• پلاس مستر

    همه سری بازی های کال آو دیوتی رو یکجا آنلاین بازی کن!

  • پلاس مستر

    امن ترین مستر سرور ایرانی به همراه اسکرین شات و آنتی چیت تضمین شده و لانچر فوق العاده کاربردی!

  • پلاس مستر

    سیستم مسابقات آنلاین، لیدربرد و اوتومچ برای کلن ها و پلیرها در سایت FindMatch.ir

  • پلاس مستر

    تنها مستر سرور ایرانی

Iran Revolution

آموزش ها کرک آنلاین

مستر سرور جدید Iran Revolution واقعا به عنوان یک انقلاب ایرانی در بین کرک های نسخه بازی Call of Duty 6 : Modern Warfare 2 می باشد.

این مستر سرور از روی بیس کد های آلتر نوشته شده است اما اصلا شبیه به مستر سرور های آلتر نیست! شاید بگویید آلتر با آن همه برنامه نویس و پز دادنش هک شد و چیزی ازش نمونده اما باید بدونید که همین مستر های امروزی از همون آلتر قدیم نشعت گرفتند!

مستر سرور Iran Rev. به روشی جدید کرک آلتر را بازنویسی کرده بطوری که شما را شگفت زده می کند و شما یک تجربه شگفت انگیز را تجربه می کنید. ( an amazing experience )

ویژگی های بارز این مستر سرور عبارت اند از:

1- بسته بودن هک XUID Changer؛ ( برای اولین بار در آلتر )

2- آنتی چیت بودن نسبت به غریب 80% از چیت های موجود در شبکه؛

4- سیستم اسکرین شات حرفه ای برای مدیریت مچ ها و کنترل بر امنیت بازی و جلوگیری از هک های ناشناخته؛
5- سیستم چت حرفه ای همانند X Fire گذشته؛

4- بن لیست خطاکاران و یا چیتر های 100% شناخته شده و ثابت شده؛

5- برنامه اختصاصی نمایش سرور لیست در خارج از بازی؛

6- کمترین مقدار پینگ ممکن به دلیل وجود زیرساخت مطمئن و قدرت مند و VPS های قوی مستر سرور؛

7- بروزرسانی های به موقع و پذیرنده پیشنهادات شما در صورت امکان؛

8- ارائه مپ های جدید و سلاح های جدید در آپدیت های آینده؛

9- ارائه یک سری مزایای خریدنی برای دوستانی که میخواهند حرفه ای باشند! ( فعلا منتشر نمی شود )

تصاویر مستر سرور:

آموزش:
1- آپدیت درایور ها و یا دانلود حداقل نسخه از لینک های زیر:

دانلود Microsoft .NET Framework با حجم: 238,30 مگابایت.

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable با حجم: 29,8 مگابایت.

2- اصل بازی ( سانسور نشده و دست کاری نشده ) رو نصب کنید؛

3- دو فایل iw_22 و iw_23 رو اگر ندارید و یا کامل نیست از زیر دانلود کنید:

دانلود فایل iw_22.iwd با حجم: 145,934 کیلوبایت. تصحیح شد

دانلود فایل iw_23.iwd با حجم: 129,634 کیلوبایت. تصحیح شد

این فایل هارو در پوشه Main بازیتون کپی کنید.

4- تمام فایل ها غیر از دو پوشه main و zone را پاک کنید.

5- فایل ذیل را دنلود کنید و در پوشه اصلی بازی خود کپی کنید.

دانلود آپدیتر IranRev.

6- این فایلی که دانلود کردید آپدیتر هست، اون رو باز کنید و صبر کنید تا فایل های مورد نیاز که خیلی هم کم هست دانلود بشه.

بازی رو باز کنید و لذت ببرید.

برای تغییر نام به این لینک مراجعه کنید.

برای لول هک به این لول مراجعه کنید.

لطفا این مستر سرور رو به دوستانتون معرفی کنید.

