• پلاس مستر

    همه سری بازی های کال آو دیوتی رو یکجا آنلاین بازی کن!

  • پلاس مستر

    امن ترین مستر سرور ایرانی به همراه اسکرین شات و آنتی چیت تضمین شده و لانچر فوق العاده کاربردی!

  • پلاس مستر

    سیستم مسابقات آنلاین، لیدربرد و اوتومچ برای کلن ها و پلیرها در سایت FindMatch.ir

  • پلاس مستر

    تنها مستر سرور ایرانی

آنلاین کردن MW2 به روش iW4x

آموزش ها کرک آنلاین

دوستانی که از مستر سرور v2 استفاده میکردند نگران نباشند، برای تبدیل شدن بازیشون به کلاینت iw4x کافیه که مراحل زیر رو دنبال کنند، اما ما توصیه میکنیم بجای استفاده از این روش، از روش امن و دارای اسکرین شات پلاس مستر استفاده کنند. برای اینکار کلیک کنید

1- آپدیتر v2 رو باز کنند.

2- بازی رو آپدیت کنند! ( حدود 90 مگ میشه )

اما کسانی که بازی رو کلا روی این دوتا کلاینت نداشتند باید از این روش مستر سرور iw4x رو دریافت کنند:

1- بازی سانسور نشده - از قبیل پرنیان و ... - را دانلود و نصب کنید.

2- فایل های آپدیت زیر را دانلود و در پوشه Main بازی خود کپی کنید. ( اگر نکنید آپدیتر خودش میکند )

دانلود فایل iw_22.iwd با حجم: 145,934 کیلوبایت.

دانلود فایل iw_23.iwd با حجم: 129,634 کیلوبایت.

3- یش نیازهای بازی رو از دانلود سنتر منوی بالای سایت دانلود کنید. روی منو در دانلود سنتر کلیک کرده و گزینه "دانلود پیش نیاز ها" رو بزنید و بعد donnetframework و c.plus.plus رو دانلود و نصب کنید.

4- به وبگاه iw4x به نشانی https://iw4xcachep26muba.onion.to/ مراجعه کنید و آپدیتر رو دانلود کنید و در پوشه اصلی بازیتون کپی کنید.

5- آپدیتر رو باز کنید و صبر کنید تا بازی شما آپدیت بشه. حالا از بازی لذت ببرید.

توجه کنید در صورتی که در استیم اکانت دارید می تونید وقتی به بازی متصل میشید اکانتتون رو هم در استیم باز کنید که این کار پیشنهاد خود iw4x هست و اتفاقی هم نمیفته...

توجه!

درصورتی که شما مستقیما کلاینت iw4x رو از آدرس فوق دانلود کردید برای باز کردن بازی ملزم به داشتن فایل های ذیل هستید. آنها را دانلود و در پوشه اصلی بازیتان کپی کنید.

دانلود سه فایل binkw32.dll و mss32.dll و localization.txt

دانلود فایل های ضروری با حجم: 258 کیلوبایت.

انجمن رسمی مستر سرور iw4x : سایت iw4play.net

برای آنلاین کردن بازی به روش پلاس مستر (توصیه شده) کلیک کنید

نظرات

سلام برا من صفحه بازی باز میشه اما ی ارور تو دسکتاپ میاد ک نمیشه دید و وقتی ک اینتر میزنم میاد بیرون بازی همه ی مراحلم از سایت بازی درست رفتم ولی ارور نمیدونم چیه نسخه ی بازیم هم 3 dvd هستش
3XoRC!5T / ۳۱ فروردين ۹۶، ۱۷:۴۲
پاسخ:
درود
پاسخ این سوالات را بدهید:
1- ویندوز؟
2- استیم دارید؟
3- درایور ها آپدیت است؟
4- بازی باید 4 DVD باشد بازی شما ناقص است؛ آیا با روش دیگری آنلاین شده اید؟
مشخص هست که مشکل شما از فایل های خودتان هست، برای اینکه بفهمید ارور چیست وقتی بازی سیاه شد Ctrl+alt+delete را بزنید و مجددا دسکتاپ را باز کنید تا ارور را ببینید.
لطفا پس از انجام این کار متن ارور را بفرستید تا دقیق تر بررسی کنیم.
درضمن گفته شد که این آموزش هنوز بروز رسانی نشده است می توانید به این آموزش هم سری بزنید. ( روش Iran Bax نیز بهترین روش بازی در ایران است )
برای مشاهده آموزش از سایتی دیگر کلیک کنید!


بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام من خرداد ماه قشنگ میتونستم بازی کنم بعد سیستمم رو ارتقا دادم و الان دیگه نمیتونم همه کارها رو کردم همه فایل ها رو دارم بازی هم میاره فقط سروری وجود نداره هیچ سروری نیست و نمیاد لطفا پاسخ دهید
3XoRC!5T / ۱۸ مرداد ۹۶، ۱۲:۳۳
پاسخ:
درود
از روش Iran Revolution استفاده کنید.
به علت وجود مستر سرور ایرانی امن مستر سرور خارجی ساپورت نمی شود.

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام
آقا من میخوام این فایل دانلود کنم iw_22.iwd وقتی اینکارو میکنم میگه آدرس اشتباه است چیکار کنم؟
یه سوال دیگه این فایل که عرض کردم من اینو قبلا که میخواستم آنلاین کنم دانلود کرده بودم میخواستم بدونم این فرقی میکنه یا همون که دانلود کردم کافیه? 
3XoRC!5T / ۲ شهریور ۹۶، ۰۱:۱۶
پاسخ:
درود

در مورد اولی لینک مشکلی نداره فکر نکنم..
در مورد دومی بله فرقی نداره ما همه یک تیم هستیم :)

بازیکن باشید. 🌸🌸
آقا وقتی میخوام تو سروری ک موش ترمینال نمیره تو مینویسه alter IWnet has stoped working باید چیکار کنم؟ بعدش زیرش به انگلیسی نوشته مشکلتون و بگید و بفرستید و فلان... 
ممنون میشم زود جواب بدید؟
3XoRC!5T / ۴ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۸
پاسخ:
درود

دقیقا متوجه نشدم چی گفتید.
برای باز کردن بازی روی iw4m2p.exe کلیک کنید.
ممکن هست مپ ترمینال رو نداشته باشید.
( از روش ایران روولوشن استفاده کنید )

بازیکن باشید. 🌸🌸

لطفا سوال خود را در یک موضوع و تاپیک مطرح کنید.
آقا وقتی میخوام تو سروری ک مپش ترمینال نمیره تو مینویسه alter IWnet has stoped working باید چیکار کنم؟ بعدش زیرش به انگلیسی نوشته مشکلتون و بگید و بفرستید و فلان... 
ممنون میشم زود جواب بدید؟
3XoRC!5T / ۴ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۸
پاسخ:
درود

دقیقا متوجه نشدم چی گفتید.
برای باز کردن بازی روی iw4m2p.exe کلیک کنید.
ممکن هست مپ ترمینال رو نداشته باشید.
( از روش ایران روولوشن استفاده کنید )

بازیکن باشید. 🌸🌸
ببخشید یه مشکل و یه سوال من خیلی از سرور ها رو ندارم یعنی هر وقت که باز میکنم بازی رو یا سرور ندارم یا یکی دوتا پیدا میشه که شاید پلیری نداشته باشه ولی دوستم که با هم هم منطقه ای هستیم سرور های زیادی داره
3XoRC!5T / ۱۴ شهریور ۹۶، ۱۶:۰۹
پاسخ:
درود

این مشکل شما نیاز به داشتن یک فایلی به نام iw4x.dll داره، میدونم که الان میگید من این فایل رو دارم... اما این فایلی که من میگم یه نسخه دیگه اون هست. از اونجایی که من iw4x ندارم و غیرت دارم ایرانی بازی میکنم، این فایل مخصوص رو ندارم ولی اگر پیدا کنم هر توی این نظر و هم توی پست مربوطه به iw4x قرارش میدم که مشکلتون حل بشه. از روش iran revolution استفاده کنید.

بازیکن باشید. 🌸🌸
آپدیتر دان نمیشه
3XoRC!5T / ۱۹ شهریور ۹۶، ۱۶:۴۶
پاسخ:
درود

لینک شده به سایت اصلی کمی لودش طول میکشه این که میگید دان نمیشه امکان نداره

بازیکن باشید. 🌸🌸
والا ما هم دوست داریم ایرانی بازی کنیم ، ولی میرم تو ایران روولوشن ، اولا تو انتخاب مود فقط میشه Team Deathmatch رو کلیک کرد ، کلیک میکنی انگار هیجکس نیست ، میای میری رو سرور لیست بزنی ارور میده کال بسته میشه ، دیگه چکار کنم َ، راهی نیست جز خارجی 
حاضرم پول هم بدم ، ولی یه سرور درست باشه
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۳
پاسخ:
این که میگید ارور میده بسته میشه مشکل از فایل های شماست و نه از مستر سرور ایران روولوشن نفر اولی هستید که این مشکلیو دارید مربوط به مستر نمیشه. البته مستر سرور بهتری در حال ران هست که البته پولیه ولی معجزست.
تعداد بازیکن ها تو این سرور خیلی کمه 
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۸
پاسخ:
سلام کاربر محترم

