• پلاس مستر

    همه سری بازی های کال آو دیوتی رو یکجا آنلاین بازی کن!

  • پلاس مستر

    امن ترین مستر سرور ایرانی به همراه اسکرین شات و آنتی چیت تضمین شده و لانچر فوق العاده کاربردی!

  • پلاس مستر

    سیستم مسابقات آنلاین، لیدربرد و اوتومچ برای کلن ها و پلیرها در سایت FindMatch.ir

  • پلاس مستر

    تنها مستر سرور ایرانی

آنلاین کردن MW3 به روش TeknoGods

آموزش ها کرک آنلاین

این روش مدتی است که توسط گروهی که بازی MW3 رو هک کرده ارائه شده. پینگ توی این روش طبیعتا چون سرور ها خارجیه بالاست و سایت این گروه www.TeknoGods.com ظاهرا، با ایرانی ها مشکل داره ... اگر در روش مشکلی بود اطلاع بدید.

اگر نسخه بازی که دارید و 3 تا DVD هست باید مپ ها رو از آخر آموزش دانلود کنید و در صورتی که 4 تا DVD هست مشکلی نیست.

آموزش:

1- بازی سانسور نشده و دست کاری نشده از قبیل پرنیان و این هارو تهیه و نصب کنین.

2- آپدیت درایور ها و یا دانلود حداقل نسخه از لینک های زیر:

دانلود Microsoft .NET Framework با حجم: 238,30 مگابایت.

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable با حجم: 29,8 مگابایت.

3- دو فایل iw_22 و iw_23 رو اگر ندارید و یا کامل نیست از زیر دانلود کنید: ( دانلود هم نکنید آپدیتر خودش دانلود میکنه )

دانلود فایل iw_22.iwd با حجم: 145,934 کیلوبایت.

دانلود فایل iw_23.iwd با حجم: 129,634 کیلوبایت.

و در پوشه Main بازیتون کپی کنید.

4- حالا دو فایل MW3EXE و TeknoMW3 رو از زیر دانلود کنید؛ دو فایل رو اکسترکت کرده و محتوارو در پوشه اصلی بازیتون بریزید.

دانلود فایل MW3EXE با حجم: 756 مگابایت.

دانلود فایل TeknoMW3 با حجم: 2054 مگابایت. ( بعد از آپدیت )

5- حالا فایل TeknoMW3_Updater.exe رو اجرا کنید و بذارید بازی آپدیت بشه.

6- بعد از آپدیت TeknoMW3.exe رو اجرا کنید و در منو بر روی گزینه Settings کلیک کنید و در قسمت Player Name اسمتون در بازی رو وارد کنید؛ در قسمت fov، می تونید دور و یا نزدیک بودنتون از صفحه رو تنظیم کنید، عددشو روی 65 بذارید هرچی دور تر باشید البته محتوای بیشتری در بازی می بینید که این تقلب هست ... البته اگر کار کنه :)

7- حالا به منو برگردید و گزینه Play رو کلیک کنید!

توجه: در صورتی که چندبار روی منو کلیک کنید ممکن هست گیر کنه و Close Program بده سیستمتون؛ اگر خیلی طول کشید و باز نشد روی دکمه Map Direct Connect کلیک کنید و بازی رو اجرا کنید. در دفعات بعد، از روش اول بازی رو باز کنید.

8- بعد از اینکه وارد بازی شدید روی گزینه options کلیک کنید؛ بعد از این کار روی گزینه Dedicated server کلیک کرده و گزینه Enable Server Browser رو به yes تغییر بدید؛ سپس به منوی ابتدایی برگشته و میبینید که Server List به منو اضافه شده روی آن کلیک کنید.

این آموزش مورد تست و بررسی تیم ما نبوده و از منبع: forum.wikigamers.ir گرفته شده است. ( لینک ها نیز در سرور پیکوفایل سایت مرجع قرار دارند؛ بزودی لینک ها و آموزش به همراه تصاویر قرار داده خواهد شد.