کانال ما:

BaziKonONLINE@

نظرات

من آپدیتر رو دان کردم ولی اصلا آپدیت نمی کنه تو صفر مونده جیکار کنم
3XoRC!5T / ۱۸ مرداد ۹۶، ۲۱:۴۷
پاسخ:
درود

امکان نداره، در این هنگام، روی ضربدر بستن آپدیتر کلیک کنید ببینید چی میشه..؟؟
آپدیتر روی توی مسیر درستی ریختید؟؟

بازیکن باشید. 🌸🌸
اگه به هر نحوی آپدیت نشد برنامه microsoft visual c++ ورژن 2012 اش هم 32 و هم 64 بیتی اش نصب کنید کارتون راه میفته
3XoRC!5T / ۲۳ مرداد ۹۶، ۱۹:۳۳
پاسخ:
دوستان تبلیغ کنید شنیدیم سرور لیست ایران بکس هک شده :)
سلام و خسته نباشید
مشکل من هم مثل مهدیه اصن آپدیت نمیشه و تو صفر مونده برنامه microsuft visual 2012 رو هم دارم هر دو نسخشو وقتی هم پنجره رو میبندم مینویسه:eror on starting iran revolution mw2 system.please contact us to solve this prblem
مرسی که جواب میدید
3XoRC!5T / ۲۶ مرداد ۹۶، ۱۳:۲۹
پاسخ:
درود

فایروال و آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و یا آدرس iw4play.ir را در آنتی ویروس خود مجاز کنید و سپس اقدام به بروز رسانی کنید.
بعد از بروزرسانی به حالت اولیه بازگردد.

بازیکن باشید. 🌸🌸
چطوری باید آدرس رو برای آنتی ویروس مجاز کنم اولش که روی آپدیتر کلیک میکنم یه ارور از net fremework و یه هشدار از طرف آنتی ویروس دریافت میکنم که تو ارور net fremework دو گزینه contiue و cancel هست continiue رو که میزنم کادر آپدیتر میاد ولی آپدیت نمیشه!
3XoRC!5T / ۲۶ مرداد ۹۶، ۱۶:۱۴
پاسخ:
درود

بله همین رو من گفتم اون اروری که آنتی ویروس میده این هست که میگه آدرس بلاک شده...
من نمیدونم آنتی ویروس شما چی هست ولی خب چه کاریه 1 دقیقه اون رو غیر فعال کنید تا بازی آپدیت بشه!

بازیکن باشید. 🌸🌸
بازم نمیشه چه بدبختیه ها!
غیر فعال کردم ولی دوباره آپدیت نمیشه اصن حرکتی نمیکنه
هیچ روش دیگه ای نیس دارم دق میکنم خرداد ماه با iw4x خیلی راحت و خوب بازی میکردم اما دیگه سرور ها رو پیدا نمیکرد خواهشا کمکم کنید بتونم دوباره بازی کنم تا تابستون تموم نشده
3XoRC!5T / ۲۷ مرداد ۹۶، ۱۱:۵۴
پاسخ:
درود

شما یه جای کار رو اشتباه میکنید.
روش همین هستش، کلا سیستم دفاعی ویندوز و فایروال رو غیر فعال کنید.
.net 4.5 رو هم نصب کنید - C++32بیت و 64 بیت هم نصب کنید.

بازیکن باشید. 🌸🌸
نت فرموورک و c++ رو دارم آنتی ویروس رو غیر فعال میکنمwindows defender هم خاموشه میخوام بدونم اگه کارها رو درست برم باید هشدار از net fremework و eset smart نگیرم یا به اون ربطی نداره net frmework 4.7دارم آنتی ویروس 10 یه سوال دیگه اینکه غیر از pause firewall باید block all network traffic رو هم بزنم یا با اون کاریم نباشه
3XoRC!5T / ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۱:۲۸
پاسخ:
درود

گفته شد. دیشب در جلسه تیم اسپیک با حضور 50 نفر صحبت کردیم با دوستان که شما باید از بیخ آنتی ویروس رو (فایروال) رو غیر فعال کنی یعنی کل internet protection رو ببندی.
به کانال bazikononline@ اضافه بشید گاها پیش میاد شما آپدیتری که دارید قدیمی تر از آپدیتر فعلی هست توی کانال بروز باشید.