اینطور نیست دقیقا بسیار شلوغ هست اما برای ما تعداد کافی رو نمیاره.
سلام خسته نباشید.
من الان دارم از روش iw4x بازی میکنم..
ولی پینگ ها خیلی ضعیفه راه حلی ندارین ؟
یه سوال دیگه اسلحه ها رو چجوری باز کنم تو این روش؟
من خودم تو تنظیمات بازی میزنم unlock all اسلحه ها باز میشن ولی وقتی وارد سروری میشم همون اسلحه های قدیمی رو برام میاره!
ممنون میشم جواب بدید
3XoRC!5T / ۶ فروردين ۹۷، ۲۳:۰۰
پاسخ:
سلام
پینگ ها بالاست چون سرور ها خارجیه، یا سرور گیم بخرید یا بیاید مستر ایرانی بازی کنید.
اسلحه هم باید بسازید نه اینکه فقط آنلاک آل بزنید.
سلام.
خسته نباشید .. من از روش iw4x دارم بازی میکنم ولی یه سوال داشتم چجوری با دوستم بازی کنم؟
لطفا جواب بدید....
سلام ..
اقا چرا جواب ندادید؟
از روش iw4x بازی میکنم.
خواستم با دوستم بازی بکنم  لطفا اگه میدونید جواب بدید..
با تشکر
3XoRC!5T / ۱۲ فروردين ۹۷، ۱۴:۵۰
پاسخ:
سلام

به این لینک مراجعه کنید اگر نتونستید بخونید بگید ترجمه کنیم
https://steamcommunity.com/groups/IW4X/discussions/0/1470841715965480940/

بازیکن باشید.
آپدیتر دان نمیشه
3XoRC!5T / ۱۴ تیر ۹۷، ۱۰:۳۵
پاسخ:
سلام

آپدیتر دان میشه، سایت iw4x خیلی دیر لود میشه سرعتش بده.

بازیکن باشید.
سلام  خسته نباشید 
چرا وقتی من میرم تو بازی میخوام برم تو مپ کرش میاد بیرونم تو یکی از سایت ها زده بود باید دانلود کنیم این مپ رو ولی چطوری؟؟

3XoRC!5T / ۱۶ تیر ۹۷، ۱۸:۳۹
پاسخ:
سلام سلامت باشید

بایستی DLC هارو دانلود کنید میتونید از لینک زیر استفاده کنید

بازیکن باشید.
سلام ، آپدیتر تمام فایل های مورد نیاز رو دانلود میکنه ولی لانچری برای بازی نمیاره که بتونم اجراش کنم فقط همون فولدر IWX4UPDATER رو دارم
اگه میشه خود لانچر رو قرار بدید
با سلام دوستان من دوتا فایل iw--22 رو نمیتونم دانلود کنم لطفا راهنمای کنید درزم اون اپدیتر ها رو کجا باید نصب کنیم داخل بازی یا جرا گانه
3XoRC!5T / ۹ مرداد ۹۷، ۲۰:۲۱
پاسخ:
سلام

دوست عزیز فایل iw_22 و iw_23 همه جا هستن، توی همین پست و پست های دیگه آنلاین سایت هم باید باشه قاعدتا، اگر نبود مشکلی نیست آپدیتر رو که باز کنید درست میشه.
شما برای iw4x نیاز دارید که کلاینت خودشون رو بگیرید و به همراه تمامیه فایل های بیس بازی ران کنید بازی رو، حالا این وسط اگر ارور بده شما میرید آپدیتر رو میریزد تو پوشه بازی و بازش میکنید و Repair میکنید تا بازیو درست و بدون ارور بکنه. اون آپدیتر ازتون میپرسه که فایل هارو دانلود بکنه یا نه و چکار کنه، همه فایل ها توش هست.