لینک فایل های فشرده در صورت نیاز: www.wikigamers.ir

دانلود مپ های TeknoMW3

فایل هارو در مسیر Zone/English کپی کنید.

مپ Dome : فایل اول - فایل دوم
مپ Seatown : فایل اول - فایل دوم
مپ Lock Down : فایل اول - فایل دوم
مپ Bravo یا Mession : فایل اول - فایل دوم
مپ Underground : فایل اول - فایل دوم
مپ Outpost : فایل اول - فایل دوم
مپ Interchange : فایل اول - فایل دوم
مپ Vilage : فایل اول - فایل دوم
مپ Hardhat : فایل اول - فایل دوم
مپ Carbon : فایل اول - فایل دوم
مپ Botleg : فایل اول - فایل دوم
مپ Ressistance : فایل اول - فایل دوم
مپ Bakaara : فایل اول - فایل دوم
مپ Arkaden : فایل اول - فایل دوم
مپ Fallen : فایل اول - فایل دوم
مپ Downturn : فایل اول - فایل دوم

لینک دانلود مپ ها:www.pardisgame.net

نظر فراموش نشه ... ما همونی رو میذاریم که شما بخواید!

نظرات

سلام.من بازی رو دارم ولی هنوز مراحل انلاین کردنشو نرفتم.mw2 انلاین رو سیستم بالا میاره الان دیگه نمیخاد مورد 2 رو دانلود کنم؟ 
3XoRC!5T / ۱۱ فروردين ۹۶، ۱۳:۴۰
پاسخ:
درود
متوجه منظورتون نشدم واضح بنویسید. داشتن MW2 ارتباطی به MW3 نداره. هر کدوم بازی جدا هست و باید مراحلش جدا انجام بشه. بهتر هست که از روش PlusMW3 از مستر سرور PlusMaster استفاده کنید چون ایرانی هست و دسترسی به اون راحت تره و تنها روش هم هست در ایران شلوغه سرورش رو هم راحت میشه خرید خودمون ارائه میدیم.
برای مشاهده آموزش PlusMaster کلیک کنید.

بازیکن باشید. 🌸🌸
اقا ما میزدیم  یه بیست مگ فایل میگرفتی تموم بود سه گیگ؟؟ من فکر نمیکنم این درس باشه .co op پشتیبانی میکنه؟؟
3XoRC!5T / ۲ شهریور ۹۶، ۰۱:۱۷
پاسخ:
درود

احتمالا بازی شما ناقص بوده
اطلاعی ندارم
teknogods.com

بازیکن باشید. 🌸🌸
salam khaste nabashid . man ba tekno bazesh kardam mw3 ro online shod vali server peyda nemikone ! chikar konam
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۹
پاسخ:
سلام
لطفا از روش آنلاین کردن mw3 به روش پلاس مستر استفاده کنید.
سلام.من این بازی رو نصب کردم .مشکلم اینه نمی تونه سرورهارو پیداکنه و توقسمت find game  هم می رم نوشته می شه 7 نفر دگ باید بپیوندن هرچقدهم که بگذره بازم کسی نمی اد الان من باید چیکارکنم ؟؟؟
3XoRC!5T / ۲۷ آذر ۹۷، ۲۱:۰۹
پاسخ:
سلام

فکر کنم باید سرور لیست داشته باشه.

بازیکن باشید.
اقا من فایل تکنو رادان کردم ولی واسه نصبش مشکل دارم ازم پسوردمیخواد.همونی که واسه فشرده سازی گذاشته بودی ولی جواب نمیده.میشه بگی چیکارکنم

3XoRC!5T / ۴ بهمن ۹۷، ۱۲:۵۰
پاسخ:
سلام

پسوورد اگر داخل فایل ها نیست، داخل منبع پست هست. اگر نبود پسووردش رو ندارم!