بازیکن باشید. 🌸🌸
باشه عضو هستم مرسی که اهمیت میدید و کامنت ها رو جواب میدید
3XoRC!5T / ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۵:۵۵
پاسخ:
درود

قربان شما وظیفه هست
 
بازیکن باشید. 🌸🌸
لینک اپدیتر iw4mp.exe خراب هست لطفا  لینک مستقیمش رو بزارید
3XoRC!5T / ۲۹ مرداد ۹۶، ۱۰:۵۶
پاسخ:
دورد

منکه مشکلی نمیبینم
http://www.mediafire.com/file/yvcrvj2x96e881l/IRrev+newUpdater+%5BBaziKonONLINE.com%5D.rar
بفرمایید اینم لینک

بازیکن باشید. 🌸🌸
پیغام میاد از طرف نت فرم ورک continiue رو که میزنم آپدیت نمیشه آنتی ویروس هم غیر فعاله لطفا آموزش ویدیویی رو قرار بدید ممنون
3XoRC!5T / ۲۹ مرداد ۹۶، ۱۸:۱۵
پاسخ:
لینک آپدیتر جدید قرار داده شد.
با عرض سلام و وقت بخیر -ایا تعداد بازیکنان در سرورها زیاد است و چند سرور برای بازی وجود دارد؟و اینکه این روش تا چه زمانی وجود خواهد داشت؟ اخه خیلی از روشها بودن که بعد چند مدت قابل استفاده دیگه نیستن- با تشکر
3XoRC!5T / ۳۰ مرداد ۹۶، ۱۷:۳۷
پاسخ:
درود

خوش آمدید به بازیکن آنلاین
کاربر گرامی، مستر سرور ایران روولوشن تازه تشکیل شده و تعداد پلیر زیادی نداره اگر دنبال تعداد پلیر هستید می تونید از دیگر مستر سرور ها استفاده کنید ولی خب باید چیتر ها رو تحمل کنید!
توی ایران روولوشن 7 تا سرور داریم که در حال افزایش هست و بزودی کلن ها به ایران روولوشن میان. امید واریم با عضو شدن شما در ایران روولوشن کال اف دیوتی ایران به اصالت خودش برگرده و چیتر ها از بین برند.

بازیکن باشید. 🌸🌸
آقا درستش اینه که نت فرم ورک نباید اخطار بده یا اخطار بده مشکلی نداره
3XoRC!5T / ۳۰ مرداد ۹۶، ۱۷:۳۷
پاسخ:
درود

دوست عزیز نباید ارور بده...

بازیکن باشید. 🌸🌸
آقا دیگه iw4x کار نمیکنه؟ اون خیلی خوب بود
3XoRC!5T / ۳۱ مرداد ۹۶، ۱۷:۴۴
پاسخ:
درود

iW4x کار میکنه مشکلی نداره اما فقط یک تعداد بی غیرت توش هستند.

بازیکن باشید. 🌸🌸
آقا وقتی میخوام تو سروری ک موش ترمینال نمیره تو مینویسه alter IWnet has stoped working باید چیکار کنم؟ بعدش زیرش به انگلیسی نوشته مشکلتون و بگید و بفرستید و فلان... 

لطفا بگید چرا
3XoRC!5T / ۴ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۸
پاسخ:
درود

دقیقا متوجه نشدم چی گفتید.
برای باز کردن بازی روی iw4m2p.exe کلیک کنید.
ممکن هست مپ ترمینال رو نداشته باشید.
( از روش ایران روولوشن استفاده کنید )

بازیکن باشید. 🌸🌸
اشتباه تایپی شد منظورم مپ بود
3XoRC!5T / ۴ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۸
پاسخ:
درود

دقیقا متوجه نشدم چی گفتید.
برای باز کردن بازی روی iw4m2p.exe کلیک کنید.
ممکن هست مپ ترمینال رو نداشته باشید.
( از روش ایران روولوشن استفاده کنید )

بازیکن باشید. 🌸🌸
لام . تمام مراحل رو به طور کامل انجام دادم ولی وقتی وارد بازی میشم بعد از چند ثانیه این ارور رو میده    could not load image preview_mp_abandon   خواهش میکنم سرع جواب بدین دارم دیوونه میشم!!!!!!!!
3XoRC!5T / ۶ شهریور ۹۶، ۱۷:۴۶
پاسخ:
درود

بازیتون ناقصه بازی باید اوریجینال رایتی باشه

بازیکن باشید. 🌸🌸
ممکنه لینک لول هکو بزارید


3XoRC!5T / ۶ شهریور ۹۶، ۱۷:۴۷
پاسخ:
درود

به این لینک مراجعه کنید.