بازیکن باشید. عضو کانال هم بشید. درضمن این بازی ها داخل کانال بصورت پستی فروخته میشه با کرک و تمامی دانلود ها...
سلام
بازی بدون مشکل اجرا میشه ولی یه مشکل داخل بازی هس که وقتی شیفت رو میگیرم کمی می دوه بد زود می ایسته
لطفا زود جواب بدید خیلی ممنون
3XoRC!5T / ۱۷ آبان ۹۷، ۰۱:۵۱
پاسخ:
سلام

کنترل هارو ریست کنید. فایل های اضافی رو پاک کنید + پوشه players و miles

بازیکن باشید.
خسته نباشید
این وبگاه ک گفتید برای دانلود اپدیتر ک سایتش مشکل داره 

چکار کنیم
3XoRC!5T / ۲۰ آبان ۹۷، ۱۲:۵۰
پاسخ:
سلام

نه عزیز مشکل نداره سایتش برای ایرانی ها دیر بالا میاد.

بازیکن باشید.
با عرض سلام و خسته نباشید من میخوام آفلاین بازی کنم با روش دیگه داریم بازی میکنیم ولی مپ های iw4x  بهتره باید چیکار کنم که هم مد ها هم مپ های جدید رو داشته باشم؟؟
با این روش آنلاین  وصل میشم ولی افلاین با ی سیستم که سرور درست میکنم زمان اتصال سیستم های دیگه پیام دیسکانکت سرور میده
3XoRC!5T / ۱۸ آذر ۹۷، ۲۱:۳۰
پاسخ:
سلام

متوجه سوال نمیشم. آفلاین رو میخواید آنلاین بازی کنید :/

بازیکن باشید.
سلام نه من افلاین رو با یک روش انجام میدم که نه مد توش داره نه مپ هایی مثل کروسفایر یا بوگ 
ولی این مپ ها تو روش انلاین که شما توضیح دادید هست میخوام ی روشی باشه که بصورت افلاین مپ های جدید رو بازی کنیم تو خونه چنتا سیستم دارم که با دوستان بازی میکنیم مپ ها تکراری شدن روش انلاین شمارو کامل دانلود کردم ولی میخوام مد و مپ هارو بصورت افلاین رو چنتا سیستم خودم بیارم اصلا انلاین برام مهم نی.
گرفتاری هم عرض کردم وقتی به سرور که لپ تاب خودم هست وصل میشیم سرور دیسکانکت میده ... مرسی از لطفتون
3XoRC!5T / ۲۰ آذر ۹۷، ۱۷:۵۳
پاسخ:
سلام

همون روش iw4x رو بصورت لن بالا بیارید. سیستم هارو لن کنید و با IP به همدیگه وصل بشید و بازی کنید. فایروال رو خاموش کنید تا NAT شما Open باشه.
مپ های جدیدی که میبینید توی آفلاین هستند اما روی روش لن Alter کار نمیکنند.

بازیکن باشید.
سلام مرسی ولی تمام این کار هرو کردم
تمام فابل هارو از همین جا دانلود کردم و نصب کردم
کپی هارو انجام دادم
وارد بازی میشم جویین سرور رو نت سرور هارو میشناسه  و مشکلی نداره...
حالا میرم رو ساخت سروز و سرور رو دریت میکنم با سیستم دوم جویین میکنم سرور رو پیدا میکنم روش میزنم واردش داره میشه رو سیستمی که سرور کردم ارور میده (server disconect) راه کار دیگه ای پیشنهاد میکنید؟؟؟؟
بازم ممنونم که کمک کردید...
3XoRC!5T / ۲۱ آذر ۹۷، ۱۵:۴۶
پاسخ:
سلام

قاعدتا نباید مشکلی باشه، اگر بازی رو آپدیت کنید و بازم این مشکل براتون پیش بیاد مشکل از اتصالات مودم هست.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید 
اقا سرورهای ایرانی نداره با این روش؟
که بتونیم با بازیکنان ایرانی بازی کنیم
3XoRC!5T / ۲۴ آذر ۹۷، ۲۱:۴۴
پاسخ:
سلام

فقط برای مسابقه استفاده میشه. باید بشناسیدشون.

