,55 مگابایت کلیک کنید.

برای خرید گیم سرور یا VPS کلیک کنید. برای VPS پیام دهید.

نظرات

سلام خسته نباشید
لطف کنین دستورات ادمین رو هم بزارید
خیلی ممنون
3XoRC!5T / ۲۱ مهر ۹۷، ۱۷:۲۹
پاسخ:
سلام

از B3 یا ادمین مود استفاده کنید. اگر بخواهید از دستورات پیش فرض استفاده کنید، محتوای server.cfg هر کدام یک دستور برای کنسول به حساب میاند. پیشنهاد میدیم که بجای ران کردن سرور روی سرور خصوصی با ما همکاری کنید.
@bravosix

بازیکن باشید.
salam bebakhshid kasi balade chetori mitoonam bazi ro online konam kasi file iran bax ro dare be in shomare pm bedid lotfan
09181845490
3XoRC!5T / ۸ آذر ۹۷، ۱۲:۲۸
پاسخ:
سلام

تو خود سایت هست عزیز

بازیکن باشید.
داداش یه سوال و ی درخواست حاجی خود بازی هم باید تو وی پی اس ران بشه آخه گرافیک نداره وی پی اس ؟
اگه بدون بازی میشه لطف کنین لینک پوشه zoneوmainکه درآموزش گذاشتین بزارین 
با تشکر از سایت خوبتون
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۷، ۱۴:۴۳
پاسخ:
سلام چیت عزیز

قرار نیست VPS بخش گرافیکی بازی رو اجرا کنه. اون تنها یک لابی میسازه و میشه مرکز و بقیه بهش وصل میشن. خیر کارت گرافیک نداره. شما هم میتونید البته این کارو بکنید. @BravoSiX
اون دو پوشه هم حجمش میشه 14 گیگ متأسفانه امکانش نیست. اما داخل گوگل هست فایل هاش و از طریق لانچر پلاس مستر هم شاید بشه دانلود کرد.

بازیکن باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پست های خاص