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام آقا

من با هزار بدیختی تونستم بازی رو با این روش آنلاین اجرا کنم بعد دیدم که کلا سه تا سرور هست که هیچ پلیری نداره اینا به کنار دیشب که اومدم بازی رو اجرا کنم نوشت باید آپدیتر جدید استفاده کنی منم همین کار رو کردم و جایگزین قبلی کردم ولی دوباره همین ارور رو داد
3XoRC!5T / ۹ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۰
پاسخ:
درود

آپدیتر جدید رو باید از همین سایت دانلود کنید. منبع معتبر تر از خود سایت مستر سرور سایت ماست :)
+ ما با توجه به دسترسی ای که به مستر سرور داریم میدونیم کیا به بازی کانکت میشن همیشه تعداد زیادی به بازی وصل میشن و همه توی سرور لیست چنتا ریفرش میزنند و همه منتظرن تا بقیه برن تو تا اینا هم بیان تو. در نتیجه شلوغ نمیشه...
این مشکلات چون مستر تازه کار هست پیش میاد ...

بازیکن باشید. 🌸🌸
لینک آپدیتر خرابه

Dangerous File Blocked

The file you attempted to download was determined to be dangerous. For your protection, MediaFire does not enable distribution of dangerous files.

Still have questions, or think we've made a mistake? Please contact support for further assistance.


3XoRC!5T / ۱۲ شهریور ۹۶، ۱۴:۴۶
پاسخ:
درود

بابت این گندکاری مدیافایر معذرت میخواهیم فایل رو همین الان درست میکنم و براتون قرار میدم شکیبا باشید. مرسی
//
لینک اصلاح شد.

بازیکن باشید. 🌸🌸
آقا مشکل من حل نشد دوباره همون پیام میاد و میگه که ورژن جدید آپدیتر در دسترس است و لینک دانلودش برام میاداگه اون رو هم دانلود کنم باز هم همین مشکل میاد چی کار کنم
3XoRC!5T / ۱۴ شهریور ۹۶، ۱۶:۰۷
پاسخ:
درود

دوست عزیز این فایلی که براتون آپلود شد همون فایلی هست که الان من دارم ازش استفاده می کنم این چیزی که شما میگی خیلی عجیبه من که متوجه نمیشم.
دقت کنید که فایلی که دانلود می کنید از ما باشه و اسمش iw4mp.exe باشه، فایلی که دانلود میکنید رو توی پوشه اصلی بازیتون Replace کنید و دقت کنید آنت ویروسی چیزی پاکش نکنه چون مدیافایر خیلی با این فایل مشکل داشت و ما مجبور شدیم جاشو عوض کنیم.
مشکل از سرور نیست چون ما خودمون کانکت میشیم. البته لازم به ذکر هست که ایران روولوشن یک باگ بزرگ داره که تا قبل از 19 این ماه برطرف نمیشه و اون باگ اینه که شما میتونی با کلاینت ایران بکس به سرور ایران روولوشن وصل بشی پس میتونی با باز کردن فایل IR_configs.ini در نسخه ایران بکس و وارد کردن IP ایران روولوشن جلوی server= به ایران روولوشن کانکت بشی.
+ چیت هم بزنی :)

درضمن میتونید آپدیتر رو از خود سایت سازنده مستر سرور هم دانلود کنید. web.iw4.ir

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام  خسته نباشید من بازی رو باز میکنم ولی وقتی میزنم play game فقط مینویسه connectig to ivnet باید چیکار کنم من مرسی
3XoRC!5T / ۱۷ شهریور ۹۶، ۱۷:۴۳
پاسخ:
درود

چنین مشکلی بعیده اتفاق بیفته چون بازی با آپدیتر باز میشه و اگر آپدیتی داشته باشه خب آپدیت میشه...