بازیکن باشید.
سلام دوستان 
من 2تا لپ تاب رو باهم شبکه کردم و میخوام رو حالت تیم دتمچ بازیکنم تو کنسول دستور  تعویض مپ رو میزنم همون لحظه اجرا میشه ولی با دستور مپ بعدی بعد از پایان بازی نمیره رو مپ بعد و همون مپی که بازی میکردم رستارت میشه دستور درست چیه و چطوری میشه چنتا مپ بهش داد که پشت سر هم خودکار بیاره بالا و فقط ما بازی کنیم؟؟؟ مرسی
3XoRC!5T / ۲۷ آذر ۹۷، ۲۱:۱۰
پاسخ:
سلام

از داخل فایل server.cfg استفاده کنید. یک قطعه کد هست که مال کنسول بازی هست و تعیین میکنه مود و اسم مپ های بعدی رو

بازیکن باشید.
سلام مرسی از پاسخ گو بودنتون
فایل مورد نظر رو تو پوشه ماین پیدا کردم ولی تغییرات من رو اجرا نمیکنه؟؟؟
میشه واضح تر بهم بگید چیکار کنم؟؟؟
3XoRC!5T / ۲۸ آذر ۹۷، ۱۷:۳۹
پاسخ:
سلام

ببینید پیدا کردید قطعه کدش رو ؟
نوشته شده map rotation
اون رو ادیت کنید. اگر نشد دستورش رو کپی کنید با تغییراتی که میخواید داخل کنسول بزنید وقتی سرور ران هست.
set sv_mapRotation "map mp_rust map mp_nightshift gametype war map mp_underpass map mp_crash" یه همچین کدی فرض کنید.

بازیکن باشید.
سلام مرسی مشکل حل شد دستور توی کنسول بازی جواب داد ولی از طریق سرویس.سی اف جی جواب نمیده لطف کردی بازم از پاسخ گو بودنتون ممنونم
3XoRC!5T / ۲ دی ۹۷، ۲۰:۴۳
پاسخ:
سلام

خواهش

بازیکن باشید.
سلام iw4mp رو نمیتونم دانلود کنم از لینکهای شماهم استفاده کردم نشد چیکارکنم راهنمایی لطفا
3XoRC!5T / ۴ بهمن ۹۷، ۱۲:۵۱
پاسخ:
سلام

iw4mp نداریم داخل iw4x متوجه نمیشم.

بازیکن باشید.
سلام میخوام وارد بازی بشم این میاد بالا//// muast be signid to steam online mode to play   باید  چیکار کنم ممنون
3XoRC!5T / ۴ بهمن ۹۷، ۱۲:۵۲
پاسخ:
سلام

کرک رو درست نریختید شما دارید نسخه خودتون رو که نصب کردید ران میکنید نه نسخه کرکی. باید iw4x.exe رو باز کنید.

بازیکن باشید.
سلام چظوری فایل های دانلود رو از حالت WINRAR خارج کنم

3XoRC!5T / ۸ بهمن ۹۷، ۱۵:۴۰
پاسخ:
سلام

کلیک راست کنید بزنید Extract Files.

بازیکن باشید.
نمیشه داداش ارور میده 
ٌ
WinRAR:Diagnostic massages:\program files(x86)\call of duty modern warfare 2\iw4x-v0.6.0.zip: the archive is crrupt
3XoRC!5T / ۱۰ بهمن ۹۷، ۱۲:۲۱
پاسخ:
سلام

وین رار خودتون رو آپدیت کنید.

بازیکن باشید.

سلام خسته نباشید

وقتی میخوام  iw4x رو باز کنم میره داخل بعد بیرون میاد این ارور رو میده

read disk

اگه میشه کمک کنین

3XoRC!5T / ۲۶ بهمن ۹۷، ۲۲:۵۵
پاسخ:
سلام

یا هارد مشکل داره یا فایل ها طوری خراب هست که خونده نمیشه.

بازیکن باشید.
سلام لول هک ندارید 70 بشه لول 
3XoRC!5T / ۲۷ بهمن ۹۷، ۱۳:۱۳
پاسخ:
سلام

پی وی پاسخ داده شد.

بازیکن باشید.
سلام ببخشید چطور میشه سرور ساخت 

3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۷، ۲۳:۲۳
پاسخ:
سلام

با ران کردن فایل های سرور روی سرور مجازی VPS میتونید ران کنید.

بازیکن باشید.
یعنی باید دسترسی کامل ب سیستم ها داشته باشی
میشه یه توضیح بدین لطفا چون ما الان چهار تا کامپیوتر  هستم که میخوام یکی سرور رو بسازه و سه نفر دیگه هم وارد شن که create game  خود بازی برای بقیه سرور رو نشون نمیده 

3XoRC!5T / ۲ اسفند ۹۷، ۱۲:۴۰
پاسخ:
سلام

ببینید اگر NAT type شما Open باشه همه با connect ip میتونند به شما وصل بشند از طریق کنسولی که با ~ یا ` نمایش داده میشه.
و یا اگر میخواهید سرور شما در سرور لیست هم باشه نیاز به سرور مجازی یا VPS دارید. تمامی این موارد ساپورت میشه.

