• پلاس مستر

    همه سری بازی های کال آو دیوتی رو یکجا آنلاین بازی کن!

  • پلاس مستر

    امن ترین مستر سرور ایرانی به همراه اسکرین شات و آنتی چیت تضمین شده و لانچر فوق العاده کاربردی!

  • پلاس مستر

    سیستم مسابقات آنلاین، لیدربرد و اوتومچ برای کلن ها و پلیرها در سایت FindMatch.ir

  • پلاس مستر

    تنها مستر سرور ایرانی

آنلاین کردن MW3 به روش PlusMaster

آموزش ها کرک آنلاین

مدرن وارفیر 3 یکی از قشنگ ترین بازی هاست. امروز، روش پلاس مستر آنتی چیت و اسکرین شات رو به بازی اضافه کرده و پلیر های زیادی داره. با دنبال کردن مراحل زیر، شما هم به جمع پلیرها اضافه بشید!

1- لانچر پلاس مستر رو از منوی بالای سایت دانلود و در پوشه ای غیر از درایو C و فولدر خود بازی کپی و نصب کنید. همچنین از منو، در دانلود سنتر، در قسمت "پیش نیاز ها" c.plus.plus و dotnetframework رو دانلود و نصب کنید.

2- لانچر رو به آنتی ویروس اضافه کنید تا تأیید بشه، حالا آنتی ویروس و فایروال رو غیر فعال کنید.

3- لانچرو باز کنید و در لایبرری با کلیک روی عکس بازی، فولدر بازی رو به لانچر معرفی کنید.

4- حالا بازی رو از قسمت دانلود، Verify و Download بزنید.

بازی رو از لانچر باز کنید و لذت ببرید. بازی رو به دوستاتون معرفی کنید و از گیم امن ایرانی لذت ببرید.

نظرات

سلام . هنگام ورود این اررور میده could not connect to np server at pmserver.ir
3XoRC!5T / ۴ تیر ۹۷، ۲۳:۳۴
پاسخ:
سلام

منتظر باشید بررسی میکنیم پاسخ میدیم ( در ادیت همین پاسخ )

بازیکن باشید.
در mw3 این ارور میاد
سلام . چی شد بزرگوار؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3XoRC!5T / ۱۲ تیر ۹۷، ۱۳:۰۵
پاسخ:
سلام
بابت تأخیر از شما معذرت میخوایم راستش منبع مشخصی رو دریافت نکردیم که از طریق اون پاسخ بدیم. این صفحه رو پیدا کردیم از پلاس مستر با عنوان بیس دانستنی های پلاس :)
از طریق این لینک yon.ir/zIPpY میتونید آموزش رفع اون ارور رو پیدا کنید.

بازیکن باشید.
دمتون گرم .
3XoRC!5T / ۱۴ تیر ۹۷، ۱۰:۳۴
پاسخ:
موفق باشید
دوست عزیز من بازی کامل رو دارم نصبم شده حالا هرکاری میکنم به لانچر شناسایی نمیشه چیکارش کنم؟

3XoRC!5T / ۳ مرداد ۹۷، ۱۳:۲۷
پاسخ:
سلام،

بازیتون نباید نسخه پرنیان و ... باشه میدونید که ؟
از طریق قسمتی که براوس میکنن توی لانچر باید بازی رو پیدا کنید.

بازیکن باشید.
اها این پرنیان چی هست؟اخه اینی که من گرفتم از نت حدود 15 گیگ هست که جلوی هر پارته دانلودش نوشته بود ریلودد و الان که امتحان میکنم میزنه دویست فایل باید دان کنه که تقریبا دوارده گیگ هستش بعد هر یکی دو گیگ دانلودش روی یه فایل قفل میکنه
3XoRC!5T / ۴ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۹
پاسخ:
سلام

پرنیان بازی هارو فقط برای کمپین منتشر میکنه، سانسور میکنه، فیلم بازی هارو حذف میکنه، کلا شرکت حروم خوری هست و بازی هاش آنلاین نمیشه تحت هیچ شرایطی.
بازی اوریجینال رایتی رو تهیه کنید.