بازیکن باشید. 🌸🌸
حتما باید این اپدیت هارو نصب کنم تا بیاره و ارور نده؟؟
3XoRC!5T / ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۲:۴۳
پاسخ:
درود

دوست عزیز بازی اصلا بدون آپدیتر و آپدیت هاش باز نمیشه که

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام
ممنون میشم سریع پاسخ بدید.
من تمام مراحل رو انجام دادم اما وقتی اپدیتر اپدیت میشه و صفحه ایران روولوشن باز میشه ارور
could not find zone`code-pre-gfx-mp.ff  رو میده لطفا کمکم کنید.
ممنون از گروهه فعالتون
3XoRC!5T / ۲۱ شهریور ۹۶، ۱۱:۳۲
پاسخ:
درود

مشخصا شما فایل code-pre-gfx-mp.ff رو در پوشه  zone ندارید! خب من فکر میکنم شما بازی ناقص و یا شرکتی خریداری کرده اید که باید بازی که میخرید اوریجینال ( رایتی ) باشد نه شرکتی.
بنابراین اگر شما این فایل رو دانلود هم بکنی باز فایل های دیگه ای نیست...


بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام.ایا ارزش داره از iw4x به Iran revolution تغییر بدیم؟
3XoRC!5T / ۲۱ شهریور ۹۶، ۱۵:۰۱
پاسخ:
درود

اینو نمیدونم ولی میدونم غیرت ارزش داره

بازیکن باشید. 🌸🌸
ممنون که پاسخ دادید.
لطفا اگه میشه لینک دانلود بازی اورجینال رو برام بزارید تا دان کنم.
سلام
لطفا پاسخ بدید

3XoRC!5T / ۲۲ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۰
پاسخ:
درود
از طریق این لینک میتونید دانلود کنید انشالله که درسته لینکش.

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام.چرا هیچکس نیست؟؟خالیه خالیه
فقط یه سرور داره -_- اونم خالیه
لطفن جواب بدین.واسه همه اینجوره یا من اشتباه دانلود کردم؟اخه عجیبه که فقط سرور داره اونم همش خالیه.یه سوال دیگه هم داشتم.چطور میتونم متن رنگی بنویسم؟
3XoRC!5T / ۲۵ شهریور ۹۶، ۱۶:۲۲
پاسخ:
درود

یک سرور بیشتر داره
مشکل از شما نیست کلا خلوته

بازیکن باشید. 🌸🌸
سلام
بابت لینک ممنون دانلود کردم بدون هیچ ایرادی رفت تو اما حجم زیاد بود بازم ممنون.
ببخشید سرور هاتون هیچکی نیست تو چه زمانی سرورهاتون پر میشه؟
سوال دیگه اینه که شما حداقل باید یه سرور داشته باشید که پلیر توش باشه اسمش و ساعتی که بازی استارت میشه چنده؟
سلام
ممنون از سایتتون به خاطر جوابهای دقیق اما شما طبق ساعتی که اعلام میکنید پاسخ گو نیستید!!!
لطفا یکم سریع پاسخ بدید من الان برای این بازی 4روزه صبر کردم اما هنوز هیچ>(اما بسیاری ازمشکلامو حل کردید ممنون)
3XoRC!5T / ۲۶ شهریور ۹۶، ۱۸:۵۱
پاسخ:
درود

دوست عزیز ساعت پاسخ گویی تلگرام‌اونیه که اون بالای سایت زده میشه، تیکت های اینجا هروقت ادمین لاگین کنه پاسه داده میشه ک بعد از ظهر ها بیشتر ...
خب پاسخ سوال شما این هست که مستر سرور ایران روولوشن تازه اومده و طبیعتا خلوته. سرور هم توش زیاد رانه...
تقریبا تمام سرور‌ها هم ماله ماست :)
ساعت خاصی نداره