بازیکن باشید.
من اپدیتر رو دلنلود و نصب کردم تو بازی میرم بازی میکنم وقتی از بازی بیرون اومدم و بعد دباره رفنم بازی از اول میاد ولول 1 هسنم
3XoRC!5T / ۲۹ اسفند ۹۷، ۱۷:۵۳
پاسخ:
سلام

فایل های اضافه نداشته باشید.
آپدیتر رو repair بزنید.
داخل baracks برید و unlockall بزنید.

بازیکن باشید.
من جند وقته بازی رو از روش iw4x نصبش کردم  و بازی می کردم  بعد از  جند روز داخل سرور رفتم و خط که پر شدش صفحه سیاه میشه اما صدای بازی میاد
3XoRC!5T / ۵ فروردين ۹۸، ۱۴:۵۹
پاسخ:
سلام

با استفاده از آپدیتر Repair کنید

بازیکن باشید.
با سلام و عرض خسته نباشید
یکی هست که ادعا میکنه
Iran Rev رو هک کرده
و + همچنین
توی Iran Bax سرور رو هک میکنه و ادمین ۱۰۰ میشه تو سرور دیگران
به نظر شما راست میگه؟
آیدیشم بهم داده



3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۶
پاسخ:
سلام

کاربر عزیز شما درحال حاضر مشغول مکالمه خصوصی با ما هستید، @bravosix آیدی من است.

بازیکن باشید.
سلام خسته نباشید. من حدود دو سالی هست انلاین بازی میکنم کالاف 6 رو. اما از وقتی در قالب iw4x دراومده هرچی که گذشت تعداد پلیر ها کمتر شده. هروقت بخوام بازی کنم یک یا نهایتا دو سرور بدرد بخور موجود است. مشکل از چیه؟ بازیکن کم شده یا سرور جهانی جدیدی اومده؟
3XoRC!5T / ۲۴ فروردين ۹۸، ۱۷:۱۵
پاسخ:
سلام

روش معمول و منطقیه بازی کردن تو ایران "ایران بکس" هست.

بازیکن باشدید.
من وارد برنامه می شم بدون مشکل به سرور ها کانکت می شم .داخل بازی می رم اما بعد یه مدت بازی کردن(حدودا 2 دقیقه) بیرون می پره و هیچ اروری هم نمی ده .
3XoRC!5T / ۱ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۸
پاسخ:
سلام

دوست عزیز با استفاده از آپدیتر بازیتون رو repair و update کنید.
سپس در هنگام استفاده از بازی، "هیچگونه" برنامه دیگه ای را ران نگه ندارید. برنامه از اونجایی که چیت رو تشخیص نمیده، هرگونه برنامه اضافه رو چیت در نظر میگیره و خودکار کرش میکنه.

بازیکن باشید.
سلام لینکا خرابن درستشون کنین
3XoRC!5T / ۱۰ تیر ۹۸، ۱۷:۳۰
پاسخ:
سلام

لنیک از سایت اصلیشه.
لانچر پلاس مستر رو دانلود کنید و بازی و DLC و همه چیز رو دانلود کنید.

بازیکن باشید.
سلام
کرک iw4x روی ویندوز 10 کار نمی کنه؟
ارور میده
zone version 18... is not supported
3XoRC!5T / ۲۵ مرداد ۹۸، ۰۰:۴۷
پاسخ:
سلام

فقط روش پلاس مستر هست

بازیکن باشید.
حداقل یه روشی بزارید که کسی توش باشه هیچکس تو سرور ها نیست مگس پر نمیزنه که
نه به قدیم که همش دنبال slot بودیم نه به الان که باید تکی بری تو سرور دست به دمپایی وایسی دوتا داغان بیان نه پرو داغان بیان تازه بازی کنی.
همچی قدیمیش!
3XoRC!5T / ۳۰ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۱
پاسخ:
سلام

از پلاس مستر استفاده کنید. توی مسابقات هم تیم بدید لیگ داره شروع میشه و کلی هم پلیر قدیمی اومده.

بازیکن باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پست های خاص