بازیکن باشید.
دوست عزیز من بازی رو درست کردمو داشتم بازی میکردم ولی یه مدت کوتاهی بازی نکردم تا دیشب که خاستم برم تو بازی روی لوگین بازی یعنی همون اپ ابی رنگ پلاس مستر منیجر لوگین نمیشم هرچی پسورد و یوزر میزنم یه ارور بی معنی میده برام به اسم  auth error you have two HWIDکه نمیدونم چی هست پسوردو یوزررو هم درست میزنم ها..
لطفا راهنمایی کنید سریعا
3XoRC!5T / ۳۱ مرداد ۹۷، ۱۶:۵۸
پاسخ:
سلام

ممکنه با دوجا با اکانتتون لاگین کرده باشید یا کاری کرده باشید که سیستم از شما دوتا hwid ذخیره کرده باشه. توی پلاس مستر شما همیشه باید با ی سیستم کار کنید و اگر دوتا شه نمیتونید وارد شید.

بازیکن باشید.
عه درست شد خود به خود DDD گرفته مارو
سلام . من نسخه black  box بازی رو از اینترنت دانلود کردم . نصیبش که کردم حجمش حدود 11 گیگ شد . آیا این نسخه قابلیت مولتی پلیر داره ؟
3XoRC!5T / ۱۵ شهریور ۹۷، ۰۰:۲۷
پاسخ:
سلام

میتونید امتحان کنید این مورد بستگی به پذیرش خود مستر سرور داره.

بازیکن باشید.
سلام . دو  سه روزه لانچر پلاس مستر باز نمیشه . مشکل پیدا کرده . چکار کنم؟
3XoRC!5T / ۱۵ آذر ۹۷، ۱۲:۲۷
پاسخ:
سلام

به سایتشون مراجعه کنید. کلا آپدیت دادن و لاگین ها هم عوض شده. باید با ایمیل ریکاوری کنید.

بازیکن باشید.
سلام
 بازی کالف دیویتی mw2 شرکت تکین لوح نقره ای چطور؟؟؟ آیا  این روش برای این بازی ساخت شرکت جواب میده که بازی دستکاری کردن؟؟
3XoRC!5T / ۱۵ دی ۹۷، ۱۳:۲۵
پاسخ:
سلام

قطعا اطلاعاتی راجع به تمام شرکت ها نداریم ولی تا جایی که میدونیم بازی ها دست کاری میشند. از خود پلاس مستر بپرسید.

بازیکن باشید.
سلام میزنم فایند گیم این ارور رو میده

communication with the IWNet has been interupted
3XoRC!5T / ۱۹ اسفند ۹۷، ۱۷:۳۶
پاسخ:
سلام

از داخل Options گزینه serverlist رو فعال کنید سپس داخل منو از گزینه تازه اضافه شده server list اضافه کنید و جوین سرور ها بشید.

بازیکن باشید.
برای شبکه ی این بازی 

پلاس مستر بهتره

یا teknogods

؟
3XoRC!5T / ۲۹ اسفند ۹۷، ۱۷:۵۲
پاسخ:
سلام

نمیشه گفت کدوم بهتره، پلاس مستر ایرانیه پلیرهاش کمتره
تکنوخارجیه پلیرهاش بیشتره
پلاس مستر صمیمی تره چون کم تعداد هستن و خود ادمین ها هم وسط بازی هستن
تکنو معلوم نیست کی پشتشه

بازیکن باشید.
با سلام و عرض خسته نباشید
یکی هست که ادعا میکنه
Iran Rev رو هک کرده
و + همچنین
توی Iran Bax سرور رو هک میکنه و ادمین ۱۰۰ میشه تو سرور دیگران
به نظر شما راست میگه؟
آیدیشم بهم داده



3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۶
پاسخ:
سلام

کاربر عزیز شما درحال حاضر مشغول مکالمه خصوصی با ما هستید، @bravosix آیدی من است.

بازیکن باشید.