بازیکن باشید 🌸🌸
سلام خسته نباشید
ببخشید هنگام ورود به بازی ارور زیر رو میده
The program cant start because MSVCP110.dll is missing from your computer
3XoRC!5T / ۲۶ شهریور ۹۶، ۱۸:۵۴
پاسخ:
درود

این برنامه رو دانلود کنید.
Visual C++ 2012 - 32bit & 64bit

بازیکن باشید 🌸🌸
سلام 
ببخشید میشه خودمون سرور ران کنیم؟پرایوت مچ؟
3XoRC!5T / ۲۶ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۹
پاسخ:
درود

دوست عزیز میشه با تلاش و کوشش فراوان این کارو انجام داد :) اما سرور گیم اصولی رو باید از سرویس دهنده بخرید.

بازیکن باشید 🌸🌸
سلام. چرا پلیر نداره خخخخ. کاش بشه پلیر ها زیاد بشن و راه بیفته
3XoRC!5T / ۲۸ شهریور ۹۶، ۲۰:۳۰
پاسخ:
درود

انتظاری نیست با وجود این همه چیتر و تنها یک ماه گذشت از پربایی این مستر خیلی شلوغ باشه الحمدالله سرور هاش داره زیاد میشه با حمایت شما ها به یجایی شاید برسیم...

بازیکن باشید 🌸🌸
وقتی وارد بازی میشم play iran رو میزنم تو connnecting مونده کانکت نمیشه.الان یک ربع که داره کانکت میشه.چیکار کنم
3XoRC!5T / ۲۹ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۶
پاسخ:
درود

همچین اتفاقی نمیفته دارید اشتباه میکنید.
اگرمستر سرور ران نباشه اصلا آپدیتر اجازه ورود نمیده ( آپدیت نمیکنه که شما بری تو بازی )
الان هم چک کردم مشکلی نداشت

بازیکن باشید 🌸🌸
سلام
محمد منم مشکل تورو داشتم وقتی کانکت نمیشه از بازی بیا بیرون و از صفحه ای که باز شده گزینه Allowروبزن بعد درست میشه.
3XoRC!5T / ۳۰ شهریور ۹۶، ۱۴:۲۹
پاسخ:
درود

ببینم مگه این کارو نمیکردید :) به فایروال بگید که بازی دسترسی داشته باشه :|

بازیکن باشید 🌸🌸
سلام خسته نباشید ببخشید چرا سرور کانکت نمیشه من و چند تا از دوستام هرکار میکنیم کانکت نمیشه الان دو روزه اینطوری شده
3XoRC!5T / ۷ مهر ۹۶، ۱۲:۴۹
پاسخ:
درود

ارور چیه ؟

بازیکن باشید 🌸🌸
ارور نمیده فقط می نویسه .... connecting to iwnet
3XoRC!5T / ۱۱ مهر ۹۶، ۱۷:۰۷
پاسخ:
درود

از توی فایروال بع بازی دسترسی بع اینترنت دهید احتمال زیاد وقتی بازی را باز کردید انجایی کع فایر وال سوال کرده access نزدید.

بازیکن باشید 🌸🌸
انجام دادم از داخل تنظیمات فایروال اجازه دسترسی رو دادم چند بارم بازی کردم ولی الان نمی تونم کانکت بشم
3XoRC!5T / ۱۹ مهر ۹۶، ۲۳:۴۴
پاسخ:
درود