بازیکن باشید.
سلام من مپارو همرو دانلود کردم وداخله فایل اصلی بازی رختم ولی وقتی میخوام وارد وارد گروهی بشم از بازی در میاد و ارور مپ میده. ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام و خسته نباشید 
من و داداشم هردو این بازی رو انلاین کردیم و وقتی میخوایم با هم وارد اتاق بشیم یکی از ما از اتاق بیرون میاد  میشه راهنمایی کنیید

3XoRC!5T / ۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۳
پاسخ:
سلام

باید دید ارور چیه.

بازیکن باشید.
من انلاین بازی کردم  الان میخوام افلاین بازی کنم ولی ارور میده 
الان یعنی باید از اول نصبش کنم؟
3XoRC!5T / ۸ تیر ۹۸، ۲۲:۱۶
پاسخ:
سلام

اگر یکجا نصب کردید این مشکل پیش میاد.
بهتره از روش پلاس مستر استفاده کنید.

بازیکن باشید.
سلام آقا واس من همه چیش حله فقط میرم سرور لیست هیچ سروری نمیاد چرا؟
3XoRC!5T / ۱۳ تیر ۹۸، ۱۰:۵۴
پاسخ:
سلام

از روش ایرانی پلاس مستر استفاده کنید.

بازیکن باشید.
خب داداش بگو چرا اینطوریه؟خودم از پلاس مستر میرم ولی رفقا از تکنو گاد میخوام منم با اونا برم پس راه حل بگو مشتی؟
3XoRC!5T / ۱۴ تیر ۹۸، ۱۲:۱۲
پاسخ:
سلام

ما تا زمانی که شبکه داخلی هست از شبکه خارجی ساپورت نمیکنیم ولی در کل برای مشکلاتی مثل ارتباط نگرفتن با سرور، آنتی ویروس و فایروال رو خاموش کنید. مودم رو رس بدید و فایل های بازی رو مجددا خالص سازی کنید. قبل همه این ها مطمئن بشید سرور جهانی ران هست.

بازیکن باشید.
سلام.من وقتی فایل teknomw3-updet میزنم اپدیت نمیشه و ارور میده و وقتی داخل بازی میرم سرور لیست هیچ سروری نمیده به من لطفا راهنمایی کنین مشکل حل بشه
سلام.من وقتی فایل teknomw3-updet میزنم اپدیت نمیشه و ارور میده و وقتی داخل بازی میرم سرور لیست هیچ سروری نمیده به من لطفا راهنمایی کنین مشکل حل بشه
سلام.من وقتی فایل teknomw3-updet میزنم اپدیت نمیشه و ارور میده و وقتی داخل بازی میرم سرور لیست هیچ سروری نمیده به من لطفا راهنمایی کنین مشکل حل بشه
3XoRC!5T / ۴ مرداد ۹۸، ۱۷:۳۰
پاسخ:
سلام

از روش ایران پلاس مستر استفاده کنید.

بازیکن باشید.
یک سوال من فقط سه سرور برام میاد به نام سرور اوفیکال یا سرور اصلی بعد وقتی روشون کلیک میکنم برام ارور میاد
3XoRC!5T / ۲۶ آبان ۹۸، ۱۹:۵۶
پاسخ:
سلام

بازیتون رو وریفای کنید.

بازیکن باشید.
سلام.
دوستان این mw3 بخش آنلاینش چرا یه جوریه ؟ هم طراحی مپ هم با سری 2 فرق داره هم اسلحه ها. کلا دشمن هم خوب مشخص نیست. نمیدونم بقیه هم این حس رو داشتن یا نه. مثلا ump45 تو سری قبلی خیلی خوب بود یا پرک هایی که با هم میشد برداشت. الان همه این ها رو تغییر دادن مثلا پرک ماراتون رو با اسسین یکی کردن نشه دو تا برداشت. ump45 هم کلا ضعیف ترش کردن.
پینگ هم که خیلی بیشتر تاثیر داره.
3XoRC!5T / ۵ دی ۹۸، ۱۷:۱۷
پاسخ:
سلام

از روش پلاس مستر برید

بازیکن باشید.
سلام من همه مراحل رو رفتم ولی میخوام وارد سرور شم هیچ سروری ظاهر نمیشه چیکار کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پست های خاص