سلام میخوام وارد بشم که ارور میاد که یوزر نیم اشتباه ولی درسته تو سایت هم ثبته یوزرنیمم ولی وقتی میخوام وارد بشم میگه اشتباه

3XoRC!5T / ۲۵ ارديبهشت ۹۸، ۲۳:۳۴
پاسخ:
سلام

با استفاده از ایمیل، نام کاربری و رمز خود رو بازیابی کنید.

بازیکن باشید.
سلام.نسخه جدید پلاس مستر امده؟برا من این نسخه که تو سایته نصب نمیشه.اخر install مینویسه  has stop.چی کار کنم .ممنون
3XoRC!5T / ۲۳ خرداد ۹۸، ۱۷:۲۰
پاسخ:
سلام

لانچرشون رو دانلود کنید و کلاینت رو آپدیت کنید. آدرس سایت Plusmaster.pro هست.

بازیکن باشید.
چند وقته میرم تو بازی هیچ سروری پیدا نمی شه
3XoRC!5T / ۲۹ خرداد ۹۸، ۲۳:۵۵
پاسخ:
سلام

ممکنه کلا سروری ران نباشه
اول از طریق تیم اسپیک پلاس مستر مطمئن شید بازیتون سالمه ts.plusmaster.ir یا از طریق verify در لانچر بازیتون رو چک کنید.
اگر نشد پس هیچ سروری ران نیست.

بازیکن باشید.
سلام
پلاس مستر که با ویندوز 10 مشکلی نداره؟
سرورها رو پیدا میکنه وقتی میخوام جوین شم پیام میده
please try again later or restart your game
3XoRC!5T / ۲۵ مرداد ۹۸، ۰۰:۴۷
پاسخ:
سلام

بیاید تیم اسپیک دقیق بررسی کنم
ts.plusmaster.ir

بازیکن باشید.
سلام
من همه مراحل را رفتم و قشنگ وارد بازی شدم ولی توی لیست سرور روی هر سروری میزنم همینطوری رو لودینگ میمونه بازی من از پرنیا هست ولی سه تا سی دی داره ینی بخاطر مپ ها است باید مپ هارو دانلود کنم یا نه؟
3XoRC!5T / ۱۶ شهریور ۹۸، ۱۶:۴۳
پاسخ:
سلام

بازی game رو verify و دانلود کنید همینطور DLC ها.

بازیکن باشید.
سلام مجدد
من بازی رو verify کردم ولی DLC هارو نه از کجا باید بگیرم💙
3XoRC!5T / ۱۸ شهریور ۹۸، ۰۲:۱۵
پاسخ:
سلام

از DLC وریفای کنید.

بازیکن باشید.
سلام نرم افزار لول هک رو از کجا باید دانلود کنم؟
3XoRC!5T / ۱۹ شهریور ۹۸، ۲۲:۱۵
پاسخ:
سلام

dl.plusmaster.pro/software

بازیکن باشید.
سلام من DLCهارو دان کردم بعدش 3 گیگ گرفت باز سه گیگ دیگم بازی رو وریفای کردم باز میزنم رو سرور رو لودینگ میمونه نتم تموم شد😢
3XoRC!5T / ۲۸ شهریور ۹۸، ۱۴:۵۲
پاسخ:
سلام

بیاید تیم اسپیک که خودمون بررسی کنیم
ts.plusmaster.ir

بازیکن باشید.
سلام. وقتی که پلاس مستر اینیستالر رو میزنم هیچی دانلود نمیکنه.
3XoRC!5T / ۲۵ دی ۹۸، ۱۰:۳۲
پاسخ:
سلام
ممکن است نسخه آپدیتر قدیمی باشد یا مسیر شما مشکل دار!
بازیکن باشید.
از من که میخوام بازی رو اجرا کنم میره توش قشنگ فقط وقتی میرم تو سرور لیست روی یک مپ میزنم مثلا dome اونجا کامپیوتر میگه not responding. مشکل ازdlc است به نظرتون؟
3XoRC!5T / ۲۵ دی ۹۸، ۱۰:۳۴
پاسخ:
سلام
دی ال سی، بازی و کلاینت رو وریفای و دانلود کنید.
بازیکن باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پست های خاص