آپدیتر بازی آپدیت داده خودشو باید دانن کنید از اول به این آدرس برید
Web.iw4.ir

بازیکن باشید 🌸🌸
وقتی دانلود کردم بای چکار کنم

the archive is either in unknown format or damaged


سلام داداش خسته نباشی 
من این اپدیتر رو ک دانلود میکنم میخام برم توش این ارورو رو میده میزنه ناشناخته است 
باید چکارش کنم درست بشه خیلی ممنون میشم کمکم کنید تشکر
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۳۸
پاسخ:
سلام ممنون
فایل آرشیو فکر کنم منظورش iwd های بازیتون هست از بازی کرکی استفاده نکنید.
سلام
به محض باز کزدن updater
آپدیت نمیشه و اررور میده iw4mp.exe has stopped working 
مشکل کار از کجاست?!
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۰
پاسخ:
سلام چنین موردی نداشتیم.
آنتی ویروس و ویندوز دفندر رو غیر فعال کنید؛ پوشه هارو نگهدارید و آپدیتر رو مجددا دانلود کنید اگر موفق نشدید با ادمین ایران روولوشن با ذکر منبع صحبت کنید
@mahdikh98
با سلام و وقت بخیر- بازی بدون مشکل اجرا میشود فقط اگر لطف کنید و مود team daeth match رو هم اضافه کنید ممنون میشویم- هر سه سرور فقط یک مود تکراری search and destroy دارند که خسته کننده و یکنواخت میکند بازی رو- با تشکر
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۱
پاسخ:
سلام و درود؛

اختیار این مورد در دست ما نیست ما اطلاع میدیم ولی گیم سرور هم میدیم اگر خواستید :)
سلام. ممنون از اموزشتون. من راحت بازی میکنم. ولی بعد جند دقیقه بازی کردن ارور STOP WORKING میده و از بازی بیرون میاد؟تو فایلی که از شما دانلود کردم یه فایلی به اسم CRASH SENDER هست. ایا این فایل مربوط به همین اروره؟
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۲
پاسخ:
شما تو هر دوتا روش این مشکلو داری ؟
سلام
من قبلا" با سرور ایران بکس بازی میکردم که هم خلوته و همه از چیت استفاده میکنند.
حالا که میخوام با سرور ایران روولوشن بازی کنم چه کاری باید انجام بدم با توجه به اینکه همه فایلها رو دارم و آپدیتر رو هم دانلود کردم
ممنون میشم راهنمایی کنید
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۵
پاسخ:
توی آموزش هست دوست گرامی من :))) مگر نخوندید؟
سلام خیلی راحت همه کاراش انجام شد ولی چرا هیشکی تو سرورا نیست؟
3XoRC!5T / ۲۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۶
پاسخ:
دوست عزیز تازه کاره شما سرور بخر شلوغ کن :)
اول سلام بر همه 
میگم کی سرور ها پر میشن 
چو من هر وقت رفتم میبینم خالیه
با تشکر از سایت خوبه تون
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۳
پاسخ:
سلام کاربر محترم،

به علت پشتیبانی و مدیریت ضعیف این پروژه و چیتر بودن و استقبال ملت از چیت پر شدن این سرور ها به این زودی امکان پذیر نیست میتونید با کرایه یک سرور خودتون قدمی در شلوغ کردن مستر بردارید و دوستانتون رو هم اضافه کنید.

بازیکن باشید
لطفا لینک updater رو درست کنید
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۹
پاسخ:
سلام
چشم اصلاح شد.
از روش ایران روولوشن میرم به سرورها که کانکت میشه پیغام پینگ شما کم است این سرورهابرای اینترنت ضعیف تر است رو میاره
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۲۰
پاسخ:
سلام کاربر گرامی

خیر اون پیغام یعنی پینگ شما از حداقل مقدار مجاز بیشتره. کاریش نمیشه کرد اینترنت شما مناسب نیست.
سلام من همه کارا رو کردم ولی وقتی میرم داخل مولتی پلیر صحفه سیاه میشه و هیچی نمیاد و وقتی از بازی میام بیرون همه چی گرافیکش خراب شده و درشت می شود 
3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۶، ۱۷:۲۱
پاسخ:
سلام کاربر محترم

به آی دی پیغام بدید @bravosix
سلام..
خسته نباشید لطفا لینک اپدیتر با حجم 1.40 مگ رو درست کنید
3XoRC!5T / ۶ فروردين ۹۷، ۲۲:۵۹
پاسخ:
سلام به وبسایت
web.iw4.ir مراجعه کنید اونجا قابل دانلود هست.
این روش در حال حاضر کار میکنه؟
3XoRC!5T / ۲۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۰۳
پاسخ:
سلام

تا آخرین بروزرسانی ذکر شده توی پست کار میکرده و الان هم باید کار کنه.

بازیکن باشید.
لینک دانلود آپدیتر خربه
3XoRC!5T / ۳۱ مرداد ۹۷، ۱۶:۵۷
پاسخ:
سلام

میتونید از سایت خودشون دانلود کنیدweb.iw4.ir ولی خب هیچ کس توی مستر سرورشون بازی نمیکنه روش ایران بکس بهتره در حال حاضر.

بازیکن باشید.
سلام
آیا روش برای urban شدن وجود دارد
لطفا چیت هارا هم معرفی کنید.
rev
3XoRC!5T / ۲۰ بهمن ۹۷، ۲۲:۱۳
پاسخ:
سلام

درباره آنبن شده دوست عزیز باید با خود سازنده هاش صحبت کنید و برای چیت و هر دو مورد هم میتونید از @mahdikh98 کمک بگیرید. چیتر هستن. مدیر ایران روو هم هستن.

بازیکن باشید.
سلام 
این مهدی خاموشی از شهر بنابه؟
آدرس آی پی Iran rev چیه؟


3XoRC!5T / ۱ اسفند ۹۷، ۲۳:۲۱
پاسخ:
سلام

بله اهل بناب هستند. حقیقتا نمیدونم پرتالش web.iw4.ir هست.

بازیکن باشید.
جرا توی سرور های ایران رولیسن هیج کس انلاین نیست
3XoRC!5T / ۵ فروردين ۹۸، ۱۴:۵۹
پاسخ:
سلام

سوءمدیریت. از ایران بکس استفاده کنید.

بازیکن باشید.
با سلام و عرض خسته نباشید
یکی هست که ادعا میکنه
Iran Rev رو هک کرده
و + همچنین
توی Iran Bax سرور رو هک میکنه و ادمین ۱۰۰ میشه تو سرور دیگران
به نظر شما راست میگه؟
آیدیشم بهم داده
3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۰۴:۰۶
پاسخ:
سلام

همونطور که داخل پی وی خدمت شما عرض کردم، هک کردن این جور برنامه ها که خودشون هک برنامه دیگه ای هستند آنچنان سخت نیست. البته که هک شده است. اما از ما انتظار انتشار این محتوا را نداشته باشید، ما برای بهبودشان تلاش می کنیم نه برای تضعیفشان.
ایران روولوشن مشکلی از بابت هک و چیت از نظر ما در حال حاضر ندارد. چرا که از طریق اسکرین شات ( که تا 70% مطمئن هست ) کنترل می شود. و داخل ایران بکس هم دوستانی هستند که سیستم مدیریت سرور رو هک می کنند و این مختص ایران بکس نیست بلکه باگ B3 هست و همه جا جواب میدهد. و چون B3 ها آپدیت نمی شوند، این باگ هم حل شدنی نیست مگر اینکه شخصی بنشیند زحمتش را بکشد. توصیه ای که بنده به شما دارم این هست که با اسم خودتون پیام ارسال کنید، آی پی ها و VPN ها چک می شوند. این ارتباط به سادگی قابل پیگیری است.
دنبال هک نباشید برای این بازی عمر خیلی از ما ها صرف شده که سالم بماند. دنبالش نباشید.

بازیکن باشید.
سلام 
آیا واقعا هک کردی؟
لطفا آیدیت رو به من بده
Cheat ها رو هم پخش می کنم برای از بین بردن مستر Rev
کارت عالیه
ممنون


3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۵
پاسخ:
سلام

کاربر عزیز شما درحال حاضر مشغول مکالمه خصوصی با ما هستید، @bravosix آیدی من است.

بازیکن باشید.
سلام
از دوستانی که در برنامه نویسی و هک و چیت چیزایی برا گفتن دارن براrev و bax mw2 
به این آی دی در تلگرام پیام بدن.!!
یا حتی در خواست چیت دارن!!
prans99@
متشکرم


این مطلب از سایت: www.BaziKonOnline.com کپی شده است!
3XoRC!5T / ۷ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۷
پاسخ:
سلام

لطفا ظرفیت آزادی ارسال پیام را داشته باشید. انتشار هک ممنوع است.

بازیکن باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پست های خاص